Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.02.2012 21:59 - Пребиват две седмици подред зверски момче от Пазарджик. Фейсбук крие извършителите - мутри?!
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1553 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.02.2012 21:59


Ученик брани момиче, бият го 2 съботи поред
Разпознал във Фейсбук основния си бияч 28 февруари 2012, 21:17
Пазарджик, България image image image image image image image image image Снимка: Труд Всичко, което помни зверски пребитото момче, е как охранителите на заведението го вдигат от земята и го занасят в тоалетната. Поглежда се в огледалото и вижда, че е удрян и явно съм изгубил съзнание. "Бях с разцепена долна устна, рани отвън и отвътре на бузата, с оток и две рани на главата”, разказва постарадалият младеж. Зрелостникът от математическата гимназия в Пазарджик Стойчо Стойчев, който бе зверски пребит два пъти в две поредни съботи от мъже, представящи се за участници в свободните боеве ММА, разказва за преживения ужас пред в."Труд".

На 19 февруари Стойчо с приятели се веселял в заведението “Версус”. В един момент забелязал, че по-възрастен мъж закача момиче от компанията им. “Отидох при него и му казах: “Много се извинявам, но момичето е заето.” Последва удар, от който съм изгубил съзнание”, припомня си 18-годишният ученик. Побойникът избягал от заведението. Въпреки нараняванията ученикът решил да не подава жалба в полицията, защото смятал случая за приключен.

На 25 февруари вечерта компанията седнала в заведението “Екстраваганза”. Пристигнал същият мъж с още 4-5 човека и всички седнали на съседна маса. След двайсетина минути той се приближил до Стойчо, прегърнал го през рамото и му казал: “Ела само да ти покажа нещо.” Ученикът решил, че онзи ще му се извини и излязъл с него отвън.

“Изведнъж започна да ми нанася удари в лицето. Паднах на земята и се свих, но той продължи да ме рита. Охраната успя за миг да го задържи и скочих в кола на клиенти, които си тръгваха. Мъжът обаче отвори задната врата и се опита да ме измъкне. Побягнах през другата врата и свих в малка уличка. Чух свистене на гуми и видях, че ме гонят с черно БМВ. Тръгнах обратно и попаднах на бияча с още един мъж. Бутнаха ме на земята и вече ме биеха повече хора. Всичко продължи 5-10 минути. Единият постоянно повтаряше: “Оставете го, стига му толкова.” Но те не спираха. Когато си тръгнаха, откъщи позвъних в полицията. Пристигнаха две патрулки и линейка. Бях прегледан от лекари, а след това с приятелите ми дадохме показания в полицията”, разказа Стойко.

С помощта на познати той разпознал във фейсбук основния си бияч, който се представял като Tedko Hulk. Открили и още един от групата. Те се описвали като хора, които се занимават с бойни изкуства. Ден по-късно обаче страниците им изчезнали от социалната мрежа. 

“Не мога със сигурност да твърдя, че някакви борчески групировки се завръщат, но съм ужасена - коментира майката на Стойчо - Валентина Стойчева. - Не всички спортисти са лоши хора, но агресията трябва да остава на ринга, на тепиха, а не да се проявява на улицата. И синът ми е спортист, 4 години е тренирал плуване и е здраво момче. За някой по-слабичък такъв побой можеше да има много лоши последствия.” РУП-Пазарджик вече работи по случая, образувана е преписка. “Още не ходя на училище. До вчера се хранех само със сламка. Наместиха ми челюстта и ме боли, трудно говоря, но вече се съвземам”, казва битото момче.


blitz.bg




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10058681
Постинги: 7923
Коментари: 3558
Гласове: 6352
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Български исторически календар
4. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
5. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
6. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
7. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
8. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
9. Забравеният д-р Янко Янев
10. Планът "Еврия"
11. Сайт с български бойни знамена
12. Исторически видеоблог
13. "Изгубената България" - исторически сайт
14. Владо Черноземски
15. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
16. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
17. Реалността днес и която идва...
18. Военное обозрение
19. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
20. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
21. РПЦ Царская Империя
22. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
23. Исторически ревизионизъм
24. Вечния Църковен Календар на Светите Отци