Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991082
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
27.07.2011 02:47 - Измама - VIVACOM
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1566 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На 28.03.2011г. посетих офис на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да заплатя сметката си за мобилни услуги. След заплащане на поредната висока сметка на 28.03.2011г., макар и с включената и за двата ми номера допълнителна услуга WORD 30+, сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев (офис на ул.“Скобелев“ №35) ми предложи да деактивира допълнителната услуга WORD 30+, тъй като минутите се изразходвали първо в РБългария и ако остане нещо от тях, то те се използвали за международни разговори.

След направената от него проверка в системата на VIVACOM за евентуален бъдещ проблем и многократните уверения от негова страна, че няма да има проблеми се съгласих, тъй като ползването на мобилни услуги WORD 30+ към този момент бе от жизнено важно значение за мен! Според него системата на VIVACOM не е показала, че за единия ми номер деактивирането на тази допълнителна услуга WORD 30+ е невъзможно до изтичане на срока на договора! И по НЕГОВ съвет допълнителната услуга WORD 30+ към един от номерата ми бе деактивирана.

На 29.03.2011г. телефоните ми бяха прекъснати.

Отново отидох в офиса на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да разбера причината. Беше ми съобщено, че съм нарушила договора за единия си номер и затова трябва да платя неустойка в размер на 189,81 лв. Бях „посъветвана“ и убедена от служители от мобилния център и от офиса на ул.“Скобелев“ №35 да заплатя 32лв, като след „оправяне на проблема“ тя ще бъде приспадната от реалната ми сметка за проведени разговори. Макар и да не бях аз причината за възникналия проблем, бях принудена да заплатя сумата от 32лв., за да мога да ползвам до някаква степен мобилния си телефон.

 От 29.03.2011г. досега подадох няколко жалби до VIVACOM, КРС, КЗП с обяснение за извършената ИЗМАМА от страна на сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев !!!!!!!!!!

На 29.06.2011г. посетих офиса на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да попитам сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев получил ли е разпореждане от свой началник във връзка с подадените от мен жалби по повод извършената от НЕГО измама по деактивиране на допълнителната услуга. Помолих го да се обърне писмено към своите началници и да обясни, че е допуснал грешка при деактивирането на допълнителната услуга WORD 30+. Лъжейки, че ще напише запитване до началниците си, той всъщност поиска код за достъп до моите жалби, като ми обясни, че няма връзка със системата на VIVACOM!!!!!! В заключение ми каза, че трябва да заплатя сумата от 549,53лв.(към онзи момент), която отново подчертавам, е свързана с предсрочно прекратяване на договорите от ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ, а не по мое искане!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Поисках да проведа разговор с Управителя на магазина, но ми бе съобщено, че го няма. След неколкократно настояване за разговор с Управителя, се оказа, че тя е на работното си място, но се отнесе към моят въпрос с пренебрежение и не пожела да ме изслуша. На искането ми да сложи подпис и печат на поредната ми жалба до VIVACOM, постоянно повтаряше „О,Боже!“!!
Последната фактура, която получих е на стойност 1314,80лв!!!!

 Това ли е грижата на VIVACOM към клиентите си????

 Уважаеми VIVACOM, ако не сме ние , Вашите клиенти, няма да Ви има като компания!!!

 Не считате ли, че измама от такъв мащаб вреди на името Ви???
Кога най-сетне ще видите, че подписите на служителя от договора, който ми приписвате, че съм нарушила и този от март месец са на ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ?????????

 Уважаеми клиенти на VIVACOM БЪДЕТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВНИМАТЕЛНИ АКО ПОПАДНЕТЕ НА сътрудник-продажби/4102 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ - гр.София ул.“Скобелев“ №35!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Уважаеми господа и шефове на VIVACOM докога ще прикривате измамите на сътрудник-продажби/4102 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ - гр.София ул.“Скобелев“ №35 ???

 От 29 март 2011г. понасям материални и морални щети заради измамите му????????????
ДОКОГА?????????????????????
Всичко си има граници!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nevavi.blog.bg

Въпреки, че съм абонат на "Виваком" и за сега съм относително и сравнително доволен, изразявам солидарността си с този съблогър, макар да не го познавам и да не зная случая му с точност, тъй като аз пострадах малко преди него - предния месец, от местен интернет и кабелен доставчик - в град Плевен, на име "Оптиспринт" и правата ми на потребител, не бяха защитени от никого!



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. grigorsimov - Не само Виваком е измамническа фирма!
27.07.2011 10:17
Всичките т.н. чуждестранни фирми - "уважавани инвеститори" не са гръцки, руски, германски, американски и т.н., а са еврейски, до една. И то не на отделни еврейски собственици, а на световната сатанинска еврейска мафия, чийто символ е окото на върха на пирамидата, изобразена на еднодоларовата банкнота. Същото е и с банките. Всичките те, големи и малки, "частни" или "национални", са само и единствено - еврейски поделения, под различни имена, на "еднината и непоклатима световна юдейска банка" (както го и пише в тайните им протоколи).
Освен това, всичките "световни" вериги магазини, от всякакво естество, и специално, за хранителни стоки, са изключително еврейски.
Също е положението и с минералните водоизточници, и с бутилираните минерални води. И т.н., и т.н.
В почти всички държави правителствата са съставени от явни и тайни евреи. В България вече почти всички министри са евреи. Евреи са началници и директори на всички служби, отдели и т.н. "независими" (от народа) институции. Евреи са и повечето кметове на големите ни градове, а и кандидатите за президент.
цитирай
2. samvoin - Наясно съм с всичко казано тук. . .
27.07.2011 19:26
Наясно съм с всичко казано тук...
цитирай
Търсене