Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10031122
Постинги: 7887
Коментари: 3501
Гласове: 6337
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци
Постинг
11.09.2010 17:53 - Високото строителство и земетресенията
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 586 Коментари: 0 Гласове:
0



Не мислех да пиша за последните две въздишки на Земята, но преди малко получих sms, че номера, който съм търсила в 10,10 часа вече може да бъде избран ...
Няколко пъти съм писала, че живея високо над тополите и почти сред звездите.
Това е шеговитото определение за не шеговитите соцстроителства, които наричах навремето АНТИХУМАННИ.
Продължавам да смятам, че тези високи сгради, натъпкни със стотици апартаменти, в които живеят минимум поне 400-500 души /имам предвид единствено и само нашия блок!/ са антихуманни! 
Не знам за кой път преживявам ужаса от люлеенето на блока!
Това не е нежно и приятно люлеене, а ужасно скърцане и особено бучене, което е страшно, от което дъхът ти спира и ушите ти заглъхват!
Днес малко след 10 часа, говорейки по телефона с един приятел, който работи на първия етаж в едно учреждение, Земята отново се разклати!
Усетих и двата труса много силно - първият ме повдигна нагоре, а вторият, който приятелят ми не усети разклати полилея ...
Приключихме бързо разговора, защото приятелят ми излезе навън ...
А аз ... аз нищо - продължих да си приготвям багажа за ваканцията, макар и с разтреперани ръце и свито сърце.
Нищо не мога да направя на тази височина в тези антихуманни блокове - не мога да изляза, защото стълбището е най-нестабилното място в сградата, а асансьор не е препоръчително да се ползва!
Остава ми единствено да се моля на Бог да НИ пази!

 Вчерашното земетресение не съм го усетила, защото не бях в къщи ...
Но днешното  отново ми припомни колко сме безсилни пред природата и Бог.

katan.blog.bg



Тагове:   строителство,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене