Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.11.2010 03:54 - Новата България: Майка брани бебето си от гей партньора на бащата…
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1236 Коментари: 1 Гласове:
3



 Майка брани бебето си от гей партньора на бащата BLITZ - 11 Ноември 07:01 Майката на 6-месечно момиченце Мария Ръсовска уличи бащата на детето си Мирослав Фърков в хомосексуална връзка с приятеля му и съдружник в шивашка фирма в с. Черниче, община Симитли, Николай Ангелов. Ето какво разказа вчера пред репортер на “Струма” 28-годишната Мария Ръсовска от град Рила след приключване на дело за попечителство: Споразумяхме се с Мирослав да вижда дъщеря ни всяка първа и трета събота в месеца от 9.00 часа сутринта до 18.00 часа в неделя. Той е задължен да плаща 100 лева месечна издръжка. Помолих съдията да забрани да се вижда с детето гей партньорът на бащата Мирослав, тъй като се опасявам, че това ще има вредно влияние върху психиката му. Съдията каза, че няма как да стане това, ако няма доказателства, че има вредно влияние. Имах връзка с Мирослав, той се представяше като хетеросексуален, докато бяхме гаджета. Казваше ми, че иска да създаде семейство, деца. След като забременях, се отдръпна, започна да ми говори, че не е готов да се отдаде на семейство. 2-3 месеца се чудеше дали иска детето. Събрахме се да живеем чак в 4-ия месец от бремеността ми.

Разбрах, че неговият гей партньор, който се казва Николай Ангелов, го е накарал да се съберем и да заживеем на съпружески начала. Те са съдружници от 10 години във фирма ЕТ “Ники-М-Николай Ангелов” и имат шивашки цех в с. Черниче. Живяхме заедно 10 месеца с Мирослав, докато детето стана на 4 месеца. Беше тормоз, той си спеше отделно с гей партьора в спалнята, а аз с детето в кухнята. Николай ме тормозеше непрекъснато, изкарваше, че съм ненормална. Бях година и три месеца екскурзовод в Рилския манастир, администратор в Банско. Тръгнаха по психиатри в Благоевград, за да ме изкарат ненормална и да ми вземат детето, но удариха на камък. Едва през последните два месеца от връзката ни разбрах, че Мирослав е гей. Не съм ги виждала как правят секс, но спяха заедно на спалнята. Неговият гей партньор постоянно казваше, че той е жената. Мирослав никога не е излизал с мен като жена да ме изведе навън, навякъде водеше гей партьора си.

След като родих, върхът на всичко беше, че взеха детото и Николай се грижеше за него, казваше му: “На мама детето”. Първите месеци ми бяха забранили да извеждам с количката бебето. Гей партьорът го извеждаше сам навън. Страх ме бе, когато взимаше детето. Гейове, лесбийки се събират. Аз имам всички условия в Рила да гледам детето, аз съм високоосигурена, а родителите ми взимат големи пенсии. Искам детето да не порасне с изкривена психика. Разделихме се с Мирослав през август, когато се върнахме от море. Той ме изгони от вкъщи, като ми каза: Тръгвай си сама, без детето. На следващия ден, без документи и дрехи, само с количката, се върнах в Рила.

Мирослав дойде в съда със сестрата на неговия гей партьор Гергана, която също много ме е унижавала. Мисля, че не е нормално да вземат дете от майката и да го дадат за отглеждане на двама гейове. Надявам се да не ми напрявят нещо, защото все пак е страхлив. Социалните служби направиха доклада, казаха, че детето при мен живее в отлични условия и трябва да бъде отглеждано от майката, за да се развива нормално от нравствена и морална гледна точка.

Повод за делото за попечителство вчера в Районен съд - Благоевград бе подадената искова молба от страна на Мирослав Фърков. В нея 32-годишният баща на детето твърди, че след раждането на дъщеря им Мария изцяло е променила своето поведение и отношение към него. Станала е раздразнителна, изоставила е грижите за детето си, не се е интересувала какво е състоянието на бебето - дали се храни редовно, дали е облечено и каква хигиена спазва. В исковата си молба Мирослав твърди, че е поел изцяло грижите за дъщеря си, тъй като майката е била неадекватна на моменти, за което пътърсил помощта на прихиатър. Д-р Адриана Солакова установила след преглед, че Мария страда от следродилна депресия, за което й били изписани лекарства. Въз основа на тези твърдения Мирослав Фърков поиска съдът да присъди родителските права на него.

В отговор на твърденията на Мирослав Мария Ръсовска заяви пред съда, че по време на браменноста и е минавало през ума, че бащата е с хомосексуална ориентация. Мария твърди още, че въпреки че Мирослав не се е представял много добре като мъж, но се е надявала това да се промени. Съдружникът на Мирослав не криел, че е гей, и се хвалел, че бил любовница на много богати и известни благоевградчани. През февруари тази година Мирослав ми заяви, че не го интересувам като жена, и каза, че си има интимен приятел от 13 години. Николай ходи във Варна, когато там имаше парад на гейовете, заключи Мария


Тагове:   България,   новата,   майка,   гей,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. biletche - Гняс
19.11.2010 04:18
Педерасите са страшна напаст
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10042943
Постинги: 7901
Коментари: 3533
Гласове: 6344
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци