Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.11.2012 06:08 - ЕДНО ИНТЕРВЮ С БОСИЯ
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 601 Коментари: 0 Гласове:
0



ЕДНО ИНТЕРВЮ С МЕН

Автор: bosia

simona milkova: Г-н Колев, кажете ми какво Ви провокира да организирате доматения протест? Защо именно домати? Каква е символиката/
Bosia: Провокира е малко силно казано. В началото на октомври един млад човек хвърли през нощта бурканче с доматено пюре върху фасадата на Съдебната палата, която от своя страна олицетворява съдебната система. Тогава анализирах това и стигнах до няколко важни извода. Първият извод беше, че това вероятно е протест. Но този протест не беше коректно проведен. Бурканчето е стъклино и тежи достатъчно, за да нарани някой случаен минувач в тъмното. Така протестът може да се превърне в трагедия. Вторият проблем беше, че той не мотивира постъпката си като протест. Това позволява различни тълкувания от пиянска изцепка до дрога или момчешки обзалагания. Затова се съгласих с протеста, но не по този начин и по това време. Хвърлянето на предмети през нощта е общо взето свръхляво мислене и следващата крачка е ляв тероризъм. Затова планирах моят протест в светлата част на денонощието, сериозно мотивиран и предварително оповестил съответните институции. По този начин аз гарантирам, че това не е хулиганска акция, а политически протест. Тъй като добре знам манталитета на българските политици и репресивните органи бях длъжен да направя това.
 Що се отнася до формата и символиката тя също е добре обмислена. Разваленият домат не може да нарани човек, освен това с цвета и качеството си символизира челвения боклук, който под всякакви травеститски форми съсипва стната вече близо 68 години.  Опитите на депутати с много съмнителни морални качества, полицаи и прокурори да сведат моя протест до хулиганска проява няма да мине, но само ще ме направят зорлем национален герой. Нещо, от което аз не се нуждая. Изпитвал съм го на гърба си и знам какво представлява. На 62 годишна възраст не се нуждая от това. Всъщност, този мой протест показа, че нищо не се е променило, само е променило част от оръжието на тоталитарната власт. Преди Преврата хулиганските прояви бяха оцветявани в политически премени, а сего политическите прояви се манипулират като хулигенски прояви.
 Друга част от анализа ми се състоеше в това, че не само съдебната система е виновна за липсата на добри резултати за обществото и отделния гражданин. Затова разпределих отговорностите върху шест държавни и обществени институции. Това са Народното събрание, Министерският съвет, Президентството, Съдебната система и двете национални обществени медии-БНТ и БНР. Затова се наложи да увелича броя на доматите до 6. Всички те бяха номерирани и адресирани до всяка една от тях.
simona milkova: Успяхте, обаче, да метнете само един домат, можем ли да кажем, че протестът Ви е провален.  Кой си го получи така да се каже?  Bosia: Начинът ми на протест  е коректен и в никакъв случай не може да се нарече хулиганска проява поради мотивацията ми, както и липсата на вероятност да пострада някой човек. Квалификацията от Първо РУП като едро хулиганство по чл.325 ал. 1 е повече от абсурдна и явно има за цел да обуча дознатели, прокурори и евентуално съдии в логичното тълкуване на НК. От своя страна те трябва да се научат да мислят самостоятелно и да не се поддават на натиск от страна на политици и висши администратори. По тази причина отказах да подпиша протокола, защото там се говори само за хулиганска проява, а не за политически протест. Това едностранно и силно профанизирано мислене, ако изобщо може да се говори за мислене. 
simona milkova: Успяхте обаче да метнете само един домат, можем ли да кажем, че протестът Ви е провален? Кой си го получи така да се каже?
Bosia: Мятането на един домат е достатъчно, тъй като това е символичен акт , а в предварителното ми оповестяване на съответните институции съм обяснил защо съм избрал и тях.  Получиха си го политиците, магистратите и слугинажа в абществените медии. Просто един домат беше достатъчен да се подхлъзнат него и да си счупят главите.
simona milkova: Според Вас, слугинажът не е ли определящ фактор в поведението и на частните медии :ТВ7, БТВ?

Bosia: На времето Гай Юлий Цезар, преминавайки реката Рубикон и по този начин прекрачил възможността за мирно решаване на въпроса за императорската корона е казал следните думи: Рубикон е преминат! Жребият е хвърлен!
Е, аз хвърлих моят жребий, който се оказа домат. 
Слугинажът е навсякъде, с изключение на някои сайтове и блогове в интернет. Но всички те не са обществени медии, които взимат бюджета си от нашите данъци. Това е разликата и аз не мога да изисквам по същия начин от тях какво да пишат и говорят
Що се отнася до отделни предавания съм писал достатъчно статии и анализи в блога си. Последният беше преди 2 дни относно предавнията на Кошлуков и Кулезич..
simona milkova: Разбрах Ви, но какво мислите, че ще промените с вашия протест?
Или с други думи една птичка пролет не прави?...
 Аз съм привикнал да съм сам. Още от протестите ми по време на комунизма. Но сега не съм самотна птичка. Разчитам на младите да разберат, че тяхното бъдеще е в техните ръце. Разбира се, не е необходимо това бъдеда представлява един развален домат, но ако се наложи и това трябва да направят.
Птиците не правят пролетта. Те само индикират, че тя наближава.
simona milkova: Каква е следващата Ви стъпка?

 Bosia: Аз си имам кауза и тя е всичко, което ми е необходимо. Дал съм обет на децата си да живеят в по-добро общество и в нормална държава и докато дишам и мисля няма да се откажа от това.

simona milkova: И кажете, възможно ли е това?
Bosia: Невъзможните неща се намират в главите на духовно бедните.
simona milkova: А какво ще се случи на предстоящите избори, дайте прогноза
 
Bosia Рано е за прогнози. Аз дори приемам за възможност изборите да са предсрочни. Но най-голямата партия си остава тази на негласуващите и това е показателно.

simona milkova: а кажете ми какво ще последва, ще бъдете ли съден за "хулиганство"
 за един домат?
Bosia: В момента тече прокурорска преписка за съденето ми по чл. 325 ал. 1 от НК. Нищо ново. Мотивацията им е изключително слаба  и може много лесно да бъде съборена ако  е необходимо.

simona milkova: Имате ли план за спасяване на България?

Bosia: Да, и то доста отдавна. Писал съм за него в блога си.

simona milkova: Кажете няколко стъпки накратко

Bosia: Първата стъпка е да се издирят мислещите и отговорните хора у нас. Това ще стане чрез един сайт по който ще се водят дебати и семинари по отделни теми. Чрез обратната връзка ще се създаде един център за изработка на нови модели, стратегии и програми в отделните сектори и ще се започне активна подготовка на политици, експерти и организатори. Това може да стане в рамките на 3-4 години. След това нека тези кадри си изберат ляв, десен и центристки модел и създадат истински политически партии.
 
simona milkova: но това няма да е в интерес на всички онези, които днес са на хранилката? как ще се справите с тях?
 
Bosia: Естествено. Не е моя лична работа да ги разгоня. Това трябва да свърши избирателят. Това е изцяло неговаработа.

simona milkova: Вие гласувате ли?

Bosia:Гласувал съм веднъж през 1990 г и записах в дневника си, че така ще си изцапам биографията, но бяхли ви казах, че съм дал обет пред децата си. На времето не ме пускаха до Румъния, но след 1986 г. започнаха да ме молят да напусна страната. Но аз не мога да си позволя това по горните съображения длъжен да го направя.

simona milkova: добре Вие от край време сте непримирим с това, което се случва в дръжавата, защо просто не емигрирахте?

Bosia: На времето не ме пускаха до Румъния. След 1986 г. ме молеха да напусна, даваха ми какъвто си искам паспорт, но аз нямам моралното право да го направя, понеже съм дал обет на децата си.





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10050274
Постинги: 7921
Коментари: 3556
Гласове: 6351
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Български исторически календар
4. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
5. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
6. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
7. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
8. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
9. Забравеният д-р Янко Янев
10. Планът "Еврия"
11. Сайт с български бойни знамена
12. Исторически видеоблог
13. "Изгубената България" - исторически сайт
14. Владо Черноземски
15. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
16. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
17. Реалността днес и която идва...
18. Военное обозрение
19. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
20. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
21. РПЦ Царская Империя
22. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
23. Исторически ревизионизъм
24. Вечния Църковен Календар на Светите Отци