Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9989616
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
29.01.2011 06:37 - Елитна френска лаборатория: Разговорът между Борисов и Танов за Мишо Бирата е автентичен и цялостен
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1576 Коментари: 2 Гласове:
4



http://www.glasove.com/article-11766.php

28.01.2011 г. 16:40 ч. image

Разговорът между премиера Бойко Борисов и шефа на митниците Ваньо Танов, който стана известен като „Мишо Бирата ми се обади“, е автентичен, цялостен и съдържанието му не е манипулирано. Това сочи независима експертиза, направена от елитната френска лаборатория „Липсадон“, която работи с френското правосъдно министерство и експертизите й се използват от френския съд. Изследването на разговора между Танов и Борисов е направено по искане на в. „Галерия“ и е отнело на експертите пет дни. От в. „Галерия“ разказаха, че първоначално французите са били готови да направят анализа за около два дни, но когато са разбрали, че записът се отнася за българския премиер, са поискали още три дни, за да бъдат максимално прецизни. Експертизата може да видите тук.

Анализът категорично опровергава днешното изказване на Бойко Борисов, който заяви, че в разговора му с Ваньо Танов са били премахвани и монтирани отделни думи.

От „Галерия“ съобщиха, че експертизата се превежда и ще бъде предоставена на медиите в събота, когато преводът ще бъде готов. Целият анализ се съдържа в петнадесет страници и е далеч по ясен от анализа на Института по криминология на МВР, който беше направен веднага след изтичането на записите в публичното пространство и вместо да отговори на въпроса автентични ли са разговорите или не, замъгли още повече скандала около Борисов.

След френската експертиза става ясно, че Борисов наистина е наредил на Ваньо Танов да спре акция срещу бирената фабрика на бизнесмена Михаил Михов с аргумента, че е обещал да не го закача и че президентът Георги Първанов наистина се е обаждал на Борисов, за да лобира за собственика на „Леденика“.

Ето отново целия разговор между Борисов и Танов:

Бойко Борисов: Ало, здрасти. Абе тоя Мишо Бирата ми се обади сега пак.

Ваньо Танов: Да?

Б. Б.: В неговата фабрика влезнали митничари ли са, полицаи ли са, събират телефони, правят там некаква акция.

В. Т.: Значи, когато беше разговорът при вас, и нали вие казахте да се срещна с него и да се разбера. Аз го извиках при мене и почнахме да разговаряме. Обади се г-н Дянков и каза: „Аз карам влака, да дойде при мене“.

Б. Б.: Да.

В. Т.: И аз го изпратих и повече… Сега в момента ми се обадиха, че някакъв гражданин звъни, че туй работи, Бирената. И има и дежурен телефон, че са изпратили мобилната група да види какво правят през нощта вътре в завода. В смисъл, казва, че работи заводът при отнет лиценз. Аз му звъннах по мобила и му казах: „Тази бира, която е налична, бутилирай я, докато оправим нещата“ … го извика и аз не знам те какво са се разбирали.

Б. Б.: Аз го видях Дянков и го пратих при него да се разберат.

В. Т.: Аз звънях на министъра и му казвам: „Г-н министър, имахме уговорка с премиера по този въпрос. Вие го извикахте, кажете ми какво сте се разбрали последно. Той ми вика: „Нищо не съм се разбирал с него. Казах му да си извади тази бира, която е останала там, и това е“. И аз сега не знам какво да им кажа. По принцип звъннах и няма да… щото аз заминавам утре за Македония, тъй като има три дена среща на Световната. И им казах: „Хората са писали, няма да го завеждат и искам да ми го докладват на мене“. За да мога да разговарям с вас и да видим какво да…

Б. Б.: Хайде прибирай ги оттам, нали поехме ангажимент да не…

В. Т.: Да де, обаче работим в различни посоки. Аз правя едно, а министърът…

Б. Б.: Не бе. Аз го виках и му казах и точно това съм му казал. Затова кой е пратил групата там?

В. Т.: Ами то е станало по обаждане…

Б. Б.: Добре, обади се. Обади се, извади ги оттам и като се видиме, ще го говориме…

В. Т.: … защото, ако ги заведа, той няма лиценз…

Б. Б.: Да. И това да се направи в момента.

В. Т.: Аз това казах. Материалите да бъдат на моето бюро и няма да се прави нищо, докато не се върна да взема решение по въпроса.

Б. Б.: Добре. Ако трябва, обади му се ей-сега и му кажи какво сме се разбрали, защото там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закачам.

В. Т.: Разбрано. Сега ще звънна на министъра и ще му кажа…

Б. Б.: Кажи му на министъра. Значи звънни му на министъра, кажи му какво съм казал и същото и на Мишо му се обади и му го кажи.


Очакваме отговор от г-н Бойко Борисов

На 27.01.2011г. писмото, изпратено до г-н Бойко Борисов е получено в Министерски съвет.

Очакваме отговор.

ГИ “Истината за Алексей Петров“

istinatazaalexei.com



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. boristodorov56 - То си беше ясно за всички(с изклю...
29.01.2011 08:47
То си беше ясно за всички(с изключение на фанатиците) и без тази експертиза.
Работата е там, че Богоизбрания вече се е произнесъл и никакви там френски-менски специалисти не могат да го оборят.
Правиое си само тинтири-минтири!
цитирай
2. pukamuli - Tова са френски "шменди-капели"!
29.01.2011 13:04
Така ще ви каже Боко!Той признава само американските!И те него,де!
цитирай
Търсене