Най-четени
1. radostinalassa
2. planinitenabulgaria
3. varg1
4. mt46
5. wonder
6. kvg55
7. iw69
8. zahariada
9. getmans1
10. reporter
11. kordon
12. kunchev
13. zaw12929
14. apollon
2. planinitenabulgaria
3. varg1
4. mt46
5. wonder
6. kvg55
7. iw69
8. zahariada
9. getmans1
10. reporter
11. kordon
12. kunchev
13. zaw12929
14. apollon
Най-популярни
1. katan
2. wonder
3. shtaparov
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. donkatoneva
8. dobrota
9. milena6
10. vidima
2. wonder
3. shtaparov
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. donkatoneva
8. dobrota
9. milena6
10. vidima
Най-активни
1. lamb
2. radostinalassa
3. sarang
4. kalpak
5. mimogarcia
6. hadjito
7. iw69
8. rosiela
9. varg1
10. savaarhimandrit
2. radostinalassa
3. sarang
4. kalpak
5. mimogarcia
6. hadjito
7. iw69
8. rosiela
9. varg1
10. savaarhimandrit
Постинг
30.11.2010 11:54 -
Докога ще ни ограбват
Скъпи приятели , ето поредния гаф на Виваком ! Източват разплащателните сметки на възрастни хора , защото се надяват , че няма да бъдат санкционирани :
Здравейте, Уважаеми Господа!През месец октомври 2010г,абонат на Виваком №1093350000 / - моята майка, която наближава 90 годишна възраст/, сключи двугодишен договор с Мобил Тел, тарифен план Voice Box Basic.Повече от месец ползуваме услугата без никакви проблеми с техниката и качеството на звука.Проблемът е, че продължават да идват фактури от Виваком,които се осребряват по банков път от разплащателната сметка на моята майка.От Виваков твърдят,че при тях услугата все още е активна,а в Мобил Тел,че са извършили всички необходими действия за уведомяване на Виваком за дезактивиране на услугата. На практика стария телефон е без сигнал, т.е. е дезактивиран и не се ползува.Телефонният номер по новия договор с Мобил Тел е същият.Как може да бъде решен този проблем и съответно фактурите,които неясно по какъв начин са съставени, да бъдат сторнирани и сумите по тях да бъдат възстановени на ощетения абонат.Пиша Ви аз ,синът й по понятни причини. Не е коректно да разхождам майка си до клиентските центрове на Дружествата и да не получавам никакъв отговор за решаване на възникналия проблем.
С уважение:
http://panazea.blog.bg/
Здравейте, Уважаеми Господа!През месец октомври 2010г,абонат на Виваком №1093350000 / - моята майка, която наближава 90 годишна възраст/, сключи двугодишен договор с Мобил Тел, тарифен план Voice Box Basic.Повече от месец ползуваме услугата без никакви проблеми с техниката и качеството на звука.Проблемът е, че продължават да идват фактури от Виваком,които се осребряват по банков път от разплащателната сметка на моята майка.От Виваков твърдят,че при тях услугата все още е активна,а в Мобил Тел,че са извършили всички необходими действия за уведомяване на Виваком за дезактивиране на услугата. На практика стария телефон е без сигнал, т.е. е дезактивиран и не се ползува.Телефонният номер по новия договор с Мобил Тел е същият.Как може да бъде решен този проблем и съответно фактурите,които неясно по какъв начин са съставени, да бъдат сторнирани и сумите по тях да бъдат възстановени на ощетения абонат.Пиша Ви аз ,синът й по понятни причини. Не е коректно да разхождам майка си до клиентските центрове на Дружествата и да не получавам никакъв отговор за решаване на възникналия проблем.
С уважение:
http://panazea.blog.bg/
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Търсене
За този блог

Гласове: 6529