Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 8486293
Постинги: 7761
Коментари: 3331
Гласове: 5763
Календар
«  Януари, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Сайт на партия БТР (България на труда и разума)
4. Десислава Иванчева
5. Интервюта с представители на партия БТР
6. Драмата на спътницата на покойния Константин Иванов - Коци
7. Планът за съсипването на България
8. Протоколи на ционските мъдреци
9. Български исторически календар
10. Забравеният д-р Ганчо Ценов
11. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
12. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
13. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
14. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
15. Забравеният д-р Янко Янев
16. Православието
17. Планът "Еврия"
18. Сайт с български бойни знамена
19. Исторически видеоблог
20. "Изгубената България" - исторически сайт
21. Българският национализъм (1919 - 1944)
22. Владо Черноземски
23. ANONYMOUS BULGARIA
24. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
25. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
26. Самиздател Григор Симов
27. Военное обозрение
28. На пути к «Великому Израилю»: главарём ИГИЛ является штатный агент Моссада Шимон Эллиот
29. Отворено писмо на Манфред Рьодер
Постинг
29.04.2012 05:22 - Служител на сръбска телевизия бил изгонен, защото нарекъл посещението на Путин "неприятелско"
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1847 Коментари: 0 Гласове:
0



  • 25.03.2011 17:07| image14| image8187
  Share on facebook Share on twitter Share on email More Sharing Services 0 "Неприятелското" посещение на Путин в Белград ...коства работното място на служител в телевизионния канал "РТС Войводина" image Путин и Тадич в Белград

Служител в телевизионния канал "РТС Войводина", филиал на държавната сръбска телевизия РТС, бе уволнен, а няколко от колегите му бяха временно отстранени от работа, след като на тв екрана се появи надпис за "неприятелското" посещение на Владимир Путин в Белград.

Това съобщи днес директорът на телевизията Блажо Попович, цитиран от агенция АФП.

В една от информационните си програми в сряда, на екрана на "РТС Войводина" се появи надпис: "потвърждение на неприятелските отношения" между Сърбия и Русия, вместо "потвърждение на приятелските отношения" между двете страни.

Служителят, който написа това, е уволнен и всички останали във веригата на взимане на решения - от главния редактор до човека, отговарящ за информационните програми, са временно отстранени, докато не се реши какви да бъдат санкциите, каза за АФП директорът.

Инцидентът станал в момента, когато руският премиер Владимир Путин, който бе на посещение в Белград, и сръбският президент Борис Тадич похвалиха публично качеството на отношенията между двете страни.

още по темата image Москва изгони британски журналист image 6 | image2557 08.02.2011

Блажо Попович заяви в съобщение, че става въпрос за "агресия" срещу телевизионния канал.

Това е опит "да бъдат минирани и поставени в опасност исторически приятелските отношения между сръбския и руския народ", заяви той.

"Една буква може да бъде грешка, но две сгрешени букви говорят за предумисъл", добави той.

  Share on facebook Share on twitter Share on email More Sharing Services 0 Източник:БТА Снимки:ЕПА/БГНЕС vesti.bg



Гласувай:
0
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене