Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9989165
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6303
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
10.08.2010 03:05 - ИЛЮМИНАТСКИ НОВИНИ ИЗ ДНЕВНИКА НА СТЮАРТ СВЕРДЛОВ С клип от радиопредаване за “откритите“ мощи в България
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1994 Коментари: 0 Гласове:
0



ИЛЮМИНАТСКИ НОВИНИ ИЗ ДНЕВНИКА НА СТЮАРТ СВЕРДЛОВ

 

08.08.2010
Земетресение в Тексас

 Тексас от векове е известен като не земетръсна зона,но напоследък земетресенията там зачестиха.Днес бе регистриран трус  3,4 в северозападната му част.

Тази ареа е известна с това,че там има 2 големи подземни бази.Възможно е земетресението да е резултат на експлозии по разширяването на базите с нови тунели или помещения дълбоко под земята,където илюминатите строят аварийни изходи или скривалища за съществата от пояса на Кайпер.

Интересно,че и в Оклахома се усети трус по 3,4.Май нещата,които стават под земята са по-интересни от повърхността.

Днес е ритуалния ден на “Майката на Тъмнината“ . Пазете се от красиви жени,облечени в черни дрехи и качулки.

Пояснение от Стюарт.

Всеки един ден,когато събраните ден,месец,година дават числото 19 е ритуален ден на Майката на Тъмнината.Започва винаги посреднощ.

 

07.08.2010

 Новини от Русия

 

Руски учени твърдят,че колайдера до Женева е  всъщност машина на времето.Те твърдят,че при пълна мощност,той има възможност да прескача във времето.

Много читатели ще си спомнят,че съм казвал,че колайдера се използва за сливане на алтернативни реалности към нашата,за да се подпомогне стоенето на власт на илюминатите.

Енергиите ,с които оперира колайдера са сполучили да се свържат с реалности,които осигуряват мощта на илюминатите.

Това е било саботирано на 2 пъти от същества в пояса на Кайплер.Има планове това да се повтори поне още веднъж преди който и да е там отгоре си свърши работата.

 

 

06.08.2010

 Измама

 

Впоследно време забелязвам,че някакви комплоти  се насочват към мен и обкръжението ми.Също така към хора,които като мен работят в тази сфера.

Понякога нападението идва от където най-малко го очакваш.

Понеже саботажа се усили напоследък, си мисля че съм налучкал нещо важно,за това ме атакуват от всички страни,за да не успея.

Аз ще продължа заниманията си. Искам да кажа на тези,които ме атакуват,мен,семейството ми,колеги, сътрудници,че вие не можете и никога  няма да успеете.Истината и това,което е правилно ще просъществува,независимо дали съм аз или други,които информират хората.

Колкото повече неща правите срещу нас,толкова повече ще ви се връща обратно.Обещавам.

 

Следва откъс от дариопредаване с гост Стюарт Сверлов,където той говори за “откритите“ мощи в България,като част от плана на илюминатите за нова световна религия и ред.

misbis.blog.bg





Тагове:   България,   новини,   клип,   Стюарт,   мощи,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене