Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 8486230
Постинги: 7761
Коментари: 3331
Гласове: 5763
Календар
«  Януари, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Сайт на партия БТР (България на труда и разума)
4. Десислава Иванчева
5. Интервюта с представители на партия БТР
6. Драмата на спътницата на покойния Константин Иванов - Коци
7. Планът за съсипването на България
8. Протоколи на ционските мъдреци
9. Български исторически календар
10. Забравеният д-р Ганчо Ценов
11. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
12. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
13. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
14. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
15. Забравеният д-р Янко Янев
16. Православието
17. Планът "Еврия"
18. Сайт с български бойни знамена
19. Исторически видеоблог
20. "Изгубената България" - исторически сайт
21. Българският национализъм (1919 - 1944)
22. Владо Черноземски
23. ANONYMOUS BULGARIA
24. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
25. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
26. Самиздател Григор Симов
27. Военное обозрение
28. На пути к «Великому Израилю»: главарём ИГИЛ является штатный агент Моссада Шимон Эллиот
29. Отворено писмо на Манфред Рьодер
Постинг
15.07.2009 23:25 - Истинското лице на новия световен ред
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 2048 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2009 19:39


http://www.imadrugpat.org/illum-zion.htm




ЦИОНИЗЪМ

ТЕРМИНЪТ GOYOM - ГОЯ

Той означава езичник или неевреин. В Русия веднага след Болшевишката революция притежаването на книгата с Тайните ционистки протоколи е било достатъчно за незабавното разтрелване на собственика й. В книгата си "Последните дни на Романови" кореспондентът на "Таймс" Роберт Уилтон дава списък на хората, управлявали Русия през 1918г. по националности:
Централен комитет: Бронщайн ( Троцки), Апфелбаум (Зиновиев), Лури (Ларин), Уритцки,Володарски,Розенфелд (Каменев),Смидович,Янкел (Свердлов),Накхамкес (Стеклов). Всички гореспоменати са евреи- 9.Улянов (Ленин), Кириленко,, Луначарски- руснаци 3. Напоследък се доказва, че и Ленин е от еврейски произход.
Съвет на народните комисари-- 2 руснаци, 1 грузинец, 1 арменец и 18 евреи.
Централен изпълнителен комитет- 4 руснаци, 6 латвийци,1 германец, 2 арменци, 1 чех, 2 грузинци,1 караим, 1 украинец и 43 евреи.Московска извънредна комисия- 1 поляк, 1 германец,1 арменец, 2 руснаци, 8 латвийци и 23 евреи.
От 1918г. до 1938г. повечето от ръководителите в болшевишка Русия са евреи. Според официалната информация от Русия в 1920г. от цялата болшевишка администрация (545 членове) 447 са евреи, въпреки че еврейското население по това време е само 4%. Централният комитет на Комунистическата партия през 1936г. се състои от 56 членове, от които 53 са евреи, а останалите трима- женени за еврейки. Още по-очебийно е в съветския Съвет на цензурата през 1935г.- всички членове 100% са евреи.
След Първата световна война 1919-1920г. за евреите настъпват предсказанията на техния месия: Русия попада изцяло в техни ръце. Унгария е под управлението на Бела Кун, Австрия- под опеката на Ото Бауер, а Източна и Южна Европа, Северна и Южна Африка, както и цяла Америка са тяхна Ханаанска земя.

ПАЛЕСТИНА И ЦИОНИЗМА

Една много добре подготвена верига от събития доведе до Първата световна война, за която историците вече са направили извода, че тя не е била желана от големите европейски държави, както и че тя е могла лесно да бъде предотвратена. Убийството на австрийския ерцхерцог Фердинанд на 28 юни 1914г. е било само претекст. Една невидима сила е разгласявала и е втълпявала на хората, че е необходима война, която да сложи край на всички войни. "Война, която да направи света безопасен и да осигури истинска демокрация". Следва Белфурската декларация, подписана на 18 юли 1917г., в която е записано:" Управлението на Негово величество приема следния принцип, а именно Палестина да се преустрои в национален дом за еврейския народ".
Четири години след тази декларация, през 1921г. Уинстън Чърчил заминава за Палестина с мисията да започне прилагането й. Там той е бил посетен от една мюсюлманска делегация, която му заявила, че Англия иска да наложи нечувана неправда над арабското население, живеещо в този район от хиляда години. Отговорът на Чърчил е бил следният:" Вие искате да отхвърля Белфурската декларация и да спра еврейската емиграция. Това не е по силите ми!...Ние мислим, че това е добре за Британската империя и възнамеряваме да го направим". През 1954г. на една конференция между Уинстън Чърчил и Бернард Барух Чърчил е заявил открито: "Аз съм ционист и винаги съм поддържал ционизма".
Адмирал Бари Домвил, директор на Британското морско разузнаванепрез Втората световна война, заявява, че много отпреди войната ционистите са използували своите колосални богатства, за да закупят достатъчно власт, чрез която да насочат международните събития така, че да поставят държавите във военни конфликти една срещу друга. Също според адмирал Домвил целта на световният ционизъм ( с централно управление в Палестина ) е да наложи своята тоталитарна идеология в целия свят. За да постигне целта си, той трябва да контролира едновременно и комунизма, и фашизма, т.е. ционистите трябва да държат в ръцете си и социализма, и капитализма чрез контрол над международните банки, петрола и политиката. Тяхната цел е да постигнат едно световно управление, което да контролират така, както успяха да контролират всички държави, които бяха поставени под опеката на Съветския съюз от 1917 до 1989г. Това е почти същото, което Джордж Буш нарича "Нов световен ред".

ЦИОНИЗЪМ = РАСИЗЪМ

В 1975г. ООН гласува с голямо болшинство една резолюция, която осъжда ционизма като форма на расизъм. Оттогава до днес правителствата на Израел, САЩ и Великобритания наричат тази резолюция антисемитска. Правдоподобността обаче на тази резолюция оттогава и до днес се доказва от репресиите, налагани на палестинците в окупираните територии.
Евреи, живеещи в окупирания Западен бряг, заплащат за кубик вода 30 цента, докато палестинците, живеещи по същите места и на своя собствена земя, заплащат 1 долад и 10 цента. Те нямат право да копаят нови кладенци или да правят по-дълбоки старите си кладенци. Тези ограничения, разбира се не се отнасят за новозаселилите се евреи в окупираната палестинска земя. Именно па тази причина палестинската поливна земна площ е само 6%, докато тази на евреите- 69%. Средното годишно количество вода, използвано от евреите, е 170 куб.м., докато един арабин получава само 25 куб.м., което е под всякакъв минимум на международния здравен стандарт.
Ционизмът в Израел провежда политика на геноцид, на унищожение на един семитски народс, какъвто в случая е палестинският. Според Центъра за арабски науки в Ерусалим от 9 декември 1987г. ( началото на "Интифада" ) до 30 юни 1991г. израелската полиция и военни са убили 956 палестинци, от които 247 са деца на възраст под 16 години. Вината им е била само че са хвърляли камъни срещу тях. Много от тези деца са прострелвани в гърба, докато са бягали. През същия период от време са били ранени 113 500 ( почти 1/10 ) от арабското население, живеещо в окупираната от Израел територия. Под формата на "административна мярка" в тази окупирана зона без никакъв съд са били задържани повече от 15 000 палестинци. Друго много жестоко наказание, налагано на семействата на децата, които хвърлят камъни, е изкореняването на плодните им дръвчета- портокали, лимони и др., които са техния основен поминък. До 1991г. са изкоренени 110 000 плодни дървета, притежавани от палестинците. За същия период са разрушени или запечатани 1950 палестински къщи. Непрекъснатият строеж в окупираните територии на селища за емигранти от страна на ционистко-израелското правителство е явна провокация. Животът на новозаселващите се евреи- емигранти не е за завиждане. Много от тях вече си скубят косите и правят всичко възможно да се върнат там, откъдето са дошли.


Източник: Клуб на антиглобалиста

http://vhod.awardspace.com/



http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D1%8A%D0%BC - Ционизъм


15 Септември 2007 НЯКОИ ЦИТАТИ ОТ КНИГИТЕ НА ТАЛМУДА

Талмуда е сборник от религиозни книги, в които са записани обществените традиции, правила и закони на евреите. Талмуда е крайния резултат от многогодишните духовни усилия и от практическата дейност на множество поколения еврейски мислители и равини.

В книгите на Талмуда са съхранени запазените през вековете древни еврейски текстове от предшествуващите я юдейски религиозни книги-сборници Мишна, Гемара и Тора.

Книгите на Талмуда се съхраняват от еврейските равини и до тях рядко може да има пряк достъп обикновеният евреин. На него само му се четат подходящи откъси от тях в подходящо време и при подходящ случай.

Изучаването на книгите на Талмуда започва от десет годишна възраст с ежедневно четене на текстове от тях и продължава до края на живота на всеки, който се чувствува евреин.

За всеки евреин е голяма чест да бъде наречен ТАЛМУДИСТ, т.е. да бъде признат за човек от "избрания народ", който има солидни познания по книгите на талмуда и житейски стриктно спазва написаното в тях. Съвременните еврейски общества, където и да се намират по света се консолидират на основата на Талмуда.

  • Abhodah Zarah (22 a) Не общувайте с неевреи, те проливат кръв.
 
  • Kerithuth (6 b, p.48) Евреите се наричат хора, християните не са хора.
 
  • Nilkhoth Maakhaloth Християните са идолопоклонници, не общувайте с тях.
 
  • Abhodah Zarah Християните са мръсни, защото те не са от Синайската планина.
 
  • Makkoth (7 b) Невинен си в убийство, ако намерението ти е да убиеш християнин.
 
  • Zohar (II, 64 b) Раждаемостта на християните трябва да се намали осезателно.
 
  • Iore Dea (142, 10) Стойте физически далече от църкви.
 
  • Iore Dea (335, 43) Изгнание за този евреин, който продаде земя на християнин.
 
  • Iore Dea (154, 2) Забранено е да учите християнин на търговия.
 
  • Babha Bathra (54, b) Всяка християнска собственост принадлежи на този евреин, който пръв предяви претенции.
 
  • Babha Kama (113 b) Позволено е да измамиш християнин.
 
  • Zohar (I, 160 a) Евреите винаги трябва да се опитват да измамят християнина.
 
  • Hilkhoth Akum (X, 1) Не спасявайте християни, когато са в смъртна опасност.
 
  • Hilkhoth Akum (X, 2) Покръстените евреи трябва да получат смъртно наказание.
 
  • Choschen Ham 9425, 5) Тези, които не вярват в Тората трябва да бъдат убити.
 
  • Pesachim (49, b) Не са необходими молитви, когато обезглавите някого в деня на Шабат.
 
  • Hilkhoth Akum (338, 16) Или ги отвърнете от тяхната вяра или ги убийте.
 
  • Zohar ( II, 43 a) Изтреблението на християните е необходима жертва.
 
  • Ialkut Simoni ( 245 c) Да пролееш кръвта на неблагочестив е жертвоприношение на Бога.
 
  • Zohar ( L, 38 b,39a) Високопоставеното място в Рая е отредено за тези, които убиват идолопоклонници.
 
  • Abhodah Zarah (26 b) Дори и най-добрият от гоите трябва да бъде убит.
 
  • Sanhedrin (59 a) Тези, които любопитстват да разберат еврейските закони, да получат смъртно наказание.
 
  • Sepher Or Israel (177 b) Ако евреин убие християнин, той не извършва никакъв грях.
 
  • Sanhedrin (58 b) Да удариш евреин е все едно да удариш шамар на Бога.
 
  • Obadiam Когато Рим бъде разрушен, Израел ще бъде спасен.
http://karutzar.blogspot.com/



Моралът на Талмуда    

от А л е к с и й  ,   Е п и с к о п    Саратовски и Царицински

 

Талмудът дели цялото човечество на две части : евреи и неевреи ; последните той нарича “гои” /езичници/ . Всеки необрязан е иноплеменник, а иноплеменник и необрязан е едно и също/Трактат Berachoth , folio 47 b./ . Християните ,както ще видим това , съставляват предмет за изключителна ненавист на евреите . Само едни евреи са произлезли от Бога , всички останали хора са произлезли от дявола.”Евреите са повече приятни на Бога отколкото ангелите”/Трактат Chullin , fol.91./, тъй щото онзи,който оскърбява с действие /бие по страната евреина/, оскърбява величието Божие, а затова гой , който удари евреина , трябва да умре/Трактат Lathedrin , fol.58 b./ Колкото хората са по-високо от животните , толкова евреите са по-горе от другите хора/Sepher Leror ha Mar , fol.107 a./ Тези последните са животинско семе / Трактат Sebammoth , fol. 98 a./ , тъй щото ако не би имало евреи , то на земята не би имало никакво благословение : ни слънчеви лъчи , ни дъжд , и хората не биха могли да съществуват / Пак там – 63 а / . Всички равини са съгласни помежду си в туй, че неиудеите имат чисто животинска природа. Рабби Мойсей бен Нахмам , рабби Раши , рабби Абрванел , рабби Жалкю и други , сравняват гоите ту с кучетата , ту с магаретата , ту ,       най-сетне , със свинете . “ Едничък еврейският народ е достоен за вечен живот , а всички други народи са подобни на магарета” , казва рабби Абрванел/Comment.dr. Hos IV ,230,cel.4/.”Вие ,иудеи , сте съвсем други хора , но останалите хора не са хора , защото душите им произлизат от нечистия дух , когато душите на иудеите произлизат  - от духа На Светаго Бога. “ – убеждава съотечествениците си рабби Менахем /Comment.sur le Pentatengus,fol.14 b. /. Същото разсъждава и рабби Жалкю , който казва : “ Само евреите имат право да се наричат хора , а гоите , които произлизат от нечистия дух , трябва да се наричат свини”/Salkut Keubent , fol. 10 b./. Следващият разказ илюстрира добре на този възглед на евреите за иноплеменниците. Знаменитият равин Бен Сира се намирал във Вавилонския плен и се ползвал от голямата дружба на Навуходоносора. Царят му оказвал всевъзможно внимание и един път му предложил да се ожени за дъщеря му. Бен Сира казал на царя : “ Знай , царю , че аз съм човешко дете , а не животинско “/Sepher Ben Sira , fol.8./. Дъщерята на царя , по такъв начин , от гледището на Талмуда , е била не повече от кученце , и бракът с нея би могъл да унижи евреина. На това главно различие между неевреина и евреина , което едничко дава достойнство на човека , се основава всичкият морал на Талмуда. Фарисеите , които били изтълкуватели на Талмуда , не могли съвършено да унищожат заповедите , дадени от Мойсея на неговия народ, които определяли отношенията им към ближния  ; но те изтълкували тия заповеди тъй , че под ближен трябва да се разбира само евреин . Заповедите за любовта , които Мойсей дал , Талмудът заповядва да се изпълняват тогава , когато работата се касае до евреин , но те не трябва да се изпълняват по отношение на гой , живота на когото се цени от евреите , като животът на куче . “ Над магарета и кучета тъй не тежи Божият гняв , както ненавистта на Йехова тежи над гоите “ / Aboda Zarah , fol. 4 a./.  Тази мисъл , че Бог ненавижда гоите , оправдава според Талмуда всички жестокости на евреите по отношение на гоите . И наистина , как да обичат оногози , когото Бог проклина ? На това основание Талмудът дава следното предписание : “Вие не трябва да оказвате на гоите никаква помощ”/ трактат Lebammoth , fol. 23 a. / . “ Запрещава се да имате жалост към ония , които нямат разум “ / Тракт. Sanhedrin , fol. 92 a./. “ Не следва правоверният човек да бъде милосърден по отношение към нечестивия човек” / Commentaire du ser livre des Rois XVIII , 14./. “ Вие бъдете чисти с чистите и жестоки с жестоките” / Baba Batra , fol. 123 a. / . Гоите не могат да не бъдат ,по мнението на Талмуда , зли, а за това , ако те “правят добро , ако дават милостиня , ако оказват милосърдие , то още повече трябва да ги проклинате и да им вменявате тия дела за грях , защото те вършат това за щестлавие”/ Bala Buttra , fol. 10 b./ .

        Но тъй като опитът научил евреите , че не може тъй открито да порицават гоите , то затова Талмудът препоръчва да бъдат лицемерни по отношение към гоите. “ Приветствувай гоя , за да бъдеш с него в мир и за да му станеш приятен и да избегнеш разприте”/Тракт. Cittin fol. 61 b./. Рабби Бахай прибавя : “ Лицемерието е позволено в тоя смисъл , щото иудеинът да се показва вежлив по отношение към нечестивия гой , за да го почита той и да му казва : “аз ви обичам “ . Но същият рабби Бахай пояснява , как трябва да се прилага това правило  : “ Това се позволява в този случай , ако евреинът има нужда от гоя , или основание да се опасява , че гоят може да му повреди ; в противен случай – това ще бъде грях “ / Sepliet Cod la Kenlach fol. 270 ./ .    За туй , за да измами по-добре гоя , евреинът може да посещава неговите болни , да погребва неговите покойни, да помага на бедните , но всичко това трябва да прави за туй , за да има мир с гоите  и за да не правят тези нечестивци зло на евреите . / Тракт. Cittin fol. 61 a./ . Но с това се не ограничават общите указания , от които трябва да се ръководи евреина в отношенията си към гоите. Можем да приведем цял ред други предписания на Талмуда   ,които се касаят до туй , как евреите да се отнасят към живота и имота на гоя , - и чрез всички тия предписания преминава това дълбоко различие , , което полага талмудът между евреите и неевреите. Касае ли се , например , работата за земните блага…Тия блага са дадени на човека , говори св. Писание. Да , но човекът – това е само евреинът , обяснява Талмудът. И тъй , неевреинът няма право да владее тия блага , защото той е не само животно , но като животно , него със спокойна съвест можем да убием или изгоним и да се възползваме от имота му. – “ Собствеността на неевреина – това е все едно като изгубена вещ  ; истинският `и владетел е евреинът , който и  трябва    преди другите да я владее/ Baba Batha , fol. 54 b./.                                                                                       

       “Това е напълно справедливо , казва рабби Албьо , защото Бог е дал власт на евреите над имота и живота на всички хора”/Sepher Sanhedrin , fol.37 a./.Затова , ако той открадне от евреина някоя най-малка вещ , то той е повинен на смърт ,но на евреина е позволено да взема , колкото му се иска , от имота на гоя ,защото там , дето е написано “ да не правите зло на ближните си “ не е казано , че не трябва да правите зло на гоя / Sepher Nalkarim III 25. /. Ето защо евреин , ако открадне нещо от евреин , счита се за крадец , но ако открадне от гой , то това се счита , че е взел това , що му принадлежи. Рабби Аши казва на слугата си : “ Донеси ми това грозде , което принадлежи на гоя , но не пипай това , що е собственост на евреин “ / Тракт. Bada Kammafol 112 b. /. Тази върховна власт на евреина над всичко , що принадлежи на гоя , се простира и над животните.  Талмудът казва : “ ако волът на евреина убие вола на гоя , то евреинът е свободен от съд , но ако волът на гоя убие вола на евреин , то гоят трябва да заплати загубата на евреина , защото Бог е измерил земята и е предал гоите на израиля” / Тракт. Bada Kamina fol. 57 b./.               

        Талмудът  също дава съвети на евреите и относително тези средства , при помощта на които евреите би могли да достигнат и главната си цел – окончателно да се подчинят гоите материално . Главните средства – това са лихварството и измамата . “ Бог – казва се в Талмуда , - е заповядвал да се вземат проценти от гоите и да им се дават пари не иначе , а само за проценти , тъй щото вместо туй , да им се оказва помощ , ние трябва да им причиняваме вреда , ако това е полезно за нас  ; но по отношение към евреите не трябва да правим така “ / Matrrontde Sepher Mir. fol. 73. 4. /. Знаменитият рабби Бахай казва : Животът на гоя е в твоите ръце , о иудеино , а толкоз повече ти принадлежи златото му “ / Exqlis du Pentar fol.213 , 4./. Благодарение на тая доктрина за лихварството , което е задължително за евреите , като правило на религията им , в техни ръце се съсредоточава грамадно богатство. Понякога това лихварство е достигало до невероятни размери . В съчиненията на Янсена са приведени данни , които доказват , че евреи са вземали 300 , 400 и дори 600 процента в година. Покрай лихварството Талмудът предписва на евреите да употребяват по отношение към неевреите всички способи на измама и кражба , например : гоят изгубил някой предмет или кесия , евреинът го намерил и той не трябва да го възвръща на гоя , защото е писано : “ Запрещава се да се повръща на гоя туй , що е изгубил ; този , който повърне на гоя , що е изгубил , няма да намери милост от Бога “/Тракт. Sampelrin , fol. 76 b. /. Раби Раши разсъждава : “ Да възвърнем на гоя туй , що е изгубил , това значи да сравним нечестивия с израилтянина , а това е грешно “/ Пак там ./. “Който възвръща на неуидей изгубена вещ , прави грях , защото съдействува за могъществото на нечестивия “/Sak. Chaz hlieh Cez./. , казва рабби Маймонид . Рабби Жерухан прибавя : “ Ако гоят има свидетелство , което доказва , че той е дал на заем пари на евреин и ако гоят изгуби това свидетелство , то евреинът който го намери , не трябва да го възвръща на гоя , защото задължението на неговия брат е изгубило силата си в тоя момент , когато го е намерил . Ако пък евреинът , който е намерил полица , би пожелал да я възвърне на гоя , то неговият брат трябва да му запрети да направи това , казвайки : “ Ако ти желаеш да светиш името на Бога , то не прави това “ / Nethih , IV./. Този съвет напълно се съгласува с морала на Талмуда , защото гоят по Талмуда няма право на собственост , която принадлежи само на едните евреи. Евреинът , който заема пари от гоя получава само туй , що му принадлежи .Същите правила се преподават от Талмуда и за търговията : “ Позволено е , казва Талмудът , да вземете проценти от гоя , а също и да го измамвате при продажба на някоя вещ , но ако продавате нещо на ближния си , т.е. на евреин , ако купувате нещо от него , то не трябва да го измамвате”/Тракт. Baba Mesia, fol.61 a./.  Рабби Мойсей ясно казва : “ Ако гоят , като се разплаща , се излъже в сметката на парите , нека каже : “Аз нищо не зная “. Но аз не съветвам да вкарате гоя в грешка , защото той може да направи тая грешка с намерение да изпита евреина. След това става понятно туй , що е писал рабби Бренц : “ Ако евреи са пътешествували в продължение на цяла седмица и са лъгали християните на дясно и на ляво , то нека те се съберат в събота и въздадат слава на Бога , казвайки : “ Трябва да се изтръгне сърцето от гоите и да се убие най-добрия християнин”/Ludenbalg , 21./. Евреите по правилата на Талмуда , трябва да се ползуват от държавните закони тъй , щото да извличат от тях само придобивка за своя народ . В това отношение Талмудът се изразява много ясно : “Ако евреин има да се съди с неевреин , то вие трябва да съдействувате в това , щото вашият брат да спечели делото , и трябва да кажете на иноплеменника : “ Тъй желае нашият закон “ . Ако законите на страната са благоприятни за евреите , то вие трябва също да съдействувате в това , щото вашият брат да спечели делото , и трябва да кажете на иноплеменника : “ Това изисква вашият закон”. Но ако се не представи ни тоя , ни другия случай , то трябва да омотаете иноплеменника с разни интриги тъй , че евреинът да спечели делото”/Тракт. Baba Kamma , fol.113 a./.       Рабби Акиба  , комуто принадлежи това правило , прибавя , че при това дело , трябва да бъдем предпазливи и да действуваме тъй , че евреите да не бъдат дискредитирани. .I I .Същото различие между иудеинът – човек и гоинът-животно , което дава право на евреина да се разпорежда с имота на гоя , дава му също право за жинота и смъртта над последния/ т.е. гоя/. Рабби Маймонид казва за това така : “ Казано е : не убивай , но това означава не убивай евреин , син на Израиля , но гоите , еретиците , не са синове израилеви”/ Sad Chag. , hileh Rozzachu hilch Mela chim./. И така , тях можете да убивате със спокойна съвест , и това е по-добре да правите тогава , когато не ви заплашва никаква опасност за отговорност.” Трябва да убивате най-почетния  между идолопоклонниците”/ Aboda Zara fol.26 b. / , и още : “ Ако извличате гоя из яма , в която е паднал ,то с това се оказва услуга на идолопоклонството”/Aboda Zara fol.20 a./. Маймонид казва : “ Запрещава се да имате милосърдие към идолопоклонника , когато той погинва в река или в някое друго място , и ако той потъва , то не трябва да го спасявате “/Jad Chaa hilech Abada Zara./.По такъв начин учат и всички други знаменити тълкуватели на Талмуда и особено Абранавел . Този последният заповядва да ненавиждат , да презират и унищожават всякого , който не принадлежи към синагогата , или е отлъчен от нея/ Rosch Emmunna , fol. 9 a. /. “  Ако  еретик падне в яма , казва той , то не го изваждай ; аков ямата има стълба , то ти я извади от там ; ако около ямата се намира камък , то ти го хвърли там / Aboda Zara . fol.26 b./. Най-сетне в Талмуда има правило , което по своята жестокост напомня жестокостта на древните поклонници на Молоха и което в достатъчна степен обяснява ония ритуални престъпления на евреите , които тъй често са имали място в историята на тоя народ : “ Този , който пролее кръвта на гоя , принася жертва Богу”/ Lafkut Simeoni ad Peutat , fol. 245 col.3. Miderach Bamidebar rabba . p. 21./.Да убиеш гоя съставлява такава голяма заслуга , че ако при това е станала грешка , и вместо гой би бил убит евреин , то тогава не се вменява във вина на убиеца , тъй като по Талмуда  едното желание да убие гоя е голяма заслуга на евреина. Този , който намерява да убие животно , а убие ненадейно човек , или този , който като желае да убие гоя , по погрешка убие евреин , не трябва да се подлага на наказание”/ Тракт. Sanhedrin , fol. 78 a. / ; но гоят , който преднамерено убива евреин е виновен , като че ли е унищожил целия свят /Тракт. Sanhedrin 37 a./. Гой , който убива друг гой трябва да се счита невменяем , защото той чрез това убийство става прозелит на еврейството. Но ако би той е убил евреин , то трябва да умре , макар и да е приел обрезание” / Пак там , fol. 71 v./.Както имота и живота на гоя се намират в пълно разпореждане на евреина , също в негово разпореждане се намира и семейството на гоя – жената и децата му . Мойсей е казал : “ Не пожелавай жената на ближния си “ , - но жената на ближния – това е жената на евреина . Най- знаменитите тълкуватели на Талмуда равини  : Раши , Бахай- Леви , Жерсон , са съгласни помежду си в туй , че прелюбодеяние няма там , дето няма брак , но понеже гоите са животни , то у тях  не може да има брак , който е божествено установление.       На това основание равинът Маймонид учи : “Позволено е прелюбодействието , но с жена на неевреин “/Lad Chax hilech Melachim ./. И наистина , в Талмуда има много разкази , където в ролята на прелюбодейци влизат знаменити равини , например : Емидер , Нахман ,  Миер , Тарфон и др. /Тракт. Lomma , fol. 18 ./. Чудовищно , Талмудът разрешава садизма : мъжът може да върши с жена си всичко , що му е угодно , да постъпи с нея така , както постъпват с парче месо : да го пече или вари , гледайки по туй , кому що се нрави. В Талмуда има разказ , че при един равин дошла жена и почнала да му се оплаква за содомските действия над нея от мъжа `и : “ Дъще моя , казал `и равинът , аз не мога никак да ти помогна , защото законът те е принесъл в жертва на твоя мъж “ . И забележително е , че това учение се намира не само в старите Талмуди , но и във Варшавското издание на Талмуда 1864 г./Тракт. Nedarim./. Най-сетне в Талмуда има такива гнусни правила , които не се решаваме да предадем в превод .По-нататък , по мнението на Талмуда , всички християни са идолопоклонници , към тях трябва да се прилагат всички жестоки мерки , каквито се прилагат към идолопоклонниците/ Aboda Zara , fol. 2 a./. Християните толкози повече са виновни в идолопоклонство , че те почитат за Бога – нечестивия “иудеин – ренегат” ,за когото самия спомен трябва да се унищожи / Aboda Zara , fol. 17 a./. Ето защо рабби Раши с гняв възклицава : “ Трябва да се заколи най-добрия между християните” / Комент. на “Изход”, изд. Амстердамско/. Неговите мисли напълно споделя равин Маймонид , този орел на синагогата , когато казва : “ Заповядва се , да се умъртвяват  и хвърлят в рова изменниците из средата на еврейския народ и такива еретици , като Иисус из Назарет , и Неговите последователи /Lad Char . hilach Aboda Zara Perek./.  В трактата “Абода Цара “ се говори , че всеки иудеин има право да се устремява върху християните и да ги убива с въоръжена ръка. Но в тия случаи , когато иудеите биха достигнали политическо могъщество и биха завзели в ръцете си всички функции на държавния живот , те трябва да предадат всички християни на смърт под какъвто и да било предлог/ Lore Bea 158 . Choschen Misch.425./. За постигане на това могъщество , Талмудът разрешава на евреите клетвопрестъплението . В Талмуда има следния разказ : рабби Йоханан се ползувал от доверието на една дама , която му доверила един голям секрет под голяма клетва , че той няма да го каже никому . “Аз няма да открия тоя секрет и на Бога Израилев” , отговорил `и равинът . Дамата му повярвала , но рабби Йоханан в себе си прибавил : “ На Бога Израилев няма да открия секрета , а пред израилския народ ще го открия “ / Тракт. Aboda Zara , fol. 28 a./. Талмудът твърде възхвалява тази изобретателност на равина . Равин Акиба препоръчва на евреите : “Тая клетва няма значение “ , и тогава съвестта им ще бъде спокойна /Тракт. Calla ,2./ .  Но когато евреин направи някое голямо престъпление , а друг евреин бъде привлечен в качеството си на свидетел против него , то този последният може да даде лъжлива клетва , възползвайки се от указаната уговорка за себе си , за да оправдае своя брат /Lore Bea  CCXXXII , 12 и 14./ Ето пример на еврейска клетва : Крал на гои иска от евреин да се закълне , че няма да бяга от страната му  ; евреинът трябва да си каже в себе си : “Днеска няма да бягам “ ; кралят иска евреинът да се закълне , че той никога няма да избяга , евреинът трябва да каже в себе си : “ да , но при такива условия “ , после да избере някое невъзможно условие , напр. , ако кралят няма да се храни днеска/ Hagahah Ashari /. По такъв начин евреите могат да нарушават всяка своя клетва и да запазят спокойствието на съвестта си . Ние приведохме цял ред свидетелства из Талмуда  , които доказват оная злоба и ненавист , с каквито евреите са проникнати към гоите / неевреите/ .Ние не влизаме в оценка на тия свидетелства и не правим от тях тия или други изводи . Нека читателят направи това сам , на основание приведените от нас данни от талмудическия морал  .   

/Това изследване е поместено в сборника “Талмуда и евреите “ , издание на сп.”Православен мисионер”, Пловдив , 1937 г./



Юдаизмът – най-странната световна религия

по д-р Едуард Р. Филдс

 

Един от големите митове на нашето време е, че еврейската синагога е същото нещо като християнската църква. Даже и самите евреи не са съгласни с това. За повечето хора единствената разлика между християнството и юдаизма е в това, че християните вярват Месия да е вече дошъл в лицето на Иисус Христос, а пък евреите отричат Христос.

 

Какви са истинските различия?

 

1) Християните вярват, че тези които приемат Иисус Христос като техен Спа­сител и водят праведен живот ще бъдат възнаграден с вечен живот на Небето, докато грешниците, които са непростени ще бъдат пратени в ада.

Еврейската енциклопедия” заявява: “Небето трябва да се представя само като една идеализирана държава на земята” (The Jewish Encyclopedia, 1948, Vol. 5, р. 269). Те излагат, че: “Вярванията относно бъдещето никога не са вкоренени в догмите на юдаизма. Традиционният юдаизъм предава предмета за царството — тази скрита материя, която то смята нецелесъоб­разно за размишления. Крайната съдба на отделната личност е подчинена на бъдещето на еврейския народ” (Vol. 4, р. 484).

(По такъв начин юдаизмът е основан върху бъдещата сполука на еврейската раса, а не върху небесната награда от Бога. Обаче, правоверните евреи вярват, че съдният ден ще дойде, когато всички езичници бъдат завладяни от еврейската нация!)

Когато евреите стават членове на синагогата, те подписват договор да плащат годишна сума. По-доброто място, повече се заплаща. Евреите имат съдебна инстанция, която повдига съдебно дело от равина след напускане или неплащане пълната вноска по договора. Така те могат да натрупат стотици хиляди долари! Също има билети при някои особени случаи в синагогата, например при най-светите дни.

2) Християните биха приели някого в църквата независимо дали ще даде голямо, малко или никакво дарение. Християните също така дават милиони на година за подпомагане на бедните без зна­чение на тяхната религиозна принадлежност. Евреите не вярват, че има смисъл да се дават пари или да се влагат каквито и да било усилия за нещо, което е безполезно за еврей­ската кауза.

Юдаизмът е единствената религия на света, която няма “ми­сионерско” дело. Евреите мразят друговерците и вярват, че само този, който се е родил от майка-еврейка се признава за евреин. (Днес обаче много евреи се признават за такива и само по ба­щина линия). Само еврейската кръв е критерий за принадлеж­ност към еврейството. Евреите категорично отхвър­лят оне­зи, които са си сменили вярата. Мнозина, които са склю­чили брак с евреи и са приели тяхната вяра признават, че никога не са истински приемани от расовите евреи за “евреин от същия вид”.

3) Християнските църкви дават милиони годишно за своите мисионерски ста­рания по света, за да спечелят един и всички за вярата на Иисус Христос. Всич­ки, които са се кръстили и са приели Христос като техен Господ и Спасител са добре дошли в християнското братство.

 

Юдаизмът се основава на расата

 

Еврейската енциклопедия от 1948 г. в т. 6 разглежда удивителната разлика, която съществува между юдаизма и положе­нието другите религии:

“Самото име юдаизъм ясно показва различията от другите религии. Докато будизмът произтича от Буда, християнството – от Христос, мохамеданството – от Мохамед, то юдаизмът не е свързан с отделна личност, а със самия еврейски народ… докато християнството се основава на деянията на Христос, юдаизмът се основава на събитията от исто­рията на евреите.”

“Християните гледат на Христос като на техен спасител и набожно. В юдаизма центърът на тежестта е самият еврейски народ.”

“Еврейската история свидетелствува за продължителната война на евреите срещу другите нации и техните религии… Юдаизмът е изграден от душата на еврейския народ и е под­хранван от неговата кръв. Следователно той не се нарича мои­сеевство, профетизъм или равинизъм, а юдаизъм – ОТ САМИЯ ЕВРЕЙСКИ НАРОД!

 

Християнството опрощава, а юдаизмът търси отмъще­ние

 

Еврейската енциклопедия отбелязва и друга важна разлика — че хрис­тияните вярват в благодатта, докато евреите вярват в “справед­ли­востта!”

Благодатта е определена като християнско получаване на “незаслужената любов и благоразположение на Бога… и да прощаваме на враговете, както ще получим опрощение.”

Юдаизмът вярва в “справедливостта”, която определя като “награда или на­казание, при което заслужилият се възнаграж­дава, а грешният се наказва”. С други думи, той отрича хрис­тиянския идеал да обичаш врага си или “обърни си бузата”. Юдаизмът учи на преден план необходимостта от наказание и уни­щожение на техните врагове.

Юдаизмът е основан върху “вечната омраза към всички вра­говете” или философията “око за око” и “зъб за зъб”. Повелята за отмъще­ние е заложена в сърцевината на тази странна религия и се изразява в известния девиз: никога не прощавайникога не забравяй!”

Има ли друга религия, която да е толкова враждебна към християн­ството? Най-уважаваният водач във всяка еврейска общност е този, който е натрупал най-голямо богатство. Юдаиз­мът се основава на въз­награждението в този живот, с цел пости­гането на финансов успех, раз­кош и един живот, подчинен на удоволствията и материализма.

Финансовият рефлекс, който методично се възпитава у ра­вина, обяс­нява всъщност неговата истинска функция:”Той оце­нява най-преуспе­лия в натрупването на богатство. Той поз­нава и боготвори властта на парите и е вещ във финан­сите, ипотеките и лихварството!”

Бернард Лазар, един от най-големите еврейски писатели, в своята книга “Антисемитизъм” отбелязва:

“Евреинът не се задоволява само с дехристиянизация, той разрушава Католическата и Протестантската църква (и особено Православната, б. пр.), той провокира безверието, но същевременно натрапва своето схващане за света, морала и живота на онези, чиято вяра той разрушава. Така евреинът осъществява своята заветна цел: унищожа­ване религията на Христос!”

Лазар още пише в същата книга: “Най-голямото завоевание, което евреите някога са постигали, е направено със силата на златото. Те станаха господари на довчерашните си господари – сега евреите ги владеят. За евреина любовта към златото не подлежи на съмнение и обсъждане!”

Лондонският вестник Jewish World от 15 март 1923 г. отбелязва: “В основата си юдаизмът е антихристиянски!”

Бенджамин Дизраели (1804-1881) е първият и единственият министър-предсе­дател на Англия от еврейски произход. През 1858 г. той написва книгата “Лорд Джордж Бентинк: Полити­ческа биография” На стр. 357 Дизраели пише следното: “Наро­дът на Бога сътрудничи с атеисти; най-умелите в нат­руп­ването на имоти именно те са съюзени с комунис­тите; тази особена и избрана раса, държи в ръцете си цялата измет и всички низши касти на Европа! И всичко това е, защото те желаят да унищо­жат това противно християн­ство, чиято тирания те не са могли повече да търпят!”

 

Талмудът – тайната книга на юдаизма

 

Повечето християни вярват, че евреите следват единствено Стария Завет на Светата Библията и отхвърлят Новия Завет. Истината обаче е в тяхната “истинска библия” – Талмудът. В еврейската книга “Мицбеа” се казва, че “няма нищо по-върховно от “Свещения Талмуд!”

Талмудът  се състои от 63 книги и те често са печатани в 18 големи тома. Талмудът е бил написан от равинските мъдреци между 200 и 500 г. сл. Хр.

“НИКОГА НЕ ПРОЩАВАЙ - НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ” - това е девизът на юдаизма.

 

image

 

За вярване или не, то­ва е поставено на входа на най-голямата сина­гога във Филаделфия. Може ли някой да си представи такъв изпъл­нен с омраза лозунг на входа на някоя хрис­тиянска църква? При­вържениците на юдаиз­ма са 100% противопо­ложни на тези, които прегръща християнст­вото.

Докато християните следват Десетте Божи заповеди, евреите след­ват 613 заповеди на Талмуда. Голямата тайна е колко са всъщност запове­дите, които евреите изпълняват?

Осем папи са осъдили Талмуда. Мартин Лутер, основателят на протестантството, прeдписва да се изгаряне. Папа Климент VIII обявява: “Не­честивият Талмуд, кабалистичните и другите отвратителни книги на евреите по такъв начин са напълно осъждени и те трябва винаги да останат осъдени и забранени, а изпълнението на този закон трябва постоянно да се съблюдава.”

 

Какво пише в Талмуда за християните

 

Талмудът поддържа, че само евреите истински човешки същества, а езични­ците са “гоим”, които са на едно ниво с  говедата и другите животни. Шокиращо наистина, но такъв е точният текст в откъси от различните книги на Талмуда:

Санхедрин (Съдилища) 59 a: “Да убиеш гой (езичник) е като да убиеш животно.”

Абода Зара (Идолопоклонство) 26 b:”Най-добрите от езич­ниците трябва да бъдат избити.”

Санхедрин 59 a: “Този гой, който надзърта в закона е виновен за смърт.”

Либре Давид 37: “Да се споделят нещо с гои относно нашата религия би било равнозначно да се убият всички евреи, ако гоите узнаят какво учиме за тях, те незабавно ще ни избият.”

Йебамот (Сестрите в Закона) 11 b: “Сексуалното сношение с малко момиче е разрешено, ако то е навършило три години.”

Санхедрин 105 аb: “Иисус е развратничил с глупаците си.”

Гитин (Книжка на разводите) 57а: “Иисус е в ада и е наказан да бъде варен във врящи изпражнения. Християните също.”

(Забележка: Силната омраза на евреите към Иисус Христос е ясно изразена в Талмуда, където той много силно възхвалява мъчението и разпъването на Иисус. Той добавя, че Христос е заслужил четири вида крайно жестока смърт. В Талмуда се каз­ва, че Иисус заслужава да бъде потопен до мишниците в изпраж­нения и тогава задушен, а в гърлото му да се излее го­рещо олово, за да изгорят Неговите черва, да се пребие с камъни или да се обезглави!)

Шабуот Хагахот (Клетви) 6 d: “Евреите могат да полагат лъжливи клетви, като използват увъртания при подбора на думите.”

Зохар 1, 160 а: “Евреите винаги трябва да се опитват да измамят християните.”

Хилкхот Акум X, 1: “Не спасявай гоите, изпаднали в смърт­на опасност.”

Хилкхот Акум X, 1: “Не оказвай милост към гоите.”

Хошен Хамишпат 388, 15: “Ако се докаже, че някой е дал па­рите на израе­литяните на акум (звездопок­лонник), то най-благоразумно е той да бъде изчис­тен от лицето на зе­мята.”

Хошен Хам. 266, 1: “Евреинът трябва да задържи за себе си това, което е намерил и принадлежи на акум. Който върне изгубена собственост (на езичниците), греши против Закона като увеличава силата на нарушителите на Закона. Похвално е обаче да се върне изгубена собственост, ако това се прави от почит към името на Бога, а именно, ако така християните ще възхвалятят евреите и ще погледнат на тях като честен народ.”

Хошен Хам. (156, 5 Хагах): “На евреина е позволено да от­пус­ка заеми на акум, да прави сделки с него, за да го измамва и да му взема парите. Богатст­вото на акум се разглежда като обща собственост и принадлежи на този, който пръв успее да го отнеме.”

Сота (Жена, заподозряна в изневяра), 12а: “За истински праведния евреин парите са по-скъпи даже от неговото собствено тяло.”

 

Враговете, избити през празника Пурим

 

В книга Естир от Стария Завет се разказва историята на царица Естир, съпруга на царя на Пер­сия Артаксеркс, която спасила евреите от избиването което им готвел първият ми­нистър Аман. Тога­ва царят дава власт на евреите да обесят неговия пръв министър Аман и десетте му си­нове и да избият 75000 други езичници!

Еврейският празник Пурим е най-значимото еврейско праз­ненство. Всяка година секретните бизнесмени на братството Б’най Б’рит изби­рат двама врагове на евреите, чиито фигури трябва да бъдат закачени на бесилото.

Покрай символичното обесване на “Двама врагове на Цион” евреите правят кукли и курабии, наречени “Аман”. Празнува­щите трошат куклите с чукове и тъпчат тежко върху тях с токове и пищят: “ние изтребваме Аман – врагът на евреите.” Те чупят ръцете и краката на курабиите и ги изяждат, казвайки “ние излапахме Аман”. През цялото това време на съскане и силна шумотевица про­дължително звучи омразното име на Аман, всеки път когато се изрича.

Евреите се молят такава да бъде съдбата на всички врагове на Цион! Те даже порицават членовете на Американския конгрес като “омразните амановци” за тяхното гласуване против помощ за Израел. Може ли някой да си представи такъв “празник на омразата” да съществува в някоя християнската църква? Та­кава злонравна омраза е чужда за всичко, което може да се нарече християнско!

 

Шокиращият оброк “Кол Нидре”

 

Еврейският молитвеник съдържат Кол Нидре (Всички клет­ви), която се смята за най-тържествената от всички молитви на евреите. Тя се пее в синагогата три пъти като пръв ритуал на Йом Кипур, който е най-светият ден от еврейската нова година. Тя поволява на евреите да се откажат презварително от всички обе­щания, оброци или клетвени изявления към езични­ците през идната година. Тук поместваме словата на тази най-важна молитва в юдаизма:

“Всички клетви, задължения, обети, проклятия, наречени “ко­нам”, “конас” или с друго име, които ние можем да се за­речем или да се закълнем или да се обзаложим, или където и да сключим, от този ден на изкупление и до следващия, чието ща­стливо идване ние очакваме, ние трябва да се раз



Тагове:   нов,   нации,


Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене