Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10030921
Постинги: 7887
Коментари: 3501
Гласове: 6337
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци
Постинг
11.01.2011 16:41 - IN MEMORY
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
0



IN MEMORY

( на ГЕРБ )

 

Кучетата си лаят,

Кервана си върви….

Но не остават след него

НИКАКВИ СЛЕДИ …..

Вятърът отнася

И тоз лелеян блян

По пътя ни демократичен

Съсипан от скандал.

 

   Не съм силен в поезията, но напоследък единствения довод на твърдия електорат на ГЕРБ е, че каквото и да говори, мисли и иска обществото (народа), те ще правят каквото им хрумне, защото видите ли нямали алтернатива.

   В интерес на истината са прави, защото продължим ли да сме като стадо забутано в скотобойната на полицейщината, СРС, тоталния контрол над личния ни живот то, алтернативата им е ДИКТАТУРА и  неодимократо-фашизъм, реализиран пак от същите политически субекти. Е тогава ще бъдем живи участници в трилър на ужасите.

    Признавам си, аз също бях активен участник в предизборната и изборна кампания на ГЕРБ. Разнасях и лепях предизборните плакати на кандидатите на ГЕРБ, агитирах приятели и близки че това са хората който ще ни изведат на верния път и т.н. Сега не искам и враговете ми да са на мое място. Как да обясня че и аз бях измамен, пък и кой ли ще ми повярва? Не мислете че съм обиден защото не са ми дали „сладка” длъжност, напротив! Само че за разлика от много други, аз мразя да съм подлога и да върша мръсната работа на нискочели и „всеотдайни” 25-30 годишни измислени политици и съветничките им. Моите  уважения към ген. Ваньо Танов – достоен човек, поне в днешното интервю по БНТ. Не трябва на всяка цена да се покриват мижитурките ламтящи за власт и пари. Това са малкото хора които могат да извадят страната ни от тинята на безразличието и корупцията ( въобще не го познавам, както надявам се и той мен).

     Горещо препоръчвам на вярващите, че каквото и да стане, тях не ги засяга защото са далеч от политическите боричкания да гледат Английския филм „Смъртта на Президента”. Когато правото премине от принципа „Невинен до доказване …” във „Виновен по презумпция (винаги виновен докато сам не докаже невинността си)” всички са в страшна опасност – виж Закона Кушлев.

    Наскоро имах упрек от мой опонент, че такива като мене само лаят, а не дават решения. Честно казано не знам заслужава ли си да влизаме в полемика, не заради друго, а едно че няма кой да ме чуе, второ не съм се натискал да вземам властта и управлявам. Това е и големият проблем на болшинството политици, вземат се толкова много на сериозно че, не искат акъл от никого, а после дълго време не могат да разберат защо избирателите са ги изхвърлили от политиката. Но тъй като все пак искам държавата ни да проспирира ще се опитам да подскажа:

 

1.      Икономията е майка на мизерията;

2.      Държавата не е счетоводна кантора;

3.      Държавата има контролно-разпределителни функции;

4.      Никой не е по голям от ЗАКОНА;

5.      Закона защитава интересите на обществото, а не на ОТДЕЛНА личност;

6.      Властта не е средата в която да покажеш ПОСРЕДСТВЕНОСТА СИ;

7.      НАРОДА е СУВЕРЕНА, а не пасмината която пречи на „богоизбраните”;

8.      И ПРОЧЕТЕТЕ още веднъж за „СТЪЛБАТА”, дори и на ХРИСТОС му се е наложило да слезе от небесата за да се види с апостолите, а Вие както сте я подкарали няма да слизате а ще ПАДАТЕ!

9. БОГ (и всеки който може) ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ!!! АМИН!!!

georgimarinov.blog.bg

 





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене