Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991840
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
12.01.2012 01:03 - Израел убива български деца по схема за изнудване
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1247 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Автор: evreite

21:42 10.01.12


Гибел вместо изцеление за 3 наши деца в Израел
автор(и): Анна Заркова, прочитания: 4316

 

Mоже ли от мъката на хората да се правят пари? Може - има немалко примери за това - от бизнеса с отвличанията до дейността на погребалните бюра.

Но е извънредно отвратително да срещнеш лекар, който гледа да забогатее не като лекува, а като краде от последната надежда на хора, поразени от неизлечими болести.

Ето защо миналата седмица в “Труд” публикувахме разказа на Богомил Василев, управител на компания за биопродукти “Евелин”. Той изгубил сина си Георги, след като платил $ 127 000 за изцелението му от рак в ерусалимската болница “Хадаса”.

Там го изпратил от София д-р Марсел Леви, който му дал големи надежди - в противоречие с опитните онколози в България, които познавали състоянието на сина му. Парите превел по сметка на “Лиз медикал” - фирма посредник, на която синът на д-р Леви - Мишел Леви, бил изпълнителен директор.

Георги издъхнал още на втория ден след препоръчаната му от д-р Шапира в “Хадаса” трансплантация на стволови клетки. Пет години оттогава почерненият баща не успява да си върне остатъка от сумата, която с мъка събрал, за да спаси сина си от смъртта.

Публикацията на “Труд” по темата целеше главно да предпази страдащите от онкологични заболявания от една твърде разпространена у нас измама.

Общо три жалби са подадени срещу баща и син Леви от хора, чиито близки са починали - също като сина на Богомил Василев при многообещаващия д-р Шапира.

По една от тези жалби е водено разследване и е повдигнато обвинение, съобщи говорителката на Благоевградската окръжна прокуратура Весела Стоилова. Обвинението е за обсебване и е срещу Мишел Леви, тъй като през неговата фирма “Лиз медикал” са превеждани пари с неясно предназначение.

Прокурорите в Благоевград били сезирани от вдовицата на болен от рак полицай. Тъй като обвиняемият Мишел Леви е чужд гражданин, на 1 декември м. г. делото е препратено на Софийската районна прокуратура, където се очакват и други жалба от потърпевши.

Д-р Марсел Леви, когото жалбоподателите сочат като измамник, сам дойде в редакцията, за да увери, че не се укрива. Той отговори с желание на всички въпроси, които му зададохме. Само че отказа категорично да бъде сниман, може би от съображения за сигурност.
Прекалено късно ги пратих в Ерусалим при професор Шапира, казва д-р Марсел Леви

- Д-р Леви, добре ли си спомняте случая с тежко болния от рак Георги Богомилов, когото сте изпратили на лечение в чужбина?

- Да. Прочетох за него и за други пациенти в “Труд” и искам името ми да бъде изчистено. Не че съм абсолютно безгрешен, но трябва да внеса уточнения.

- Вие сте се представяли за зам.-директор на онкологичен център, давали сте на безнадеждно болни надежди и сте ги пращали в Израел, където те умирали, вместо да оздравеят.

- Аз бях поканен в Международния онкологичен център през 2006 г. лично от директорката заради консултации на пациенти в Израел, които бях осъществил по електронен път. Действително бях зам.-директор от 11 януари до 1 август 2007 г... Вие можете ли да осигурите консултации с професори само за 40 евро? С проф. Мариголд, с д-р Чинари, с проф. Шапира?

- Но като отидат в Израел, болните разбират, че “професор Шапира” не е професор. А трансплантациите, който той им прави преди да умрат, струват 127 000 долара.

- На Запад, който е на професорска длъжност, се брои за професор. Единствено в Израел цените на трансплантациите са доларизирани. Във всички държави те са над 250 000 евро. Трансплантация от чужд донор в Израел е $ 127 000 . И аз се гордея, че съм помогнал в болницата “Хадаса” трансплантациите за български деца да са $ 120 000. 7000 долара разлика не е малко.

- Колко деца сте изпратили на лечение в Израел?

- Три деца с левкемия.

- А колко от тях се върнаха излекувани?

- И трите починаха. Прекалено късно бяха заведени. Някои бяха лекувани в България с грешни методи.

- Излиза, че поне трима възрастни и три деца, изпратени от вас при д-р Шапира, са починали, след като са внесли стотици хиляди по сметка на фирмата на сина ви “Лиз медикал”.

- Аз не съм участвал във фирмата по никакъв начин и не се занимавам с финанси. Единствено съм имал вземане-даване с фирмата, за да бъдат съпровождани пациентите в Ерусалим.

- Там са ги посрещали синът ви и жена ви.

- Пациентите са българи все пак. Аз съм роден в България, учих и работих тук. През 1943 г. България спаси евреите от нацистите. Според юдаизма едно от най-големите престъпления е неблагодарността. Приемете, че съм сантиментален и благодарен, и затова българските пациенти са съпровождани безплатно в Израел до хотел, до болницата...

- Как безплатно? Фирмата е прибрала шестцифрени суми от тях, а те са живели само дни след трансплантациите. Къде са парите, неизразходвани в болницата за тях?

- Ще ви дам банковите ми сметки да видите колко съм богат. За да живея в България, аз съм взел заем от банка, който още изплащам. Бях безработен и т. н. Синът ми се занимава с банковите сметки. Аз не мога да отговарям за него.

- А защо синът ви не връща тия пари? Той е подписал запис на заповед - значи признава, че ги дължи?

- Просто не зная. Като ми казаха, че дължи, аз двукратно съм се обаждал и настоявал, ако наистина се дължат пари, да се върнат. Не познавам финансовата ситуация. Но щом вие твърдите, че има запис на заповед, значи има. Аз поддържам отношения със сина ми колкото да му честитя рожден ден, имен ден... Ако има финансови нарушения, моля това да не ми се приписва на мен.

- Има обвинение за обсебване срещу сина ви.

- Аз не съм се занимавал с пари. Заплащането на консултации в центъра е било по ценоразпис, с касови бележки и не на мен. Дори не съм казвал думата “комисиона”. Съжалявам, че не съм запазил нито една от консултациите, пращани тук от д-р Шапира.

Той пише само какви са възможностите за лечение и казва, че ако се желае по-точна консултация, трябва да се иде на място. Питайте в Центъра какъв хонорар е платен на д-р Шапира за 15 консултации тук. Нула. Аз го бях довел и убедил да не вземе от центъра и стотинка. Само транспорта и хотела му платиха.

- А защо от центъра ви уволниха?

- Аз сам напуснах, след като проф. Мариголд от Германия отказа да работи с нас, тъй като не му платиха. И около д-р Чинари имаше неясни неща. Той оперираше в ИСУЛ рак на гърдата. Не съм онколог и не знам резултатите, но един мъж ми каза, че гърдата на жена му станала по-хубава, откакто е оперирана от рак.

- Не сте онколог. А хората казват, че като такъв сте “поемали нещата”...

- Никога не съм твърдял, че съм онколог. Имам специалност организация и управление на здравеопазването. Завършил съм в България.

- Като лекар смятате ли, че е имало смисъл пътуването на безнадеждно болните до Ерусалим?

- Неслучайно има термин “информирано съгласие”. И въпросът за евтаназията (умъртвяване при безнадеждни случаи - б. а.) е спорен. Ами ако има медицинска грешка? В медицината се търси винаги второ мнение.

Никой от починалите не се е оплакал от болницата в Израел. Трансплантацията на стволови клетки е най-модерен метод за лечение. На болния му е обяснено, че надеждата е 1-2 процента. А той е казал “Искам ги тия два процента.”

- Вярно ли е, че пак набирате пациенти за Израел?

- Не. Изказвам съболезнования на г-н Богомил Василев за загубата на сина му, но той ви е заблудил, че аз съм се крил. Ние с него сме се виждали многократно миналата година. В Израел не съм ходил от 2007 г. по лични и здравословни причини. И не се занимавам с набирането на болни за Ерусалим. Тук работя в търговска фирма.
Още по темата

» Платих $ 127 000 за смъртта на сина си

yalcin 08:28 Сряда 11 януари 2012 

Как ще съществува държавата израел ако не ограбва мене,тебе или другия!Затова са гонени и нежелана паплач!!!

dan 01:42 Сряда 11 януари 2012 

Продължавайте да се лекувате в Израел, при "най-добрите" доктори в света.

крали марко български 00:54 Сряда 11 януари 2012

Жидове убийци !
 




Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене