Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Юли, 2009  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
„Не бой се, малко стадо! Понеже вашият Отец благоволи да ви даде царството.“ (Лука 12: 32) "Не се страхувай от враговете- в най-лошия случай те могат да те убият. Не се страхувай от приятели- в най-лошия случай те могат да те предадат. Страхувай се от равнодушни- те не убиват и не предават, но само при тяхното мълчаливо съгласие съществуват предателството и убийството." От книгата "Заговорът на равнодушните" "Войната може да се смята за загубена едва тогава, когато собствената територия бъде окупирана от противника; победените са подложени на процес на превъзпитаване и историята представяна през погледа на победителите, се насади в мозъците на победените." Валтер Липман (Walter Lippmann), американски журналист "Подарете на евреите рая и те ще окачат там картината на ада." Анис Мансур (Аnis Mansur), Египетски журналист "Никой обаче не говореше открито‚ поради страх от евреите..." Йоан 7; 13 Щаб За Антисистемни Действия 9 януари в 22:35 ч. · Споделено с: Публично ПРИЗИВ НА ЩАБА ЗА АНТИСИСТЕМНИ ДЕЙСТВИЯ в проект за изграждане ПРЕД ПРАГА НА ПОСЛЕДНИТЕ ВРЕМЕНА при една настъпваща ВИСОКОСНА ГОДИНА, която може да е ФАТАЛНА И ПОСЛЕДНА ЗА ПОСЛЕДНИТЕ ОСТАНКИ НА НАРОДА НИ, а и за голяма част от света ако това ни вълнува, оттам насетне: 1. ИЗВАДЕТЕ НЕЗАБАВНО ДЕЦАТА СИ ОТ УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ! 2. НЕ ДОПУСКАЙТЕ НИКАКВИ "ИМУНИЗАЦИИ" И МАНИПУЛАЦИИ НАД ТЯХ! 3. ГРУПИРАЙТЕ СЕ СЪС СИГУРНИ И ПРОВЕРЕНИ ХОРА НА ПЪРВО ВРЕМЕ НА МАЛКИ ГРУПИ ИЛИ ВАШИ БЛИЗКИ И НАПУСКАЙТЕ ГРАДОВЕТЕ, ПРОДАВАЙТЕ ИМУЩЕСТВОТО СИ ТАМ! 4. ИЗПОЛЗВАЙТЕ АКО ИМАТЕ ПОСТОЯННИТЕ СИ РАБОТИ ДА ТЕГЛИТЕ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ КРЕДИТИ ЧРЕЗ ТЯХ, СЛЕД КОЕТО ГИ НАПУСКАЙТЕ, КОИТО ДА УПОТРЕБИТЕ ЗА ИЗБРОЕНИТЕ ПО-ДОЛУ И ГОРЕ ЦЕЛИ! 5. ТЪРСЕТЕ ПЛАНИНСКИ ИЛИ КОТЛОВИННИ СЕЛА, ПУСТЕЕЩИ ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ МЕСНОСТИ И КУПУВАЙТЕ ТЕРЕНИ И КЪЩИ, МОЖЕ И НЕУРЕГУЛИРАНИ... Някакво количество земя в близост до тях и терени също. 6. ОСИГУРЯВАЙТЕ СИ СВОИ ВОДОИЗТОЧНИЦИ И ЕНЕРГОИЗТОЧНИЦИ-СЛЪНЧЕВИ И ВОДНИ. Икономични локални парна и системи за нагряване на вода, слънчогледови екопелети и брикети, по възможност си ги произвеждайте сами. 7. Засявайте култури, щадящи максимално почвата и неискащи особено грижи от които няма да останете гладни. 8. Не пускайте партньорката си в родилно отделение или болница в никакъв случай и вие не постъпвайте в такава и избягвайте поликлиники! Търсете само лекари ако има такива в които имате доверие и са честни с вас, не платени слуги на фармацията или които срещу заплащане на ръка ще ви свършат коректно работа. 9. Спрете плащане на осигуровки, данъци и кредити, по възможност ток и вода! От ВОДА НЯМАТ ПРАВО ДА ВИ ЛИШАВАТ СПОРЕД ДЕЙСТВАЩИТЕ КОНВЕНЦИИ! АКО ИМАТЕ ПАРИ ДА ПЛАЩАТЕ ГИ СЪДЕТЕ НА МЕЖДУНАРОДЕН СЪД! 10. НЕ СИ ВАДЕТЕ НИКАКВИ ДОКУМЕНТИ ПОВЕЧЕ... Снабдете се с някакъв малък икономичен свой превоз като фреза или тракторче, неискащи книжки. 11. НЕ РЕГИСТРИРАЙТЕ ДЕЦАТА СИ АКО ГИ ИМАТЕ, но го правете ГРУПИРАНО И МАСОВО за да не могат лесно да ви ги вземат. Комбинирайте се и измислете врътки в случай на атака за които мога да ви "светна", как да мамите системата и без адвокат и да си ги връщате. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ГИ ПРАЩАЙТЕ НА УЧИЛИЩЕ И ДЕТСКА ГРАДИНА! 12. Оказвайте съдействие с материалната база и наличности с които разполагате на всеки готов да формира общност с вас, но след щателна проверка на поведението, делата, позициите, местоработата и начина му на живот до момента и след него. Ако не може материално да участва ще е полезен с друго. 13. В случай на репресия, ЗАПОМНЕТЕ: НИЩО ОТ ПРИЗОВАНОТО ТУК НЕ Е ИЗВЪН ЗАКОНА, а може да е само "на ръба" или АДМИНИСТРАТИВНО НАКАЗАНИЕ! Затова те вероятно ще включат ГРОБ-арските АНТИКОНСТИТУЦИОННИ ПОПРАВКИ от 2012-а в "ЗАКОНА ЗА ЗДРАВЕТО" за което обаче им трябват доносници и крепостници на кмета, когото ще впримчат, живущи около вас в малкото населено място, затова избягвайте зложеталетни елементи в съседство и на улицата и се оградете с поне двама сигурни свидетеля-нероднини, когато подбирате мястото! НЕ ПРИЕМАЙТЕ НИКАКВИ АДВОКАТИ ОТ СТРАНАТА И НЕ СЕ ДАВАЙТЕ НА НИКАКВО "ЛЕЧЕНИЕ" в случай, че репресията е успяла вече и намерете начин да потърсите ГРАЖДАНСКИ НАТИСК ОТ СЪМИШЛЕНИЦИ САМО-ПРОВЕРЯВАНИ В РАЗЛИЧНИ СИТУАЦИИ, външна адвокатска помощ чрез тях от адвокат-съмишленик от чужбина или правозащитник за предпочитане руснак, немец, французин, може и от САЩ... ИЛИ НИКАКВА! Обявете в краен случай с широка огласа, БЕЗСРОЧНА ГЛАДНА СТАЧКА И НЕПОДЧИНЕНИЕ... ИСКАЙТЕ ПЕТОРНА ЕКСПЕРТИЗА ОТ ВЪНШНИ ЕКСПЕРТИ в случай, че срещу вас е пусната "бухалката"-"закон за здравето"... Към момента, няма по кой закон от НК да ви ударят за изброеното, а всички изпълним ли минимум горепосочените стъпки и станем ли маси от стотици и хиляди и се слеем на едно в един БАСТИОН и ОБЩ ПОТОК, то със СИСТЕМАТА ИМ Е СВЪРШЕНО И ЩЕ КАПНЕ САМА! 14. НЕ ПОЛЗВАЙТЕ БАНКИ И НЕ ПРАВЕТЕ ПОВЕЧЕ СМЕТКИ ТАМ! 15. ГРАДЕТЕ САМОДОСТАТЪЧНИ ОБЩНОСТИ НА ПЪРВО ВРЕМЕ МАЛКИ ГРУПИ, ИЗЛЕЗЛИ ОТ ЗАВИСИМОСТТА НА ПАРИТЕ И СВЕЛИ УПОТРЕБАТА ИМ ДО МИНИМУМ ДО ПЪЛНОТО СПИРАНЕ, КАКТО И НА КУРИЕРСКИ ФИРМИ, ТРАНСАКЦИОННИ И ПРОЧИЕ. ИНТЕРНЕТА ДА СЕ ПОЛЗВА ОГРАНИЧЕНО, КАКТО И КОМУНИКАЦИИТЕ, САМО ЗА УГОВОРКИ С НОВИ СЪМИШЛЕНИЦИ, ПЕСТЕЛИВО И ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПРОПАГАНДА! РЯДКО... За предпочитане БЕЗ "СМАРТФОНИ"... Разхождайте се сред Природата и там разговаряйте важни неща без телефони и комуникационни средства по вас, поне няколко часа дневно! Грижете се за страдащи четириноги същества около вас и живейте в СИНХРОН И РАЗБИРАНЕ С ЖИВАТА ПРИРОДА във всичките и себепроявления, а не във война и конфликт с нея! Спомнете си как успя МАХАТМА ГАНДИ... "ТЕ СА МНОГО, ВИЕ СТЕ МАЛКО"... Арундати Рой "СТАНЕТЕ И ТЕ ЩЕ ПАДНАТ"... Апелирам на първо място ако има духовници, смятащи се за ПРАВОСЛАВНИ... А и другите духовни наставници, но най-паче уж нашите! ИЗЛЕЗТЕ ОТ ФАЛШИВИТЕ "ПРАВОСЛАВНИ ЦЪРКВИ" и гурута, СЕГА И ГИ АНАТЕМОСАЙТЕ... ВЪРНЕТЕ ИСТИННОТО ПРАВОСЛАВИЕ И КАНОНИ, АПОСТОЛСКАТА ПРИЕМСТВЕНОСТ И ПОВЕДЕТЕ ВИЕ-БЕЛОБРАДИТЕ ХОРОТО като Владика Зосима в Русия и някои поместни отделни свещеници, вече зад решетките, пак там! Бъдете за нас тази опора, която бяха вашите предшественици ЦЕЛИ ПЕТ ВЕКА! Амин С Щаба да се свързват само хора: КОИТО НЕ СА ГЛАСУВАЛИ НА ПОСЛЕДНИТЕ МЕСТНИ И ПАРЛАМЕНТАРНИ "ИЗБОРИ", НЕ ЧЛЕНУВАТ В НИКАКВИ ДЕЙСТВАЩИ В МОМЕНТА, РЕГИСТРИРАНИ ПАРТИИ, ДВИЖЕНИЯ, "НПО"-ТА И СИЕ, НЯМАЩИ НАМЕРЕНИЕ ПОВЕЧЕ ДА ВАЛИДИРАТ С ПОДПИСА И СЪГЛАСИЕТО СИ, КАКВИТО И ДА Е ДОКУМЕНТИ НА НЕСЪЩЕСТВУВАЩАТА ДЪРЖАВА, С ЩАМП ОТГОРЕ НА "ЕС" НА ЧУЖД ЕЗИК, ЕГН, ЧИП, САТАНИНСКИ "КЮАР" КОД И ПРОЧИЕ ЗА ТЯХ И ДЕЦАТА СИ! Имащите информацията вече и за НОВОРОДЕНИТЕ СИ ОЩЕ! Поклонници на МАРКС, ФРОЙД, ДЪНОВ, ДАРВИН, ЛИБЕРАСТКИТЕ ИДЕОЛОЗИ И "МИСЛИТЕЛИ" и прочие ДА НЕ СИ ГУБЯТ ВРЕМЕТО СЪЩО! С всички извън посочените категории горе и отговарящи на тези изисквания, Щаба е готов да обсъди ситуацията и да изслуша и алтернативни мнения и предложения и приеме градивна критика и корекция. СЪ НАМИ БОГЪ! СВОБОДА ИЛИ СМЪРТЪ! АМИНЪ "Аз Васил Лъвский в Карлово роден. От Българска Майка аз роден... Нещях да съм турски и НИКАКЪВ РОБ! Същото исках за милий ми род!" Васил Иванов Кунчев-Левски, Светивеликомъченик Йеродякон Игнатий
Автор: samvoin Категория: Политика
Прочетен: 10060405 Постинги: 7923 Коментари: 3558
Постинги в блога от 07.07.2009 г.

Дьорд Шорош е роден на 12 август, 1930 година в Унгария. Родителите му са евреи. Напуска страната през 1947-а, когато комунистите идват на власт, и отива във Лондон където учи във "Лондонско икономическо училище". Завършва и през 1956-а се мести във САЩ където натрупва състоянието си. девет години по-късно открива прочутия си институт "Отворено общество". Шорош твърди, че е филантроп, но голямата му обич не е тази към хората, а към тяхното богатство.



Нека разгледаме малка част от финансовата му дейност из света.

Шорош най-известен е като финансов спекулант. През 1997-а година е обвинен от Махатир Мохамед за участието си във изключително доходната атака срещу малайзийската валута. Шорош е обвинен и за унищожаването на Тайландската икономика. Тайландски активист казва "Дьорд Шорош е Дракула. Той смуче кръвта от хората". Китайците го наричат Крокодила, заради нечовешките му усилия в страна им. Там Шорош е спечелил милиони от финансови спекулации. Той спечели и цял милиард от спекулация със британската валута. След като го обвиниха, че е "взел пари от всеки британски данъкоплатец" той каза в интервю "Когато спекулирате на финансовите пазари сте освободен от повечето морални задръжки към които се придържат обикновените бизнесмени. Моралните теми не ме интересуват на финансовия пазари. " Да видим и другата страна на този човек, пропагандната страна. През 1990-а фондовете на Шорош се прицелиха в руската образователна система като набавят учебници за цялата страна. Ефектът беше, че цяло поколение бе залято с пропаганда от института "Отворено общество". Руснаците започнаха да подозират за топла връзка между Шорош и ЦРУ. Магнатът Борис Березовски казва "Почти припаднах когато разбрах, преди две години, че Дьорд Шорош е агент на ЦРУ". На цялата пропагандна дейност и "Отворено общество" ще се спрем по-надолу в статията. Шорош също така се възползва доста често от връзките си. Чрез помощта на Бернард Коучнер, шеф на Временна ООН администрацията в Косово/UN Interim Administration in Kosovo (UNMIK)/, той се опитва да сложи ръка на най-доходния минен комплекс на Балканите. През септември, бързайки да вземе мините Трепча преди изборите в Югославия, Коучнер казва, че замърсяването от минния комплекс става все по-голямо и заема едно от първите места. Тази голяма загриженост е предшествана от натовското изсипиване на уран над страната, бълването на не по-малко от 100 000 тона канцерогени във въздуха, водата и почвата. Коучнер настоява за своето и мините са затворени поради "здравни причини".
След това Шорош инвестира $150 млн. в опит да вземе контрола над Трепченските злато, сребро, олово, цинк и кадмий, чиято стойност се изчислява на $5 млрд. Това е една малка, но показателна част от Шорошовите спекулации. Това е изключително малка част от финансовите му "постижения". През годините Шорош е спечелил десетки милиарди на гърба на другите. Нека обаче хвърлим поглед върху института "Отворено общество", който е една машина за разлагане на държави като България. Същия институт явно е едно от оръжията на ЦРУ. "Институт Отворено Общество и мрежата му осъществява редица инициативи и се цели да създаде отворени общества като оформя правителствената политика и подкрепя образованието, медии, здравеопазването и човешки и женски права, както и социални, правни и икономически реформи".

Това е определение от самия институт!

Дори сами си казват, че ще целта им е да "оформят правителствена политика". Наистина Нагло! В кои страни работи Отворено Общество? Албания, Армения, Азарбейджан, Босна, България, Хърватия, Чехия, Естония, Грузия, Гватемала, Хаити, Унгария, Казахстан, Косово, Киргизстан, Латвия, Литва, Македония, Молдова, Монголия, Черна гора, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия, ЮАР, Таджикистан, Турция, Украйна, Узбекистан както и цяла южна и западна Африка. Сигурно ви е направило впечатление, че в списъка не фигурира нито една западна страна.

Да направим едно сравнение между нашата мила родина и САЩ, родината на Отворено Общество. У нас има партии на етнически принцип, което е против конституцията. Излъчват се новини на чужд език по националната телевизия. Има правителствени отдели, които обръщат специално внимание на малцинствата. Отделят се повече пари за ромската от колкото българската култура. Не сме участвали във война от 45-а насам. Сега да погледнем САЩ. Единствената страна използвала атомните си бомби. Избиват коренното американско население и го затварят в резервати като животни. Всяка година водят по някоя война. При последното загиват много цивилни. Както се разбра, напоследък, армията им обича да се гаври със военнопленници. Правителството им подкрепя производители на наркотици и терористи - албанските АОК. Някои статистики сочат, че в САЩ има над 2 млн. члена на ККК. Доста често американските телевизии показват записи на американски полицаи, които пребиват чернокожи ей така за спорта. Какво Отворено общество са те! ? А какво да кажем за страната на неговите сънародници - Израел. Та те строят стена за да отделят цял народ от родните му земи. Заменят математическия знак "+" със "t" защото се страхуват от християнството. Чие общество не е достатъчно отворено? Нашето или вашето? Пределно ясно е от двойния стандарт, че института има някаква скрита цел.

Защо ОО заедно със всичките си фондации идват в страни като нашата? Отговорът е прост. Чрез тази организация те подлагат цели нации на тотално разложение и западане при, което по-лесно могат да се контролират. Крайната цел е трудно определима, но фактите са си факти - разделяй и владей. А и винаги има какво да се открадне. По-голямата част от парите си Шорош е спечелил от страни като България. Как обаче той подлага страните на разложение? Да се вгледаме в нашата мила Родина. Институт Отворено Общество създава и поддържа организации на етнически принцип, които целят благоденствието на всички освен коренното население на страната, тоест ние - българите. Най-смешното е, че вместо да "интегрират"/уж това им е целта/ някой народ към друг те правят точно обратното - отделят го. Създават му медии, училища и т. н. Нека разгледаме обстойно цялата дейност на ОО в България. Тук института поддържа 94 етнически организации - Агробизнесцентър "Кубрат", Асоциация "Интегро", Балкански център за регионално развитие с Клуб за човешки права, Български адвокати за правата на човека, Българска асоциация по семейно планиране и сексуално здраве, Български хелзинкски комитет, Дружество за изследване на малцинствата "Студии Романи", Дружество за турски език и култура, Дружество за турско-българско приятелство, Етническа хармония, Институт за изследване на интеграцията, Институт за международно сътрудничество към Асоциацията на германските народни университети - Бюро за проекти - София, Институт за политически и правни изследвания, Институт "Отворено общество" - София, Клуб "Отворено общество" - Русе, Клуб "Отворено общество" - Сливен, Международен център за изследване на малцинствата и културните взаимодействия, Младежка доброволческа служба - Стара Загора, Младежки културно-информационен център - Димитровград, Проект ""Права на човека"", Регионален фонд - ИГА - Пазарджик, Сдружение "Гаврош" - Варна, Сдружение Толерантност"", Училищно настоятелство "Феникс" - Лом, Фондация С. Е. Г. А. , Фондация АКСЕС - София, Фондация "Българска традиция", Фондация "Джендър проект в България", Фондация "Етнокултурен диалог", Фондация "Етнопалитра - Трубадури", Фондация "Здравни проблеми на малцинствата", Фондация "КЕЪР Интернешънъл - България", Фондация "Либерална интеграция", Фондация "Междуетническа инициатива за човешки права", Фондация Партньори - България, Фондация "Партньорство", Фондация "Право на защита", Фондация "Толерантност", Фондация "Център на неправителствените организации" - Кърджали, Център за подпомагане на хора, преживели изтезание - АСЕТ, Център за работа в общността "Деметра" - Бургас, Център за социални практики, Център "Образование за демокрация", Читалище ЛИК - Плевен, Център по етнокултурно образование и възпитание - София, Арменско училищно сдружение "Степанос Ховагимян", Бюро за самопомощ Столипиново, Гражданско сдружение "Евет", Еврейски комитет "Цион", Еврейски център "Хабад", Женска независима ромска организация Кармен - Разград, Женско ромско сдружение "Добра Майка" - с. Вардун, Инди-Рома-97, Федерация на културно-просветните дружества на каракачаните в България, Координационен съвет на арменските организации в София, Културно-просветна организация на арменците в България "Ереван" - София, Културно–просветно сдружение на кримските татари, живущи в България – “Асабай” - гр. Вятово, Младежко дружество "Изгрев - Столипиново", Младежко ромско сдружение "Нов път - 98" - Търговище, Национален ромски център "Свети Георги", Обединен ромски съюз, Областен ромски съюз - Бургас, Общоарменски благотворителен съюз "Парекордзаган", Организация "Дром" - Видин, Организация на евреите в България "Шалом", Ромска младежка организация - Сливен, Ромски обществен съвет "Купате" - София, Ромски самарянски съюз - Ямбол, Сдружение "Амалипе-Приятелство", Сдружение "Бъдеще за ромите" - гр. Дупница, Сдружение "Доверие", Сдружение "Заедно" - Видин, Сдружение на ромските жени и деца "Надежда", Сдружение "Нево Дром" - Кюстендил, Сдружение "Обновление", Сдружение "Развитие и подкрепа на ромските жени и деца" - Лом, Сдружение "Романи Бах" - Самоков, Сдружение "Свят без граници" - Стара Загора, Съюз на арменските културно-просветни организации, Турски културен център "21 век", Фондация "Андрал" , Фондация "Дайвърсити", Фондация "Дъга" - Стара Загора, Фондация "Здравето на ромите" - Сливен, Фондация "Интеграция и развитие на малцинствата", Фондация за мултиетническо сътрудничество “Напредък” – Пазарджик", Фондация "Романи Бах", Фондация "Ромска солидарност" - Петрич, Фондация "Ромско бюро - Монтана", Фондация "Равен достъп", Фондация "Рома - Лом", Фондация "Саворе" - Самоков, Фондация "Шам", Център за ромънски език и култура, Център за междуетнически диалог и толерантност "Амалипе" - Велико Търново.

Направете си сметка колко пари получават тези така наречени Неправителствени Организации/НПО/.

Това са парите давани за унищожението на България. Дейноста на някои от организациите е доста съмнителна. Например "Обновление" Варна събира 61 000 евро за помощ на някой си Мустафа Реджеб, който "е 94. 68 % инвалид, с чужда помощ". Как го изчислиха и каква е тази чужда помощ не се знае. Сигурно се опитват да припечелят странично. Наистина долна дейност извършват тези организации. Например друго Шорошово отроче - Български Хелзинкски Комитет до сега е осъдил държавата по 33 дела в Европейския съд по правата на човека. Държавата е загубила около 200 000 само там. Друга зла дейност на "Отворено общество" е намесата им в образователната система. Преди една година се появи нов задължителен предмет за дванадесетокласниците. Казва се "Свят и личност". Сигурно няма ученик, който да изрази одобрението си по плявата в тази хартия с букви/само така мога да определя учебника/. Той е изпълнен със евро-атлантическа пропаганда, правата на човека и етнически лъжи. По-лошото е обаче, че Шорош създава училища специално за циганите. Та нали трябва да се интегрират и да се вкарат в обществото? Нали това ви е целта? Защо да се отделят в специални училища? Общия брой на тези училища е 534!!! На места циганите са едва 10%, но в повечето те са мнозинство. Тези училища имат изключително неблагоприятно отрицателно действие върху българските ученици. Следната статистика не е измислена, а на самия институт. За София например казват "когато в клас има повече от 5 цигани, започват да бягат българчетата. Така доста български училища се превръщат в ромски, централните вече не са квартални, а събират деца от целия град" - българите се лишават от образование! Или пък за Плевен "напоследък възникват проблеми с ромите в селата; българите преминават в самозащита от ромските набези. Децата засега не страдат, но не се знае какво ще стане при започване на учебната година. " - същото! ! !

А какво да кажем за Кърджали където "на някои места се наблюдава социална олигофрения: деца не могат да говорят. " - в каква обстановка само са поставени българчетата! ? ! Ще могат ли въобще да израснат нормални хора! ? Но въобще какво да кажем като повечето от циганите ходят на сила на училище - "Честа практика е ромчетата да ходят на училище само докато получат безплатната си закуска от бюфета, след което си тръгват. Всеки месец училището издава служебна бележка, удостоверяваща, че детето посещава редовно учебни занятия. Често се случва детето да пропусне 2 или 3 дни, тогава някой от преподавателите отива у тях и съобщава на майка му, че няма да получи бележка, още на следващия ден детето е на училище. ", Благоевград или "Липсват учебници, понеже биват използвани от ромите за отопление през зимата", Варна. . . Повече от ясно е негативното отношение на "ромите" към образованието. Този негативизъм обаче се излива и върху българските ученици благодарение на "Отворено Общество". Друга дейност на института е да поддържа и доста медии - 18 цигански, турски и ромски печатни издания - Кайнак, Филиз, Балон, Гьонюл, Делиорман, Сабах, Родопско равновесие, Заман, Ромски информационен седмичник и Ромска информационна агенция "Де факто", Андрал, Джипси рай, Дром Дромендар, Списание "О Рома", Акана, Житан, Заедно, Права на ромите във ФОКУС, Еврейски вести, Барберан и 1 телевизия - Рома Тв, Видин. Шорошовите "деца" пък доста често говорят против хора, които мислят за развитието на българската нация.

Например в списание "Обектив"/издаван от БХК/ доста, често се нападат хора , които защитават националните интереси. Според някои от статиите те трябва да бъдат съдени. Дори обвиняват хора като Станислав Трифонов защото се майтапел на етническа основа в някои от предаванията си. Въпреки тоталната икономическа разруха в страната Шорош успява да отмъкне и от тук. В началото на 2001-а годна Европейската Банка за Реконструкция и Развитие/European Bank for Reconstruction and Development/ инвестира $3 млн. във високотехнологичната компания "Рила", първата фирма, която ще се облагодетелства от нови $30 милионен помощен фонд ИТ/информационни технологии/ фирми създаден от ЕБРР. Още $3 млн. идват от частната американска Аргус Фънд Капитал Партнърс, спонсорирана от Пруденшъл Иншуърънс Къмпъни пак от Америка и работеща в централна и източна Европа. Шорош, който е инвестирал около $3 млн. в "Рила и още $1 млн. през 2001 остава главния собственик. Като извод мога да кажа, че Дьорд Шорош е един от най-големите врагове на човечеството. Това е човек, който желае злото на десетки нации. Прикрити зад булото на така прочутото, и несъществуващо никъде, отворено общество неговите интереси се простират до парите и разлагането на народите, включително и българският...

Йоан Храбър




http://www.omda.bg/bulg/NEWS/Bulgaria/SOROS.htm




ИСТИНСКИЯТ ЛИК НА ДЖОРДЖ СОРОС

Андреа Феррарио



Благодарение на огромните си капитали, спечелени със смели финансови спекулации, североамериканският милиардер от унгарски произход Джордж Сорос, близък до Международния валутен фонд и администрацията на САЩ, провежда широка колонизаторска дейност в бившите социалистически страни, доведени до крайна нищета.

В София, столицата на България, книгите вече се продават само на улицата - с повредени от слънцето и дъжда обложки и корици, въпреки високите за българския читател цени. Либерализацията на пазара оскъпи твърде много наемите на магазините за една такава недоходоносна дейност, каквато е продажбата на книги.

Но наблизо до най-голямото пазарче на книги в града може все още да се намери една книжарница с просторни и добре поддържани помещения. Вътре редом със скъпите томове се предлага и една книга, отпечатана на отлична хартия, с елегантна подвързия. Тя струва по-малко от 1000 италиански лири - само 35 лева (1995 г.). Нейн автор е Джордж Сорос, американският милиардер, собственик на фондация "Отворено общество" - организация с клонове във всички страни на Източна Европа. И която между другото управлява тази книжарница, дадена и на разположение от българско държавно учреждение срещу смешен наем.

Сорос подробно разказва за "филантропичната" си дейност в книгата "Гаранции за демокрация" (София, 1992г.). Той е роден в Унгария преди войната и в 1947 година, когато комунистите са на прага на властта, се преселва първо в Англия, а после в Америка, където за кратко време натрупва огромно състояние благодарение на финансовите си спекулации. В началото на осемдесетте години решава да осъществи голямото си младежко увлечение: либералистичните теории на Попър и Фон Хайк, които резюмира в своята концепция за "отворено общество". Ще използуваме неговите думи: "По онова време печелех много повече, отколкото можех да похарча, и се чудех какво да си правя парите... Тогава реших, че трябва да помагам на ближния." За да добием представа каква е концепцията за "отворено общество", която Сорос има намерение да осъществи, достатъчно е да споменем първата страна, която той избира, за да започне дейността на фондацията си - Южна Африка с апартейда. Но милиардерът остава разочарован - нейната атмосфера "не беше така либерална, както изглеждаше".

Към средата на осемдесетте години Сорос започва да насочва вниманието си към страните от социалистическия лагер: открива център на "Отворено общество" в Унгария с подкрепата на по-реформистката комунистическа номенклатура. После минава към Китай, където действува в пълно съгласие с комунистическите власти, като стига дори дотам, че съгласува с тях уволнението на местния отговорник на фондацията, твърде "неудобен" за режима. В Съветския съюз "Отворено общество" започва своята дейност с благословията на такъв стар брежневист като Андрей Громико. И в Полша фондацията открива център с одобрението на комунистическата власт, но същевременно завързва връзки със "Солидарност". В ония години Сорос се стреми да обедини силите на бюрократите реформисти от Изтока с тия на умерените дисиденти, като крайна цел на неговите усилия е отварянето на пазарите на Източна Европа за глобалната икономика. Друга област, на която милиардерът непрекъснато отделя особено внимание още тогава, е формирането на млади кадри с отпускане на стипендии за обучение на Запад.

След промените в 1989 г. фондациите "Отворено общество" се разпространяват широко в цяла Източна Европа и получават все по-голяма финансова подкрепа. Сорос не се въздържа да упражнява пряко влияние върху политиката на тези страни: в Унгария например в центъра на фондацията в Будапеща се създава основното ядро на партия с ясно либерално направление. В Чехословакия Сорос подкрепя, морално и финансово, партията на Вацлав Клаус, ултраортодоксалния привърженик на Татчер, който ще води страната към разделение и който днес е министър-председател на Чешката република. Освен това открито се произнася за избирането на Хавел за президент на републиката. (Напоследък отношенията на милиардера с Клаус рязко се влошиха, като се стигна дотам, че чешкият премиер закри Университета на Централна Европа в Прага, основан и контролиран от Фондация Сорос, който ще бъде преместен в Будапеща).

През тези години благодарение на опита, натрупан на Изток в предишния период, Сорос действува и като неофициален представител на Международния валутен фонд, на Американския държавен департамент и на Европейската общност, устройвайки срещи на високо равнище между представители на тези институции и държавници от Изтока. В 1990 г. например, щом узнава за намерението на съветското правителство да проведе икономически реформи, насочени към либерализация на пазарите, Сорос организира една комисия от консултанти, съставена в по-голямата си част от служители на Международния валутен фонд, американски и европейски икономисти. В нея участвуват някои известни личности като настоящия министър-председател на Италия - Романо Проди, по онова време ръководител на Института за възстановяване на индустрията, и американския икономист Джефри Сакс, понастоящем работещ по реформите в България. Когато отиват в Москва, западните консултанти настояват за най-радикалния вариант на плана за реформа. Той обаче не е приет. От този момент Сорос се разделя с възторзите си към Горбачов, който тогава е на власт, и завързва тесни връзки с Борис Елцин и неговия антураж. Концепциите, залегнали в основата на плана за по-радикална реформа, които Сорос иска да прокара, не остават задълго в чекмеджето: малко след това те са подети от Гайдар, който със своята икономическа програма тласва страната към дълбока криза, като по този начин улеснява проникването на западни капитали.

За да добием по-точна представа за дейността на фондация "Отворено общество", можем да вземем примера с България, една страна, която е засегната силно от икономическата криза и в която институциите, лишени от средства, се оказват много уязвими. В нея присъствието на Сорос е стабилно: фондацията му отпуска многобройни стипендии за учение в чужбина (Съединените щати и Европейската общност), организира квалификационни курсове за служителите на различни министерства, грижи се за компютризацията на архивите на българското културно наследство (съответната централна система се намира в САЩ), организира конференции, беседи. Но притежава и финансира издания, всичките с ясен либералистичен знак, и многобройни радиостанции, една от които неотдавна започна да излъчва предавания и за Македония.


Освен това фондацията на Сорос в България действува и като официален представител на Съвета на Европа в страната. "Отворено общество" в България, както и другаде, е особено активно сред националните малцинства. Въпреки че проповядва търпимост и обмен между различните култури, настойчивото внимание, което фондацията отделя на етническия елемент (да не забравяме, че е финансирана от чужбина и съвсем не е политически неутрална), я превръща в ябълка на раздора и потенциално оръжие за изнудване. В България огромни суми получават центровете на фондацията, които се намират в региона със силно мюсюлманско присъствие, а в българска Македония Сорос е отворил "Американски университет", който е много активен. Същата политика се провежда в Словакия, Румъния и Македония (фондацията ръководи университет в Тетово, главен град на областта с албанско мнозинство, където неотдавна имаше тежки сблъсъци на етническа основа).

Фондация "Отворено общество" не пренебрегва укрепването на важни политически връзки. В нейния щатен персонал са заемали място например синът на бившия министър на културата Ивайло Знеполски (който по време на своето управление е възложил на фондацията компютризацията на архивната система на българското културно наследство) и синът на Чавдар Кюранов, лидер на дясното крило в Българската социалистическа партия и бивш кандидат за президент на републиката, както и други личности, свързани с политиката, най-вече с партиите на десницата и различни институции. В 1997г. с идването на новото правителство, Георги Прохаски освободи поста изпълнителен директор на Фондация "Отворено общество", тъй като стана съветник на вицепремиера Александър Божков. По този случай самият Джордж Сорос каза, че това е най-доброто решение, макар категорично да подкрепя действията на новото българско правителство. Прохаски остава обаче член на Управителния съвет на фондацията. Икономическата реформа на новото правителство бе подготвена от Георги Прохаски заедно с Александър Божков още месеци преди демонстрациите през януари 1997г., като двамата бяха централни фигури на 4 конференции, субсидирани от "Отворено общество" и организирани от Нов български университет (вж. в. "Континент", 16 юни 1997г.)

Влиянието на фондацията на Сорос е такова, че въпреки огромните финансови средства, с които разполага, успява да получи под различни форми финансиране и от крайно оскъдните бюджети на държавите, в които тя работи. Това се случва в България, но и в Чешката република, където "Отворено общество" сля своята дейност с тази на радио "Свободна Европа" (собственост на правителството на САЩ) и чрез личната намеса на президента Хавел получи за ползуване помещенията на бившия чехословашки федерален парламент за символичния наем от една крона годишно (около 50 италиански лири). В Белорусия фондацията направо побесня, защото правителството реши да намали (не да премахне) данъчните и митническите облекчения, които и бяха отстъпени преди, и то въпреки че страната се намира в много тежка икономическа криза.

Много пъти Сорос се е намесвал пряко и в политически въпроси. Преди години подкрепи възванието на група френски интелектуалци, които искаха военна намеса на Запада в Югославия, бомбардирайики, ако е необходимо, територията и градовете на Сърбия. Освен това лично Сорос поде злобна атака срещу словашкия премиер Мечиар, обвинявайки го за авторитарните му методи и че застрашава демокрацията. Но трябва да се отбележи, че не направи нищо такова спрямо Елцин, Валенса, Хавел и още други, които, що се отнася до авторитаризма, нямат основание да завиждат на Мечиар, само че са по-отстъпчиви от него към Запада. Словашкото правителство реагира, като обяви Сорос за "персона нон грата" в страната, но фондация "Отворено общество" продължава да действува в Словакия. Не закъсняха да се намесят официално Съединените щати и Европейската общност, за да изразят своята тревога относно "положението на демокрацията в Словакия и хода на реформите". В това становище очевидно е натежало влиянието, което Сорос има над американското и европейските правителства. През 1992г. в Албания по поръчка на новата власт на Бериша (тогава един от най-любимите политици на САЩ в Източна Европа) фондацията организира комисии от специалисти, които извършиха "чистки" в Университета в Тирана, за да остранят всички преподаватели, противопоставяващи се на режима на дясно ориентираното правителство (вж. K.Barjaba, L.Perrone et al., "Naufragi albanesi", Рим, 1996г.). Но от 1996г. милиардерът, пак в синхрон с американското правителство, преориентира симпатиите си, и започна масивно да финансира опозиционния вестник "Koha Jone", който през май 1997г. получи от фондация "Отворено общество" и от други фондации, свързани със Сорос баснословната сума от 4 милиона долара (вж. в. "Албания" и "Albanews", май 1997г.). В Хърватско към края на 1996 г. двама висши представители на "Отворено общество" бяха арестувани от полицията при опит незаконно да внесат в страната 65.000 долара. От следсвието излезе, че фондацията е плащала на своите служители и сътрудници (между които многобройни представители на опозицията) "допълнителни" недекларирани заплати в долари (вж. "OMRI", декември 1996г.). Може да се предполага, че такива "способи" не са били използвани само в Хърватско.

Фондация "Отворено общество" е тясно свързана с ИНТЕРНЕТ, чрез която не само разпространява собствените си осведомителни бюлетини, но и ръководи (в сътрудничество с радио "Свободна Европа") новинарската агенция за Източна Европа ОМРИ (през последните месеци двете организации се обединиха). Благодарение на широката мрежа сътрудници агенцията става един от най-влиятелните източници на информация за този регион.

От някои съмнителни и привидно благовидни изяви, като например насърчаването на думи да се преодолеят етническите конфликти, придружено от трескава дейност на намеса сред националните малцинства, или отявления антикомунизъм на една личност, която не се поколебава да учреди своите фондации под крилото на комунистическата номенклатура, става съвсем ясно какви цели преследва Сорос. А именно: да разпространява под звъна на милиардите либералистката идеология и западната хегемония, създавайки широка своя мрежа, внедрена в обществата и институциите на страните от Изтока, като прибягва, ако е необходимо, и до политическо, финансово и информативно изнудване.

Задачата му е съвсем лесна при тази социална, икономическа и морална криза, която се шири в Източна Европа; криза, за която той самият ( в съгласие с най-големите западни центрове на властта) е съдействувал да се поддържа. И няма нищо чудно, че постъпва така лекомислено: във всичките стотина страници, които е написал, и в многобройните му публични изявления Сорос никога не си е поставял въпроса: справедливо ли е един човек да печели 2000 милиарда лири на ден, както е направил той, спекулирайки на валутните пазари, и по този начин решавайки съдбата на милиони хора, докато цели народи тънат в мизерия.

--------------------------------------------

Статията бе публикувана в италианския месечник "Guerre&Pace" през декември 1995 г. и препечатана във вестник "Български писател", 6-12 февруари 1996 г. (превод от италиански Виолета Даскалова). Ние я поместваме с някои допълнения на автора.





П.П.

Неволно или не - автора е сбъркал произхода на Сорос, който е ЕВРЕЙСКИ!Макар и да е роден в Унгария и не е "особено обичан" от никого там...




http://samvoin.blog.bg/politika/2010/01/02/soros-upravliaval-bylgariia-chrez-gerb.464828?del=1836189








Категория: Политика
Прочетен: 2938 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 19.01.2012 23:49
http://pomiqrat.blog.bg/


Всички свързват Хитлер с чудовището предизвикало втората световна война, за което може да се поспори,  но той е бил и един гениален политик и оратор

Големи революции не могат да станат в живота на народите, ако те не са предизвикани от една  необходимост.

Не може да се извърши една революция, която да бъде действително дълбоко радикална, освен ако народът под натиска на своите вътрешни чувства е склонен да извърши такава революция. И ако дадени обстоятелства, ако мога тъй да се изразя, налагат тази революция.

Лесно е да се измени външно формата на едно управление, но никога не може да се преобрази вътрешно един народ, освен ако един даден еволюционен процес не би се извършил сам по себе си, ако народът не би сам признал, че пътят, в който той би се ангажирал, беше лош, че този народ е разположен да напусне тоя път и да се отправи в друг, който му подобава. Дали тоя народ, в първия момент ис­ка или не иска да се ангажира в този път, това е един въп­рос на неговото вътрешно убеждение, на неговите чувства и предчувствия, че пътят, който ние му посочваме, е пътят, който ще го изведе към щастие. Преди да го въведем в тоя гигантски подем, той се луташе безсъзнателно и се оставяше на каприза на житейските вълни като една неподвижна маса без воля и без сила.

Днес ние му показваме правия път.

Между многото кризи, от които ние страдаме и които всъщност не са други, освен един колективен феномен, кризата, която най-дълбоко е засегнала германския народ, е

икономическата криза.

Политическата и морална криза се чувствуват твърде рядко от отделната личност; човека от средна ръка не вижда туй, което угнетява общата маса; по-често той вижда или чувствува само това, което засяга него лично.

Ето защо съвременниците имат смътно схващане за политическия и нравствен упадък, който става пред очите им, докато това разложение още не е засегнало стопанските интереси на масите.

В тоя случай ние изведнъж се изправяме пред една задача, която не е вече отвлечена концепция, която можем да наблюдаваме и у друrи народи! В такъв случай личността е непосредствено вплетена в тия проблеми и тя си дава сметка вече за сериозността на съществуващото положение, щом като стопанската криза почва да дава своите лоши ефекти върху него. Тогава само почват да говорят изведнъж за икономическа криза, за икономическа мизерия и изхождайки от такова едно настроение, хората почват да разбират нравственото и политическо падение, което при други условия е за дълго време една тайна.

Твърде естествено е да признаем, че стопанската криза не може да се открие изведнъж и да се разбере до какви размери тя се развива и от какви източници произлиза, за да може да се установят дълбоките причини за нейното появяване.

Също тъй е понятно обстоятелството, че всеки се стреми да хвърли вината върху другите, да хвърли отговорността на обществото или държавата, без обаче да разбере сам, че всъщност и той е виновен до известна степен за създаденото положение. При едно такова положение можем да смятаме, че е щастие, ако успеем да си обясним икономическата криза тъй ясно и откровено, щото истинските й и дълбоки причини да станат известни за по-голяма част от хората; това е необходимо, за да може да се намери истинският път за спасение.

Не e достатъчно да кажем, че икономическата криза в Германия е един симптом, свързан със световната стопанска криза, с отчаянието, което е обсебило народите; защото очевидно е, че всеки народ може да извика същите извинения и същите причини, за да обясни своята стопанска криза, която го е налегнала. Ясно е, обаче, че даже кризата да бъде обща по целия свят, тя не може да има своите корени в някоя неопределена точка на света; корените на стопанската катастрофа и стопанското отчаяние лежат в самия народ, взет отделно.

Трябва да се намерят и обяснят причините на икономическата криза у всеки народ поотделно и да се цери злото там, където може да бъде рационално изкоренено.

За нещастие, германският народ в тия времена на всеобща криза, вместо да се взре дълбоко в това, що става у него, е склонен повече да обръща поглед към далечни хоризонти.

Това доведе до заблуждението, в което много измежду нас още вярват, че само чрез международни методи можем да се спасим от това отчаяно положение.

Не, това е погрешно! Най-правилното схващане по отношение на мерките, които трябва да се вземат за премахване на международното бедствие и на страшната криза, която смазва народите, се крие в тайната как всеки народ трябва да намери в себе си средства, за да се спаси.

Но това не изменя с нищо простата истина, че всеки народ трябва сам да поведе борбата и че един народ, който и да бил той, не може да бъде спасен от злото само чрез международни мерки.

Безспорно, тия мерки от чисто национален характер могат да се подредят паралелно с мерките от международен характер при условие, разбира се, че тия вътрешни мерки не се влияят и не зависят от мероприятията на другите.

Икономическата криза в Германия не е само криза, която се изразява в цифри, илюстриращи нашата икономика; тя е на първо място криза, причинена от вътрешното развитие, от организационните методи и системи на нашия стопански живот.

У нас съществува криза в отношенията между капитала,  стопанството и народа.
Тази криза се явява в една странна и груба форма в отношенията между господари и работници. В тая посока кризата беше достигнала размери, които не съществуват в никоя друга страна. От тук трябва да почнем. Ако тази криза не бъде разрешена, всичките наши усилия да премахнем икономическата криза ще останат напразни.

Ако ние вникнем дълбоко в същината на работническото движение в Германия, такова, каквото го виждаме от половин столетие насам, ние ще видим три основни  мотива, от които се е ръководило това движение.

Първият мотив се заключава в изменение формата за експлоатация на нашето народно стопанство.

Тази причина се наблюдава както в Германия, така също и по целия свят. От началото на миналия век с един стремителен подем на съвършенство, ние констатираме едно истинско преобразование в тази предшествуваща форма, на народната икономика, която форма аз бих нарекъл дребнобуржоазна, и то в смисъл на индустриализация.

Като резултат от това ние видяхме да изчезват окончателно патриархалните отношения между работодател и работник, т.е. като последица от индустриализацията на страната. Това развитие се засили още повече от момента, когато акционерът зае мястото на собственика. Ние видяхме тогава да се изостря конфликтът между тия, които създават с ума си и тия, които творят физически, защото всъщност тази разлика е едничката, която има решаващо значение.

Не се касае тук да се предаде едно специално и характеристично значение на понятието собственост; ние знаем, че голям брой хора, които основаха нашата производителност, не произхождаха от съсловие, което бихме нарекли собственическо; напротив, те се уповаваха на труда си, и чрез сила и енергия са издигнали своя творчески ум до гениалност чрез научни открития, чрез организационни методи, на тия хора ние, драги съотечественици, сме признателни и дължим нашето съществувание.

Без дарбите на тия хора ние не бихме могли да изхраним 65 милиона германци, живеещи върху такава малка земя.

Без тях ние щяхме да бъдем една страна, която само изнася; щяхме да бъдем продавачи на нашите груби работни ръце, следователно, страна, която изнася своя ум чрез работната ръка и по тоя начин ние щяхме чрез нашата култура, т.е. чрез това, което нам принадлежи, да дадем култура на другите народи по света.

Ако това положение се измени, ние го дължим на безброй много хора от нашия народ, които изпъкнаха от дълбочините на живота чрез своя труд, чрез своите таланти и чрез своята гениалност. Те създадоха условия и осигуриха прехраната на милиони хора. Ето защо ние не можем да говорим тук само за работодатели и работници, понеже както това е било винаги случай в човешкото развитие - гениалният човек се издига до положението на повелител над обикновените материални сили. Това качество не е било за нашия народ една привилегия по рождение; ние го виждаме, напротив, във всичките слоеве на нашето общество, във всичките положения на нашия обществен живот.

Ние можем да твърдим, че германският народ, в своята цялост, е създал такива фактори.

Така че постепенното разложение, което ние установяваме, доведе дотам, щото личните интереси на работниците бяха поставени на предно място и с това се започна епохата на нещастията в нашето стопанско развитие. Веднъж тръгнали по този път, трябваше фатално да се следват направления все повече и повече противоречиви. Тук се намеси един господствуващ закон: щом ние се задължаваме да вървим по един даден път, който е лош, то тази наша постъпка ни отклонява все повече и повече от разума. Този опит ни струва един период от 70 години, загубени и пълни с примери на разочарование.

Избраният тогава път, с всичките фатални последствия, към които трябваше да стигнем, се отклоняваше тъй много от естествения разум, щото самите умни хора, да го кажем, които ръководеха народа в това направление, признаваха без стеснение пакостта на техните методи. Това те признаваха, когато ние ги вземехме насаме и им задавахме въпроси като на личности, обаче те се виждаха безсилни да намерят истинския път и разумното разрешение на държавните и обществени въпроси, защото те бяха задължени и заставени да се подчинят на съществуващите организационни системи.

Напротив, следваният път водеше към разложение; този процес беше покровителствуван с отнемане индивидуалното качество на собствеността.

Аз бих могъл да кажа, че това заблуждение бе увенчано с научно подкрепление. Лека-полека се създаде една идеология, която поддържаше понятието за собствеността, въпреки това че тези, които се ползуваха от това понятие, не представляваха друго, освен един минимален процент от цялата нация.

И обратно, появи се идеята, че понеже процентът на тези, които се ползуват практично от собствеността, постоянно намалява, то самата идея за собствеността, трябваше, да бъде отстранена. Тъй че се откриха постоянни спорове и полемики относно понятието за частната собственост и за собствеността въобще.

Впоследствие тази полемика успя да раздвои все повече и повече двата основни фактора на икономическия живот.

И положението се развиваше от тогава в едни неестествени фази. От самия момент, когато двата заинтересовани фактора не смятаха, повече теоретически, тяхната мисия за обща, ставаше ясно, че по отношение шефа на предприятието не може да има място, освен срещу организирания работник. Очевидно става тогава, че силата и престижът на шефа на предприятието се явяват безсилни да се противопоставят на организираната и съсредоточена работническа класа.

Ако допуснем, че тоя път се възприеме, логично е в такъв случай да съпоставим работническите организации на организацията на шефовете на предприятията. Твърде понятно е, че тия две организации няма да действуват толерантно една срещу друга, те ще защищават своите интереси, както се вижда враждебни, като употребят ония средства за борба, с които разполагат, т.е. шефът на предприятието – с локаута, а работникът - със стачката. В тази борба веднъж ще победят господарите, друг път - работниците.
Обаче и в двата случая страда целият народ, който понася разходите в тази борба и последствията от нея.

Следователно, в края на краищата, тези борби водят - като имаме предвид характера на немския народ, у когото слабостта към бюрокрацията е голяма - към все повече и повече усложнения в организациите на работници и господари, обстоятелството, което дава възможност да се създадат един на други враждебни институти с техния грамаден и сложен механизъм. В последствие, не е сложният механизъм, който услужва на интересите, а интересите на противоположните организации обслужват тоя механизъм, тъй щото борбата ще продължава безконечно, за да може да се оправдае съществуването на тоя сложен механизъм.

Ако разумът се намеси и каже: "Това е лудост! В сравнение с дадените жертви, ползата е съвършено нищожна. Ако ние сравним жертвите, които се дават за поддържането на един такъв сложен апарат, то те надминават значително много облагите, които биха се очаквали", ще ни възразят, че съществуването на редица такива сложни апарати в отношенията на господари и работници са необходими за поддържане естествената борба на заинтересованите. Разбира сe, товаa ще бъде eднo оправдание, защото се явява предположението, че в дадения случай противоположните течения ще търсят начин, чрез посредничеството на тоя сложен механизъм да се споразумеят.

Какво следва от това? Ето ви нагледно обяснение: групата А, със своя сложен апарат казва: "честита съм, че групата Б присъствува тук, защото аз ще намеря възможност да се споразумея с нея”. Ако двигателният механизъм на групата Б не съществуваше, и вместо аз да имах работа с него, бидех принуден да се разправям с фанатизирани работници, които са враждебно настроени към мен, то това щеше да бъде още по - лошо! Хората, които принадлежат към групата Б, ние ги знаем много добре, и знаем много добре, какво те искат и как можем ние да ги направим безвредни.

Тъй се очертава пътят, който трябва да се следва, т.е. на кесаря да дадем кесаревото, а на народа - това, което принадлежи нему, както и на синдиката - това, което принадлежи на синдиката. По тоя начин се намира модусът за едио "миролюбиво" споразумение.

Всичките тия преговори и разисквания се обръщат често пъти в една лоша комедия: едните злословят срещу другите, едните чупят стрелите си у другите, но естествено, никой не прибягва до крайните мерки - да убие противника си. Защото, в такъв случай, ако някой прибегнеше до такива крайни мерки, това означава окончателната смърт на синдикатите, както и на организациите на покровителите. Какво излиза от всичко това? Излиза, че и двата враждебни лагера живеят на гърба на народа.

С тази борба, която свършва с едно безгранично разпиляване на средствата и на труда, е една от главните причини за катастрофата, която бавно, но сигурно се издигна като един грамаден чук и се стовари върху стопанското равновесие на народа и го почти унищожи.

Вторият мотив е появата на марксизма на сцената.

Марксизмът, като философско учение за разложението, признава, че синдикалното движение способствува да се води успешно борбата против държавата и против обществото. Синдикализмът е в ръцете на марксистката теория като разрушителен инструмент.

Марксизмът не служи на работника. Какво представлява всъщност работникът в която и да е страна за апостолите на интернационализма? Абсолютно нищо! Те дори не познават работника, не го виждат никога. Органите на синдикатите не са дори работници, те са чужди на народа бюрократи и съставляват една клика от безотечественици, които не познават нищо от тоя народ.

Те са дълбоко убедени, че служейки си със синдикализма, като покровителствуват по един приятелски начин изстъпленията, вършени от противната страна, това им помага или им дава възможност да си набавят един инструмент - продължавайки в същото време, разбира се, да водят борбата, която им донася богати облаги.

И действително, политическата социалдемокрация в продължение на десетки години е живяла като паразит на гърба на тази борба и се е хрантутила от облагите, придобити чрез синдикатите.

Синдикатите са се ръководили от следната идея: ти си инструмент на класовата борба, тази класова борба намира своята подкрепа в теориите на марксизма. Следователно, има ли нещо по-естествено от това, да се плаща данъкът за управлението на синдикатите? И тоя данък бе щедро плащан и поглъщан от синдикатите. Тези господинчовци не се задоволяваха с една десета част, техните кореми трябваше да се пълнят с богата и пищна храна от злато и банкноти.

Класовите борби прокламираха института на синдикатите като един инструмент за защита икономическите интереси на работническата класа; значи синдикатите имаха за главна цел да подготвят и общите стачки.

Общата стачка се появяваше в такъв случай като политическа сила и тя даваше да се разбере какво очакваше от нея въобще марксисткото учение: стачката не гонеше целта да спаси работника, а напротив, да разруши основите на държавата, която се отричаше от марксизма. Ние, германците, изпитахме на гърба си страшния пример, който беше толкова рушителен, колкото и последиците от войната.

Днес мнозина от водачите на социалдемокрацията, които измениха мнението си, се обръщат към мене и ми заявяват: - "Но и социалдемокрацията се е борила на бойното поле през време на войната." .

Не, марксизмът никога не се е борил на бойното поле, а германският работник!

В 1914 година, германският работник, вслушвайки се в своя вътрешен глас, бих казал, по едно божествено вдъхновение, напусна марксизма и се върна към своя народ. Шефовете на марксистите, които виждаха тази фатална за тях еволюция, не можеха да й попречат.

Неколцина от тях, редки случаи разбира се, се върнаха и те към народа. Ние знаем и следния трогателен факт: един велик мъж, който в сегашните времена играе решаваща роля в световната политика, Бенито Мусолини, напусна също мaрксистите и се нареди заедно с народа си в общоевропейската война.

И в Германия имаше няколко подобни случаи, обаче голeмият брой от политическите водители на марксистите не се вразумиха и не разбраха положението, за да може правилно и разумно да използуват последствията от героичния подем на германския работник. Тоя голям брой водачи не отиде доброволно на фронта. Многобройни германски работници паднаха на бойното поле, а техните водачи, 99 %, останаха живи.

Те не дадоха процентно загинали и ранени толкоз, колкото ние констатираме в другите класи на населението. Те смятаха, че е по-важно да продължават своята политическа дейност и мислеха, че техния дълг се състои в една благоразумна въздържаност и в една все по-голяма и по-голяма пасивност по отношение дълга към нацията. Разбира се, ноемврийската революция им даде възможност да възтържествуват техните желания.

По повод на това ето какво може да кажем:

Ако през време на войната синдикалното движение в Германия беше в нашите ръце, нека се изразя по-ясно, в моите ръце, и ако това синдикално движение се ръководеше от същите лъжливи цели като тия, които то действително преследваше, тогава ние, националсоциалистите, щяхме да турим тази гигантска организация в услуга на отечеството. Ние щяхме да заявим: "Ние знаем, естествено, какви жертви са необходими; ние сме готови да ги понeceм сами; ние не искаме да се откажем от нашия дълг, напротив, ние сме съвършено готови да се борим и да предоставим нашата съдба и нашия живот в ръцете нa провидението, тъй като всички други са длъжни да сторят това. Ние щяхме да направим това без всяко колебание, защото вие, германски работници, трябва да признаете, че тука не се касае за Германия като държава, за империята като държавна форма, нито за монархията, нито за капитализма или за милитаризма, тук се касае за живота или смъртта на нашия народ! Защото ние, германските работници, съставляваме 70 % от този народ, което значи, че нашата собствена съдба е поставена на изпитание.

Ето кое трябваше да се знае тогава. Ние нямаше да пренебрегнем това. Ние щяхме да извлечем от това положение последствията, които ни трябваха за нашия собствен живот, както и за синдикалното движение. Ние щяхме да заявим: германски работници, ние искаме да защищаваме вашите права. Няма съмнение, че ние щяхме да образуваме един силен фронт, който можеше често да се противопостави и на самата държава, защото тогава ние щяхме да протестираме против отвратителните, престъпни и срамни злоупотребления, вършени от търговските военни синдикати.

Ние щяхме да протестираме против деянията на тази глутница от аферисти и щяхме съответно да се намесим, за да ги поставим на мястото им или да ги покачим на въжето - цялата тази банда от спекуланти. Ние щяхме да премахнем също тъй всички ония, които по един или по друг начин се изкопчиха от задълженията си, а именно - да служат на отечеството.

Нашето искане щеше да бъде ясно: Ние образуваме един фронт, целта на който е да осигурим победата на нашия народ. Не е въпросът тука за победа, изнесена от една каква и да е държавна форма, но да се осигури и запази нашият живот. Ако ние загубим войната, ние загубваме не само формата на държавното управление, но и милиони между нас ще бъдат лишени от парче хляб.

И първите, които щяха да бъдат лишени от хляб, не щяха да бъдат нито капиталистите, нито милионерите, а работническата маса, която страда и е подложена на постоянни лишения. Престъпление е, ако не се действува по този начин. Така, разбира се, тогава не постъпиха, защото една подобна тактика беше противна на тактиката на марксистите; социалдемокрацията нямаше други задачи, освен да разори Германия.

Марксистите чакаха с един подъл замисъл. Когато народът и германската империя бяха смазани от несгодите на войната и от непреодолими природни сили, марксистите се приготвиха да им нанecaт първия удар. Народът беше разколебан в своята вяра, той не можеше да се противопостави повече на атаките и изкушенията, които идеха отвътре.

Тъй, следователно, социалдемократите вдигнаха ръка върху Германия; и първите, които бяха смазани от тоя предателски удар, бяха германските работници.

Престъпниците, които докараха ноември 1918 година, не могат по никой начин да изкупят своите прегрешения, които се състоят главно в това, че хвърлиха милиони работнически и дребнобуржоазни семейства в неописуемо отчаяние и мизерия.

Ето защо социалдемократите нямат право днес да се оплакват. Ние не употребихме жестокости против тях, както те заслужаваха това. Ако трябваше да ги преследваме, за да им отплатим за техните престъпления, ние трябваше да хвърлим под гилотината десетки хиляди от тях.

Колко пъти сме ги слушали да повтарят, че и те са воювали на бойното поле. Не те, а германските работници се биеха на фронта! Но дори, ако те се чувствуваха в известно отношение като социалдемократи - всъщност обаче това не беше тъкмо тъй, защото всеки, който се би на фронта, знаеше, че в такива времена никой не мислеше за партии. Ако това би било тъй, какво да се мисли пък за ония водачи, които ограбваха плодовете от жертвите, които техните последователи правеха за тях; те си ги присвоиха като свои, и приписваха на себе си страданията, глада, безсънията, тревогите, които всъщност изпитваха техните последователи партизани - работниците.

Водачите на социалдемократите се намират днес в абсолютна невъзможност да поправят злото, което тяхната престъпна политика стовари върху плещите на германския народ. Те не могат най-вече да оправдаят престъплението, чe хвърлиха в продължение на десетки години германския работник в един морален хаос и го изолираха все повече и повече. С тяхната престъпна акция в 1918 година, дело на една шепа безотговорни авантюристи, те стовариха върху плещите на работника едно тежко бреме.

И действително, през ноемврийските дни на 1918 г. имаше и такива, които мислеха, че германският работник е виновен за нашето политическо и стопанско падение. Да, има такива които мислят така, без много да разсъждават, без да вземат предвид грамадните жертви на работника, без да си спомнят, че работниците пълнеха нашите полкове, нашите бригади. Една банда от предумишлени разрушители, една банда от политически шарлатани, от предатели на отечеството не можеше другояче да мисли, както и не можеше другояче да действува, освен да разрушава, да раздвоява и над нещастията на целия германски народ да изгражда своето престъпно благосъстояние.

От този момент датира за милиони германци разорението и опропастяването. Милиони германци се отчаяха, други милиони гледаха като гръмнати от небето, зашеметени от безкрайните беди и не можеха да намерят истинския път, който да ги сближи със собствения им народ. Политическият хаос фатално повлече и стопанството на германския народ към едно катастрофално падение, защото икономиката на един народ не е едно абстрактно явление; тя е една жизнена сила, един важен механизъм от съвкупната обществена структура. Икономиката на един народ, и общото нейно развитие зависи изключително от разбиранията и солидарността на хората. Ако хората са дезорганизирани, ако те се явяват на арената на живота като врагове, които се самоизтребват, няма нищо чудно, че и стопанският живот, взет изцяло, понася също последствията от обществения и политически хаос.

Престъпната мисъл на краен и безогледен индивидуализъм води фатално и към престъпната колективна мисъл, и по тоя начин се разрушават здравите елементи на живота, изчезването на които отваря тежки обществени рани.

Третият мотив се крие в самата държава.

Има една сила, която можеше да c противопостави на тези милиони хора, дезорганизирани и обезнадеждени. Тая сила беше държавата, ако нейният авторитет не бе изпадал дотолкова низко, щото да служи като играчка в ръцете на всевъзможни групи и интереси. Не случайно констатираме, че това хаотично състояние се развиваше паралелно със системата за демократизирането на нашия народ и на нашия обществен и политически живот. Тази демократизация постигна такъв резултат, че държавата с всичкия свой авторитет падна в ръцете на известни обществени класи, които смятаха, че тя е тяхна собственост и че всяко предприятие от името на държавата е тяхно изключително право. Мнозинството от народа чувствуваше все повече и повече, че държавата не беше вече обективен институт, който се е издигнал високо над мимолетни явления, а напротив - че тази държава беше израз на стопанската воля и на икономическите интереси само на известни групи и че тая държава, по начина, по който беше ръководена, оправдаваше напълно критиките, които се правеха.

Победата на политическата буржоазия не беше друго, освен победа на една обществена класа, произхождаща от икономическите закони на една класа, която от своя страна не създаде никак необходимите условия, нито средства, за едно истинско политическо ръководене; на една класа, която подчиняваше политическото ръководство на страната под вечно променливите явления на икономическия живот и под влиянието, което този стопански живот упражнява върху идеите на масите, върху подготовката на общественото мнение и пр., с други думи, народът беше проникнат от чувството, че ставаше естествена промяна във всичките сфери на живота, но само в една не ставаше никаква промяна, а именно в политическото ръководство.

А тъкмо и с оглед политическото ръководство трябваше без всяко отлагане да се пристъпи към един подбор, който се налагаше и от друг напредничав процес.

Докато се смяташе като твърде естествено, че пълководец на една армия може да бъде само тоя, който е подготвен за такъв отговорен пост, през време на марксистите в Германия не се смяташе за естествено и необходимо политическите дела на страната да бъдат поверени в ръцете натия, които са подготвени и които притежават качества и способности на държавни мъже. Напротив, марксистите разпространяваха идеята, че политика може да вършат само ония, които принадлежат към известна обществена класа, зависима от икономическите закони. Ние видяхме pезултатите от това погрешно схващане. Оная обществена класа, която беше си присвоила тия права, претърпя крушение във всички критически моменти в нашата история, а когато настъпи най-опасния час за народа, тази класа изчезна безславно в сянката на забравата.

Всеки германски батальон действуваше другояче. Припомнете си само, че милиони германци стояха твърдо срещу неприятеля; всеки един от вас знае, колко струваше това на германския народ всеки път, когато полковете трябваше отново да настъпят в огнената линия, когато пред техните очи смъртта разтваряше своите неумолими криле и въпреки всичко това те не показваха никакво колебание, никакъв страх. А в това същото време вътре в Германия политическият авторитет е в разложение, политическата власт е в ръцете на една шепа жалки бегълци, подли и страхливи да се явят на фронта, но на тях тилът се предаде. Погрешно е да се мисли, че не можеше да се намери друг изход. Друг изход не съществуваше само за тоя род политически хора и за тази система в политиката, която беше заслепена в своите учения и съдбоносно водеше страната към пропадане.

За всеки политически водач беше възможно да намери друг изход и по-късно никому нямаше да дойде на ума да се извинява, че вследствие на една висша заповед, дошла отгоре, народът трябваше да се предаде.

В известни моменти на историческото развитие безсилна се явява една заповед, която иска да застави личността или пък държавната политика да капитулира пред нещастието или да отстъпи място на посредственото.

Аз мисля и съм по-скоро напълно убеден, че ако някой имаше право да капитулира между хилядите и хиляди случаи, то това беше германският войник, който благодарение на една несръчна дипломация трябваше в продължение на 4 години да се бори с един противник, материално много по-силен от него. Въпреки всичко това, той, германският войник, в своето дълбоко убеждение и горещ патриотизъм - да се бори за своя народ, не извлече от тово положение други последствия, ocвeн тия, които можеше да има предвид един отделен войник: да победи или да умре!

Не! Това не е дело на случайнocттa. Едно погрешно схващане доби своя израз на 9 ноември /1918 г./. Една погрешна система се появи в тоя ден и тя в нашите очи беше безпредметна. От тоя ден се създаде животът нa една нова политическа концепция, погрешна и неразумна.Дали тази политическа концепция щеше да заведе Гepмания към пропастта или в самата Германия щеше да се поояви една сила, способна да помете всичко гнило и развращаващо, беше въпрос на време.

Аз мисля, че моментът, който преживяваме, поставя кръст на миналите скандали.

Ние се намираме в такова положение днес, че не само трябва да изучим дълбоко и основно всички проблеми, засягащи германското стопанство, но и да им дадем едно коренно разрешение, и то разрешение не само гледайки външно нещата от високо, но като намерим вътрешните причини за кризата и ги изкореним вeднъж завинаги.

За постигането на тази цел, аз мисля че ние трябва да започнем една гигантска работа и най – напред да атакуваме главния обект, от който идеше слабостта, именно авторитетът на държавата.

Трябва да се създаде нов държавен авторитет

И този държавен авторитет трябва да бъде независим от разни политически течения, които вълнуват духа на нашето време, независим най-вече от егоистичните и ограничени схващания, които са в зависимост от икономически итетереси.

Новият държавен авторитет трябва да представлява една реална власт, да не зависи от никакви обществени класи, да води една държавна политика, примерна и способна да внуши доверие у всеки германски гражданин и тоя последният да бъде безгранично убеден и сигурен, че тая държавна политика преследва само спокойствието и благоденствието на германския народ, че тя защитава личните интереси на германския народ - една държавна политика, която може високо да заяви, с право и без никакво колебание, че е във всяко отношение независима, че се вдъхновява само от висшите интереси на нашето племе.

Много се е говорило за миналите режими на абсолютизъм, за абсолютизма на Фридрих Велики и тия моменти от историята на германския народ са сравнявани с демократическата ера и с парламентарната епоха.

Ако разгледаме от гледна точка на националните интереси периода на монархическия абсолютизъм, ние ще констатираме, че той е бил обективен, защото той пазеше интересите на нацията, когато демократическата и парламентарна система на управление, напротив, доведе народа до разложение, понеже тази система се явява като защитница само на една или друга обществена класа.

Аз ще ви дам едно бляскаво доказателство. Достатъчно е да ви кажа каква е същността, която прониква идеята за класовата борба: "Господството на буржоазията трябва да бъде заменено с господството на пролетариата."

Какво може да се разбере от това?

Това е изразът, който изтъква тенденцията да се премахне една диктатура, упражнявана от известна класа или каста, и да се замени с друга диктатура.

Ние, обаче, ние искаме диктатурата на народа!

Ние не смятаме, че едно обществено положение или дадена обществена класа могат да бъдат решителни фактори в политиката и живота; това са явления, които постепенно изчезват в сянката на миналото и в завоя на нашето столетие.

Исторически погледнато, тези фактори изплуват понякога бързо и после изчезват. Това, което остава от тях, то е тялото и кръвта. Само пред народа ние трябва да се чувствувамe отговорни, само той е едничкият фактор в политика, стопанство, култура и т.н. Само с такива схващания ние ще успеем да турим в обръщение оня сложен механизъм, който ще ни даде възможност да изцерим нашите тежки икономически рани.

Тогава само ще може да се разбуди в сърцата на милиони хора чувството и вярата, че държавата и нейният aвторитет не представляват интересите само на една група или на една класа и че правителството на тая държава не е съставено от хора аферисти или хора, представляващи дадена каста, но че тези органи на правителството са истински самоотвержени и честни представители на народа в неговата целокупност.

Ако има личности, които мислят в един или в друг случай, изхождайки от едно или друго течение, че те не могат да се подчинят на подобно схващане, то новият държавен авторитет, без да се смущава от тяхното теоретизиране, без да има предвид техните мотиви или критики, трябва да им се наложи без каквато и да било отстъпка. Държавният авторитет трябва да проникне в съзнанието на всички, че той не произтича от добрата воля или каприза на известна каста, но че неговата сила и власт изхождат от един закон, висш и вечен, който е: необходимостта да се гарантира етническата индивидуалност на нашия народ.

И вън от това, необходимо е да се премахнат и изкоренят всичките положения, всички условия, които докарват човешката слабост и които тласкат към злоупотреби; ние трябва по логическия път, който ни се налага, да отстраним всичко онова, което е вредно.

От 15 години насам аз не преставам да заявявам пред гeрманския народ, че задачата, която ми предстои да разреша пред германската история, е да унищожа марксизма.

Това не са фрази, това е една клетва, дадена пред Всевишния от мен, че аз ще работя за постигането на тая цел до последното си издихание.

От тази клетва, която отначало беше клетва само на един човек, аз направих свещен дълг на една от най-силните орraнизации в света.

Днес аз съм убеден, че дори ако провидението пожелае да ме грабне от живота, то борбата ще продължава безспирно до нейното увенчаване с успех.

Нашето национално движение е най-красноречивата гаранция. Въпросната борба не е борба, която може да свърши с едно хилаво споразумение.

Марксизмът се явява пред нас като един неприятел на народа, неприятел, който ние ще унищожим; ще изкореним и последните разклонения на неговите корени, и то без колебание и без никаква милост.

Ние знаем, че в икономическото развитие на един народ често интересите се противопоставят едни на други. Че работникът често се чувствува онеправдан и всъщност той е онеправдан; че и господарите са често обезпокоявани и това е вярно; че това, което за едни се смята печалба или облага, за други е нещастие; и най-сетне това, което за едни може да се смята като успех, може да докара неуспех за други.

Това е добре известно. Ние знаем много добре, че от подобно положение на несигурност хората страдат.

И затова именно много опасно е, когато една организация използува съзнателно, за постигане на своите цели, тия страшни симптоми на живота с намерение да разруши в основите един народ.

Ето защо трябва да се премахне и изкорени една организация и умъртви една доктрина, която злоупотребява с естествените слабости на народа, слабости, които имат своето гнездо в недостатъчно развитото хуманно чувство.

Ние знаем много добре, какви цели преследва тази борба между работническата класа и разума; масите са инертни, а разумът е подвижен и предприемчив. Е, добре! Доктрината на марксистите преследва целта, да парализира именно творческия и независим разум!

Вярвате ли, че разстройството на творческия разум ще подобри положението на работническата класа, че то ще донесе благосъстояние на масите? Не, то ще им донесе поскоро разочарование, повече мизерия, и това ще завлече всички към най-грозно разложение.

Ние виждаме, какви размери е взела стопанската криза и не сме деца, да си правим илюзии, че можем да отстраним мъчнотиите от днес за утре, само заради това, че имаме добрата воля и намерение да извършим нещо добро.

Ние държим сметка за обстоятелството, че хората не са съвършени и че не престават да си играят със своите слабости по начин, щото тяхната безумна обструкция да провали и най-добрите намерения, и най-искрените желания, и най - cветлите идеи.

Следователно ние сме въодушевени от твърдата и непоколeбима воля, да не се оставим да бъдем въвлечени в слабocти, а напротив - да се борим постоянно против симптомте на разложението. Животът впрочем не е само вечна бoрба - и да им противопоставим разума и общите интереси.

Ако нашата инициатива не се увенчае днес с успех, то тя ще успее утре!

Ако някой ни зададе въпроса: "Мислите ли, че е възможно да изчезнат човешките страдания?", аз ще му отговоря: Безспорно, те ще изчезнат, щом настъпи времето, когато нямa да има вече хора невежи."

Аз се съмнявам обаче, че невежеството може някога да изчезне, а от това следва и предположението, че човешките страдания също тъй няма да изчезнат.

Невъзможно е през живота само на едно поколение да се възстанови за вечни времена абсолютният ред на нещата.

Всеки народ е длъжен да бди над своята собствена yчаст.


  “Ние сме социалисти, ние сме врагове на днешната капиталистическа икономическа система за експлоатация на икономически слабите, с несправедливите й заплати, с непристойната й оценка на човешките същества според богатства и имоти, вместо според отговорности и действия, и всички ние сме решени да унищожим тази система на всяка цена”
Реч на Адолф Хитлер, изнесена на 1 май 1927 година



Категория: Политика
Прочетен: 6489 Коментари: 1 Гласове: 0
Последна промяна: 09.04.2010 00:28
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10060405
Постинги: 7923
Коментари: 3558
Гласове: 6352
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Български исторически календар
4. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
5. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
6. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
7. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
8. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
9. Забравеният д-р Янко Янев
10. Планът "Еврия"
11. Сайт с български бойни знамена
12. Исторически видеоблог
13. "Изгубената България" - исторически сайт
14. Владо Черноземски
15. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
16. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
17. Реалността днес и която идва...
18. Военное обозрение
19. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
20. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
21. РПЦ Царская Империя
22. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
23. Исторически ревизионизъм
24. Вечния Църковен Календар на Светите Отци