Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.03.2011 19:12 - Нямало Бог! Ще ставам атеист. В краен случай, агностик
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1903 Коментари: 0 Гласове:
1



Ще речете, тоя изкука напълно. Ами, не съм изкукал. Просто прочетох толкова силни и сериозни аргументи в посока „няма Бог”, че съм на път да приема каузата на атеистите и агностиците.
Аз приех тази кауза за своя:

„Тия постинги са за новите модерни хора, които са се отърсили от религиозната средновековна изостаналост и живеят в 21-ви век. С тях сверявам часовника си, с хората на прогреса и освободеното мислене.”

Не мога да не живея в 21 век. Няма как. Искам и да съм модерен. Не ходя ухилен като идиот, искам и да съм пълноценен. Пардон, пълноцИнен”

„дори и хората с чувство за хумор не ходят по улицата ухилени като идиоти. Пък нали знаеш поговорката "каквото повикало, такова се обадило". Аз наистина не искам да имам нищо общо с религиозни хора. Смятам ги за непълноцинни, а то си личи и от коментарите им. Мнението им изобщо не представлява никакъв интерес за мен, защото е предварително ясно. Какво да ти обяснявам. Досадно ми е да повтарям все едно и също.”

Първи и най-главен аргумент за липсата на Бог – „Аз не съм го виждал”. Аз не съм виждал вирус, не съм виждал наклонената кула в Пиза. Кашалот не съм виждал също. Виждал съм картинки по телевизията. Виждал съм и снимки. Да де, ама те са правени от хора, респективно са долни и гнусни фалшификации и манипулации. Пропуснах! И Париж не съм виждал.

    Ще се спра на основните аргументи, които ще ме направят атеист. Естествено, от баш атеист проповедника:

Религията и сборник от глупости, а вярващия вярва в тях. В случая той се явява "вярващ в Господ" или религиозен човек. Аз също съм дълбоко вярващ, но в това, че няма Господ.
В църковната общност и църковната литература, понатието "вярващ" има смисъл на религиозен човек. В тоя смисъл го използвам и аз. Сега ясно ли е? Когато кажа варващ , аз имам предвид малоумник, който му се привиждат лежащи по облаците господи, ангелчета и херувимчета, които се хранят с космическа радиация и когато пръднат, от задниците им изкачат сеткавици, а когато пикаят вали дъжд. Засрамете се бе глупаци! 21-ви век сме и отдавна сме излезли от пещерите.

Ха сега де!?!? Как да отречеш такъв аргумент? Ако се вярващ, значи си луд. Ако пак си вярващ, но в неверието, не си луд. Това, за ангелчетата и херувимчетата ме впечатли.

Има и подкрепа от свидетел:

„Помня и това, че повечето хора, отишли в рая, не могат да свирят на музикален инструмент - лира в случая - и нямат музикален слух, не си падат по свиренето изобщо, нито пък им е забавно да летят. Та още на втория ден захвърлят лирата и крилата и започват да го карат по същество.”

До сега да се крие, че е бил в Рая и се е върнал…. Вярвам и на него.

За един вярващ в атеизма, следната фраза е напълно разбираема:

„тоя постинг не е за вярващи. Те са неспасяеми и изобщо не ме интересуват. Вярващия е с напълно капсолован мозък, сляп и глух за всякакви аргументи. Той просто вярва, не мисли и няма нужда от мозък. Него поповете го вовят в живота. Жалки нещастници. Това са вярващите за мен.”

Ей за това искам да стана атеист. Да не ми вовят в мозъка. Каквото и да значи това.

Тук вече е тежката артилерия:

Албер Айнщаин и аз казваме следното: "Човешкото етично поведение трябва да се базира на симпатия, образование и социални връзки и нужди; никакви религиозни основи не са необходими. Човек ще живее доста мизерно, ако е контролиран със страх от наказание и надежда за награда след смъртта"

Никой не спори с Айнщан. Особено с неговата дружка в науките. Така де….

И така. За да стана атеист трябва да си падам по хомосексуалистите.

„сега докато пак си четях свещени книги ( то аз напоследък само това чета). Та като си преговарях Талмуда, срещнах една заповед на господ, дето е адски конфузна за педерастите. Внимавай!!! Цитирам:
13. Ако някой легне с мъж като с жена, и двамата са извършили мръсотия: да бъдат умъртвени, кръвта им е върху тях.
Ами сега. Отиде на кино толерантността към обратните.”

Тук ще се справя трудно. Но, що е време, пред мен е. Да си атеист не било лесно.

Тук вече се намеси и статистиката:

„Християнството и стгнало в средновековието до абсурдната теза, да отъждествява жената с дявола.  Без особена милост, за 200 години Инквизицията е успяла да изгори живи на 12 милиона души, от които 90% жени. В това число не влизат разчекнатите, обезглавените, обесените, заровените живи и подложените на зверски мъчения близо 70 милиона души по цял свят”.

Излиза, че 200 години над Европа се е носил аромат на печено. По 165 човека на ден са били изгаряни. От тях 148 жени. Ахаааааа! Разбрах от къде е тръгнала хомотолерантността. Че то са се свършили жените. А някой е видял жена, а на кладата.

Аргументите се сипят един през друг:

„сестрите на Каин законни ли са били или незаконни. Сигурно ги е правил някой идиот като теб и затова в Битие не пише нищо за тях. Не ми прави анализи на мене неграмитнико, ами си поразмърдай мухлясалия мозък”.

Неграмотника отиде да прави справка с тогавашното законодателства и да пита авторът на Битие, защо не е споменал сестрите на Каин.

Ама, моля ви се! В търсенето на Бог, Атеистичния проповедник е пропътувал 14 милиарда светлинни години. Тъй като Вселената се разширява приблизително сферично, нашия човек е скъсал бая маратонки. Съгласно формулата за обем на сфера V=4/3(3.14 х радиуса на трета степен) Ох, при радиус 7 милиарда светлинни години,/не ми го събира калкулатора/, ама си е много, де. За човек, който движи с Айнщайн, явно не е трудно да притича из Вселената.
Сбърках!!!! Радиусът на Вселената е 14 милиарда светлинни години. Ама пак де. Бая път си е. И да се отбиваш по кьошетата. Това е да си атеист близка дружка с Айнщайн. Лошото е друго. Сами сме във Вселената
. Бог може да не е видял, ама барем едно зелено човече да срещнал. Или те, като са видяли галопиращ из Вселената атеистичен проповедник са се покрили от страх.
„Аз никъде не го видях, макар че пропътувахме 14 милиарда светлинни години. То все едно да търсиш игла в купа сено. Е, има и такива, които казват, че са я намерили, но кой им вярва! Аз не”.
С кого пропътува тези светлинни години, бе палавнико? Не вярвам да е с "коя", че те са свършили още през средновековието.

И филмче заснел. Бог не видял. Ей го филмчето:

Преди до видите документалното филмче, МОЛЯ ВИ! ДАЙТЕ МИ ОЩЕ АРГУМЕНТИ, ЧЕ НЯМА БОГ!


katana.blog.bg





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10038001
Постинги: 7893
Коментари: 3522
Гласове: 6343
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци