Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9988100
Постинги: 7845
Коментари: 3423
Гласове: 6303
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
24.07.2012 03:29 - Европейският бизнес остава в Русия
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 767 Коментари: 0 Гласове:
1



Автор: kiselinchev

 

По-малко от два месеца преди встъпването на Владимир Путин в длъжност като президент на Русия, в Москва се състоя първата европейска инвестиционна конференция „Русия 2012”. Тази конференция събра повече от 100 участници от Русия, Германия, Полша, Великобритания, Люксембург, Португалия и други страни. Основна тема на дикусиите беше бизнес климата в страната. Самите дискусии показаха, че мнозинството инвеститори са настроени оптимистично и разчитат на това, че по време на президентството на Путин условията за работа в Русия няма да се влошат. Конференцията продължи два дена – 22 март в Калуга и 23 март в Москва. В качеството на генерален спонсор бе германският концерн Фолксваген, организационната агенция за регионално развитие /именно тук е съсредоточено руското производство на Фолксваген/. Значимостта на конференцията се потвърждава от факта, че своята подкрепа оказаха Европейската инвестиционна банка, концерните Сименс и ЕОН, компанията Еrnst &Young и други.

Представителите на автомобилния бизнес свързват с Русия надеждите си, че този сегмент на пазара има големи перспективи в страната. Генералният директор на руското подразделение на Фолксваген заяви, че оценява направените в Русия инвестиции от компанията като много плодотворни. През 2011 година Фолксваген е продал в Русия 238000 автомобила, от които 175000 са произведени в руските заводи. През 2013 година Фолксваген ще продаде повече от 400000 автомобила, от които 350000 ще бъдат произведени в Русия. В сегашният момент Фолксваген е петият по големина автомобилен производител в Русия. Целта на компанията е да влезе в първата тройка, а в Калуга вероятно ще бъдат построени допълнителни мощности на Фолксваген.

Коментирайки за Дойче веле настроенията на германските инвеститори и предстоящите в Русия политически изменения, председателят на управлението на руско-германската външнотърговска камара Михаел Хармс заяви, че съществуват някои отрасли, които ще демонстрират растеж при всяка политическа конфигурация. За пример, той даде автомобилния пазар и пазара на някои други германски компании.

Чуждият  бизнес оценява завръщането на Путин на президентското кресло като по-скоро позитивно – инвеститорите вече си представят, какво трябва да очакват от него. Разбира се, т.нар. „ефект на тандема” също играе своята роля – преди четири години Путин беше сменен от Дмитрий Медведев, сега ротацията връща обратно Путин на президенския пост, Медведев на премиерския. Възможно е, при изграждане на своята икономическа политика, Путин да се опира на неотдавна завършената „Стратегия 2020”, но този документ е доста ограничен и има редица неясноти и недостатъци.
По този начин максимумът, на който ще разчита европейският бизнес в Русия – това е работата по правилата на изминалото десетилетие, с цялата им специфика.





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене