Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.09.2012 20:22 - Тъжна изповед Продадох косата си, за да не гладуваме
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
2



Автор: astoni

16-годишна съм. Имам по-голяма кака, която е на 21 - студентка трети курс, а аз съм ученичка. Когато мама умря от една неизлечима болест, щях да полудея от мъка. Тогава бях на 13 г. Когато и баба не можа да се пребори горката и преди три месеца почина от същата женска орис - рак на гърдата, нещо в мен си отиде завинаги. Останахме само с татко. Татко работи, но частниците рядко плащат труда. И той се бори геройски със сполетялото ни нещастие, но и си попийва за утеха. Какво да се прави.
 С кака решихме да чистим входа, в който живеем. Татко се съгласи от немай-къде. Може да съм още на 16 г., но съм иначе здрава, мога да нося кофите с водата, да мета и да мия стълби, парапети, прозорци и асансьора. Кака мете пред мен с метлата. В нашия вход има една чистофайница, която все върви по петите ни и мърмори. От домсъвета ни плащат 60 лв. Повече не могат, въпреки че много се стараем. 
 Имам хубава и тежка, дълга чак до кръста коса. Не са ме подстригвали, откакто съм се родила. Вече много ми тежи, бреме ми е като проблемите, които ни налегнаха. Искам да порасна. Затова реших да я подстрижа. Добра съседка ми каза, че за моята коса мога да взема и хубави пари, с които да си помогнем в осиротялото домакинство. Тази жена даже ме заведе в салон, в който изкупуват коси и благотворително правят перуки за жени, болни от рак на гърдата. 
 Не ми беше мъчно, когато се разделях с моята коса. Знаех, че това е правилно решение. Направиха ми красива къса прическа, също като на моята любима певица Емили Ли Лин Фен. Това желаех от все сърце. Косата се оказа 50 см дълга. Парите, които ми дадоха, не бяха очакваните, но какво от това. Моята мечта е да купя на кака нови обувки с малко токче, а на мен лилави кецове. Малко радост в мрака на нашата тъга. Вече пораснах и мога сама да вземам решения, да държа здраво юздите на моя живот.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10051548
Постинги: 7921
Коментари: 3556
Гласове: 6351
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Български исторически календар
4. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
5. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
6. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
7. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
8. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
9. Забравеният д-р Янко Янев
10. Планът "Еврия"
11. Сайт с български бойни знамена
12. Исторически видеоблог
13. "Изгубената България" - исторически сайт
14. Владо Черноземски
15. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
16. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
17. Реалността днес и която идва...
18. Военное обозрение
19. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
20. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
21. РПЦ Царская Империя
22. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
23. Исторически ревизионизъм
24. Вечния Църковен Календар на Светите Отци