Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991505
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
09.05.2011 01:24 - "Атака", "ВМРО" и РЗС, искат война между християни и мюсюлмани в полза на Цион...
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.07.2012 04:24


Хвърлих яйца по колата на “Атака” (видео) image Публикувана: Неделя, 1-ви Май 2011, автор(и): 24 Часа; прочитания: 8559; коментари: 364 Виж галерия 1 2 3 »

27-годишната юристка Румяна Кирова - завършила в Москва международно право, е жената, която в петък на обяд метна няколко яйца по колата на "Атака" (виж видеоклиповете в галерията). Тогава трима служители на партията бяха отишли с автомобил, оборудван с високоговорители до джамията "Баня Башъ" в София.

Те се опитваха да заглушат традиционната петъчна молитва със запис на "Многая лета" и камбанен звън.

Кирова е защитила дисертация в Московския университет по международни отношения на тема "Ролята на Европейския съюз в процеса на мирното регулиране на процеса в Близкия Изток".

Когато чух музиката около джамията в центъра на София, спрях да послушам от чиста носталгия - живяла съм доста време в Близкия изток.

Първо си помислих, че някакъв християнски празник съвпада с мюсюлмански, но до джамията няма черква.

Хората се молеха кротко, никой не реагираше. Започнах да се досещам, че е провокация, макар отдавна да не съм била в България и да не познавам действията на "Атака".

Негодуванието ми нарасна. Живяла съм година в Либия, която не се слави с особена толерантност към другите религии, в Египет, в Сирия и никъде не са ми пречили да изповядвам християнската вяра. Не съм усещала неприязън или агресия.

Стана ми крайно неприятно. Не можех да се разкрещя, щяха да ме вземат за луда. А и петъчната молитва, която е свещена, не е чак толкова дълга, че да пречи на някого.

Спонтанно влязох в близките хали, купих опаковка яйца и започнах да ги мятам по колата на “Атака”. За мое удовлетворение улучих с всичките. В това време виках: "Не" на провокацията на война между исляма и християнството."

Видях, че се приближават полицаи. Щом дойдоха до мен, веднага им обясних, че съм християнка, а не мюсюлманска фанатичка. Показах им златното си кръстче. Те първо ми взеха останалите 2 яйца, но после ми ги върнаха.

И аз веднага се възползвах да метна и тях. Полицаят възкликна "Затова ли ти ги върнах", а аз отговорих: "А за какво съм ги купила."

Когато си тръгнах, няколко човека се приближиха до мен и ми благодариха. Разказаха, че сред почти хилядата молещи се в джамията е имало нахъсани млади хора, които били готови да отвърнат на провокацията.

По-възрастните и мъдрите са ги спрели с аргумента, че ония само това чакат. Не скриха, че е имало и други провокации.

РУМЯНА КИРОВА

www.24chasa.bg/Article.asp - с видео.







Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене