Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.03.2011 17:50 - Идилията, наречена мобилен оператор
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 824 Коментари: 0 Гласове:
0



Приятели мои, писах постинг, относно жалба към Хенди ЕООД и М-тел.

http://mikino.blog.bg/novini/2011/02/21/izmami-pazete-se.690674

Оказа се, че прекратяването на тарифен план с прикрепен лизинг, не е лъжица за устата на операторите и конкретно М-тел.

След като пуснах жалба, в която описах целия случай с пробутания нов номер от Хенди и пожелах същият тарифен план да мине към старият ми номер, заедно с лизинга ме мотаха един месец. Накрая получих отговор, че им трябва още технологично време. След още 10тина дни реших да проверя какво се случва с този казус. Отговорът на служителката бе следния:

М-тел: „Можем да ви прекратим договора, но трябва да си платите лизинга.”

До тук добре, нямам нищо против! Не обичам да получавам нещата даром...

М-тел: „Трябва да платите сумата на куп... За да прекратим и двата договора едновременно.”

Ей това ме изкара из нерви! Гадини такива, аз няма да взема телефон на лизинг ако имам парите кеш! Опитах се, по спокоен начин да питам:

Аз: „Има ли възможност, тези лизингови вноски, да бъдат прехвърлени към старият ми номер? Все пак документите са два – един договор за тарифния план и един договор за лизинга."

М-тел: „Ами нямаме техническа възможност за това...”

Аз: „Как можете да прехвърлите тарифния план към старият номер, а вноските не?”

М-тел: Мълчание

Служителката отново се опита да ме направи на маймуна и да ми каже, че не съм си чела договора.

Аз: „Смятате ли, че ако в договора беше упоменато, че ще получа нов номер, щях да го подпиша, при положение, че отивам за ПРЕподписване на стар?”

М-тел: „Получили сте договор за лизинг, и протокол за сим-карта.”

Аз: Тук на протокола има само сериен номер на сим-а, но никъде не пише, че с нея получавам още един номер. А договора за лизинг е нещо съвсем отделно и там също няма такъв текст. При въпрос към служителката в магазина, защо ми е тази карта, тя ми отговори, че при смяна на тарифния план, получавам нова карта заради включения интернет. Никой не ме информира, че ще плащам още една такса.”

М-тел: „Ние не можем да носим отговорност за действията на нашите дилъри...”

Аз: „А ще ми търсите парите за две месечни такси плюс лизинг нали?”

Продължението на разговора няма да го описвам, защото минахме в словесни полемики и прехвърляне на топката от М-тел в Хенди и обратно.

Да не говорим, че разговорите към отдел жалби, се плащат. Очевидно поради факта, че е логично разговорите с тях да са дълги и на М-тел не му се дават пари и предпочитат опарения потребител да ги плати!

За да бъда сигурна, че не зависи от банкова институция, се обадих в банката, където отиват парите от лизинга – открита сметка от М-тел, упомената в договора за лизинг. От там ми казаха, че те нямат нищо общо, просто това е сметка, открита от М-тел и техническото изпълнение не зависи от тях.

Питам аз, как така оператора дава възможност, човек да поднови или смени тарифния си план, чрез преподписва не на договор, а технически не е възможно, ако има лизинг, към стария план, той  да се прехвърли?

Що за мобилен оператор е този, който предлага услуги, които след това не може да извърши?

Пожелах тарифния план да мине към старият ми номер, заедно с лизинга, нежеланият нов номер да бъде спрян....

Може ли някой от Вас драги приятели, който е по-наясно да ми обясни, защо отказват да прехвърлят лизинга и ме карат да го платя на куп?

Че аз ако ги имах тези пари кеш, никога нямаше да тръгна да търся лизинг!

Ако бяха писали в договора, че сим-а, не само е нов ами и номера е нов, никога нямаше да подпиша този договор!

ХОРА ПРАВЯТ НИ НА МАЙМУНИ!

ВНИМАВАЙТЕ, АКО ОТИДЕТЕ В МАГАЗИН И ПОИСКАТЕ КИЛО КРАВЕ СИРЕНЕ ДА НЕ ВИ ПРОБУТАТ ДРУГО, НЕЗАВИСИМО ОТ ДОКУМЕНТА, КОЙТО ПОЛУЧАВАТЕ ЗА ТОВА! ТАМ МОЖЕ ДА ПИШЕ ВСИЧКО ДРУГО, НО НЕ И КАКВО СТЕ ПОЛУЧИЛИ ДЕ ФАКТО!

mikino.blog.bg



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10040327
Постинги: 7893
Коментари: 3529
Гласове: 6343
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци