Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.07.2012 01:01 - НИКОГА ВЕЧЕ М-ТЕЛ!!! (Изтрита тема - копирана от кеша в google.bg)
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 2329 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Автор: submarine

НИКОГА ВЕЧЕ М-ТЕЛ!!!
За нещастие трябва да нося очила.
За още по-голямо нещастие, понякога съм съм доверчива и разсеяна.
С две думи – губя, плащам, не си проверявам касовите бонове и упорито не си слагам очилата.
Случи ми се да си загубя телефона.
Естествено, блокирах си сим-картата и отидох да си взема дубликат.
Наложи се да си платя и сметката. За сметка от 32.08 лв. и карта от 9.90 трябаше да платя 41.98. Подадох на момичето две банкноти по 20лв., и две монети по 1лв. То ми върна 2ст. Даде ми и касов бон.Направи ми впечатление, че в документа, който трябваше да подпиша за получената карта, девойката е нанесла вместо номера на личната ми карта  моето ЕГН. Върнах бланката, за да я поправи. Защо ли не си проверих и касовия бон? Попитах, кога ще бъде активна новата сим карта, тя отговори –след около час. Тръгнах си доволна.
След час телефонът ми мълчеше като пън. Продължи да си мълчи като партизанин и след 20 часа. Когато се свързах с центъра за обслужване на клиенти, след 3-4 разговора, успях да разбера, че видите ли, аз не съм си платила картата, а само сметката и трябва да отида в магазина на М-тел, за да се срещна с влюбената продавачка. Когато си погледнах касовия бон ми призля!
И имаше защо!
image

Според този бон, по неведоми причини, бях дала на мис Х. в брой 41.98 лв., а тя ми беше върнала точно 9.90 – цената на картата. Не, не и бях дала 42.08 лв., за да ми върне цяла десятка, нито 40.08лв., за да ми върне поне цели 8лв., а кой знае по какви причини според този фискален бон , бях отброила точно 41.98 лв., за да ми върнат 9.90.
Отидох до магазина. Девойчицата почиваше. Заместник –управителката ме уведоми, че аз не съм си купувала такава карта, а вероятно просто лъжа и съм взела отнякъде някакъв чип. Тази самоотвержена жена била говорила с девойката, а тя й казала същата истина.
Скъпа мис Х., ако ми беше казала, че нямаш парички да изпиеш един-два плодови коктейла, щях да ти ги дам, а пък ако си толкова влюбена, вземи си малко отпуска! Само недей да работиш!
Ако искаш, ще ти спретна и донорска група във Фейсбук, хем с трите ти имена, има и жалостиви хора. По левче, по две, току виж ти събрали за почивка. Почини си, да си ми жива и здрава, вече намерих причина да си разтрогна договора с М-тел! Не ми е за 10-те лева, но нямам никакво намерение да плащам два пъти за едно и също нещо.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10043273
Постинги: 7901
Коментари: 3533
Гласове: 6344
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци