2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
е роден през 1888 г., бил гениален лекар, биолог и физик от Сан Диего, САЩ, удостоен за постиженията си с 14 награди и титлата „почетен доктор” на университета в Хайделберг.
Още през 30-те години на миналия век американският лекар и учен Реймънд Райф изработва свърхчувствителни микроскопи превъзхождащи дори днешните електронни и позволяващи му да вижда вируса на рака и много други живи, които по друг начин не могат да бъдат видени.
Роял Реймънд Райф
Всъщност д-р Райф пръв идентифицира микроорганизъм, който е главна причина за развитието на ракови заболявания при хората, когато се създадат необходимите условия за това. Райф видял и вирусите, които допринасят за развитието на полиомиелит, херпес, грип и много други болести, и документирал педантично всичките си изследвания със снимки, филми и подробни записки.
За да унищожи микробите, Райф използвал същия физичен принцип, който му помогнал да ги наблюдава живи – принципа на резонанса. Атакувайки ги чрез специално създаден от него уред с електромагнитни вълни с тяхната резонансна честота, но с много по-голям интензитет, той предизвиквал разрушаването им.
Методът на Райф унищожавал само вирусите без изобщо да засяга здравите клетки и тъкани. Всички нелечими болести, измежду които ракът, туберкулозата, левкемията и много други, ставали 100% лечими при всеки техен стадий.
… Но ни оставят да мрем като мишки
Изобретението
Райф постига невероятни резултати и първоначално е признат от най-големите медицински величия за времето си. През тридесетте години неговата лечебна техника започва разпространение, но за кратко време е спряна и конфискувана от управляващите лекарствената индустрия… След като се запознава с постиженията му, шефът на АМА (Американската медицинска асоциация) по това време Морис Фишбейн му предлага да откупи патента над изобретенията му за период от 8 години.
Райф отказва, защото знае, че могат да злоупотребят с изобретението му, но е принуден да прекрати дейността си, защото АМА възбужда съдебен процес срещу него и методите му на лечение. През 1939 г. АМА се възползвала от всички средства и цялата власт, с която разполагала, за да спре изследванията и работата с уреда на Райф. Голяма част от документацията с изследванията му била открадната, а микроскопите му – изпотрошени.
Последният удар за Райф обаче бил, когато полицията незаконно нахлула в лабораторията му и конфискувала цялата останала информация, обхващаща десетилетния му труд. Лекарите, прилагащи неговия метод, били заплашени с отнемане на правото да практикуват и дори със затвор, а тези, които се опитали да го защитят, били подложени на финансови репресии. Нито един медицински журнал не се наел да публикува трудовете му.
И все пак… има надежда!
У нас има ел. уреди, работещи на принципа, открит от д-р Райф!!
И така този изключителен, но много скромен учен, отдаден на своето дело за благото на човечеството и чужд на слава и фалшив блясък, никога не получил полагащите му се признание и известност за откритието, което направил! Медицинската индустрия и нейният антураж се постарали добре името и работата му да потънат много бързо в забрава, като никъде в научните списания не се допускали статии от него или за неговите разработки. Поколения студенти по медицина са завършвали, без дори да чуят името му или каквато и да било информация както за откритията на д-р Райф…
ЗЕПИР ЕООД е единствената фирма в България, занимаваща се професионално с разработка и производство на уникални за нашия пазар ел. уреди, работещи на принципа, открит от д-р Райф. Фирмата произвежда и хранителни добавки с лечебен и антипаразитен ефект. Интернет адрес: www.zepir.com
Каролина ЦеровскаВзето от: grigorsimov.blog.bg
Йосия Стемп - председател на Банк ъф Ингланд и вторият най-богат човек във Великобритания от 20-те години та миналия век: Банковото дело е заченато в несправедливост и родено в грях. Земята вече принадлежи на банкерите. Отнемете им Земята, но им оставете правото да създават пари, и те ще се справят с едно щракване на мишката, ще създадат необходимите депозити и ще я купят обратно. Но ако ги лишите от възможностите за правене на пари, всичките им големи богатства ще изчезнат и самите те ще изчезнат. Светът ще бъде по-добър и по-щастлив. А ако искате да останате роби на банкерите и да плащате за собственото си робство, оставете ги да продължат да си създават пари"!
Ротшилд. Шарж 1898 год.
Финансови икономии е това, от което има нужда Гърция. Това е просто поредната прекрасна академична фраза, за да се прикрие ужасът, който се случва с Гърция. Другото име на този фалш е "валутно стимулиране".
Плановете за финансова помощ се правят срещу много пари, от което държавите-членки умират от финансово изнасилване. Недвижими имоти и земя се продават на изгодни борсови цени, за да се покрият дълговете създадени от нищото. Живота на хората ще бъде унищожен, за да се платят тези дългове, създадени от нищото. И разбира се, че е време за прибиране на реколтата от банкерите престъпници и тези, които им продават собствения си народ.
Мнозина вярват, че банкерите правят пари чрез предоставяне на пари в заем, но тяхната цел е контрол на конфискуваните недвижими активи, тъй като това са пари, които те никога не са имали. В паричната ни система, основана на дългове, и нашите пари имат дългове. Когато създавате дълг създавате пари. Когато дългът е платен, няма пари. Ако някога сте се чудили как така се е случило, че всички са затънали в дългове, имайте предвид следното. Всеки път, когато имат нечий дълг, банкерите получават още и власт, защото това е техен актив... Това, което банките наистина искат, е контрол. Контрол над правителствата, бизнеса, държавите, градовете и в крайна сметка, над вас. Те искат всички да работят и произвеждат реални активи и работна ръка, за да могат да упражняват правомощията си. Основното нещо в тази игра, е да не можете да излезете от нея. Ние работим на бягаща пътека, която се движи все по-бързо и по-бързо, заради един прост факт, до който никой не може да се доближи. Всяка година дълговете трябва да са по-големи от миналата година, и то - с лихва.
В нашата система, към всеки долар появяващ се на бял свят е прикрепен дългов долар, като лихва към този дълг. Огромен трик е, че единственият начин за плащане на лихвата е, следващата година да вземете повече пари назаем.
Тази игра е добра и работи в продължение на много години, ако хората са твърде млади и заблудени, за да "бягат по пътеката" все по-бързо и по-бързо. В края на краищата се оказва, че системата продължава да расте, жаждата й за нови дългове също расте, тъй като хората вече не могат да се справят с нея. Това води до унищожаване на консуматорството, което ще забави растежа на бизнеса и намаляване на нуждата от кредити. Поради това, единственото нещо, което остава на правителството е да изтръгне последните сокове от системата. Ако хората не харчат пари, това ще прави правителството. Банкерите обичат държавните дългове, тъй като благодарение на тях, те могат да използват властта на държавата, за да сложат ръка върху неприкосновенине държавни активи. Това винаги е била любимата игра на банкерите. Разбира се, преди те се радваха на няколко милиарда долара "бонуси" и къщи в Gemptone, но сега е време да се превърнат в господари на вселената.
Ето как банкерите конфискуват земята, и нещо повече. Ние разбираме, че дългът е пари, и парите на целия свят, няма да са достатъчни, за да се изплати дълга с лихвите (ако целия световен дълг се изплати, то тогава света, буквално, няма да има пари, но пак ще трябва да плаща лихвите.) За банкера е важно да направи всеки човек - длъжник, и да получи достъп до неговата собственост. Реалните активи, пораждат реален контрол, който е крайната цел на играта.
...
На първо място, както и наркодилърът, вие трябва да зарибите обществото и да го заробите с дългове. Зарибяването на хората е съвсем лесно - като им предлагате кредитни карти при изгодни условия. По този начин, обществото приема, че става дума за "купи сега, плати по-късно."
- Реалните активи, веднъж закупени от хора се обвързват с дълга и стават собственост на банката.
- След осигуряване на достатъчно активи, затегнете условията за кредитиране и спукайте създадения от вас балон.
- След това се обръщате към правителството да отпусне заем в размер на парите на данъкоплатците (социализъм за богатите, капитализъм за останалите, както през 2008 г.).
- Следващата стъпка е да изстискате колкото е възможно повече пазара, за да донесе възможно най-много фалити. След това можете да сложите ръцете си върху новите активи.
- Използвайте публични средства за покриване на собствените разходи.
- Поддържане на високо напрежение, докато правителството не фалира. След това можете да си купите активи на държавата, а тя ще падне под ударите на хиперинфлацията.
- След като всички активи са под контрол, обявявате нова парична парадигма, продажба на активи, натрупани под формата на обезпечение.
- Новият дълг ще се емитира с нова валута, това е парадигмата за банкерите, полагащи основите за нов срив на системата.
Ето това е бъдещето на нашия свят. Процесът не може да спре на национално ниво...
Взето от: grigorsimov.blog.bg
Археологията била негова страст и още през 1923 година, заедно с отец Мартинес, извършвал разкопки край Чупикауро, в близост до Ел Торо. Той познавал добре древната мексиканска култура и затова веднага разбрал, че тези керамични фрагменти не може да се причислят към никой от известните периоди. Джулсруд, съзнавайки, че не е професионален археолог, наел местен селянин, обещавайки му по едно песо за всеки неповреден керамичен или издялан от камък предмет. По този начин принудил наетият пеон да бъде много внимателен при разкопките, стараейки се да не ги повреди. Така било поставено начло на прочутата колекция на Джулсруд, впоследствие попълнена от сина му Валдемар Карлос Джулсруд, а след това - и от внука му Карлос II. В крайна сметка колекцията наброявала около 37000 предмета (артефакти), разделени в три категории:
Най-многочислени били глинените статуетки, моделирани ръчно и изпечени на открит огън;
Другата група била съставена от каменни скулптури;
Третата - от керамика.
Колекцията - Реакции
Удивителен е фактът, че в цялата колекция няма дублирани фигури - всяка една е уникална(!). Размерите варират от десетина сантиметра до 1 м. височина и 1,5 м. широчина. Освен това, в колекцията има и музикални инструменти, маски и предмети от обсидиан и нефрит. След смърттъа на Валдемар Джулсруд-старши, колекцията (в опакован вид) заемала 12 стаи в дома му. В колекцията имало множество статуетки, представляващи почти пълен набор на човешките раси - монголоиди, африканоиди, кавказки тип (в това число с бради), полинезийски тип и т.н. Но не това превърнало колекцията в сензация на века. Около 2600 статуетки изобразяват динозаври(!!!). При това разнообразието на типовете динозаври предизвиква истинско изумление. Всред тях са добре известните на науката брахиозавър, игуанодон, тиранозавър рекс, птеранодон, плезиозавър и много други. Има и огромно количество статуетки, които учените не могат да идентифицират - в това число и крилати динозаври-дракони. Най-поразително обаче е, че колекцията съдържа значително количество скулптурни изображения на хора, заедно с динозаври, което навежда на мисълта, че хора и динозаври са живяли заедно, в най-тесен контакт(!). Този контакт е показан в целия спектър на взаимоотношения - от стълкновения между двата вида, до използване на динозаврите, като опитомени животни.
В по-малки количества са представени отдавна измрели млекопитаещи - американска камила, кон от ледниковия период, гигантски маймуни от плейстоцена и др. Групата скулптури, изобразяваща заедно хора и динозаври, била главна причина за премълчаване и дискредитиране на находката. Тези изображения не само опровергавали теорията за линейно-еволюционния произход на видовете, но влизали в непримиримо противоречие с цялата съвременна научна мисъл.
През 1947 г. Джулсруд публикувал със собствени средства книга, описваща находката му. През март 1951 г. американският журналист Лоуел Хармър публикувал в "Los Angeles Times" репортаж за пребиваването си в Акамбаро и за разкопките на хълма Ел Торо. След него, през юни 1953 г. Уйлям Ръсел публикувал също материал за разкопките на Джулсруд, придружен от снимки, изобразяващи работния процес. При това Ръсел изобщо не се съмнявал в автентичността на намерените предмети. Независимо от това, академичният свят мълчал и не проявявал заинтересованост(!), използвайки универсалния довод: "Това не може да бъде, защото не може да съществува никога". Нещо повече, през 1952 г. от колекцията се заинтерсувал ученият Чарлз Дипесо и той пристигнал в Акамбаро. Пред Джулсруд изказал възхищение от откритието и даже пожелал да закупи отделни образци за музея на "Amerind Foundation", където работел. Но след като се върнал в САЩ, публикувал няколко статии, в които заявявал недвусмислено, че колекцията е фалшификат. Веднага след това обаче, професор Рамон Ривера от факултета по история на Висшата школа в Акамбаро, след едномесечни проучвания, констатирал, че през последните сто години в този район не е имало керамично производство в подобни мащаби. Нещо повече - част от колекцията се състояла от каменни скулптури със следи от силна ерозия, а да се фалшифицира ерозия е практически невъзможно. Всъщност всички доводи, приведени от Дипесо, били лесно оборими от гледна точка на здравия разум. Първо, никой скулптор, колкото и продуктивен да е, не е в състояние да изготви 37000 (а може би и повече), съвсем не малки скулптури от керамика и камък, да фалшифицира ерозия върху каменните повърхности и да закопае тези скулптури на прилична дълбочина. Второ, ако това не е дело на един човек, а на работилница, в изработването на колекцията би трябвало да се забелязва единен стил. Но в колекцията не само няма нито един дубликат, но керамичните скулптури са изготвени от различна глина, в различни стилове и с различна степен на майсторство. Трето, било установено недвусмислено, че керамиката в колекцията е моделирана ръчно и изпечена на открит огън. За такъв метод и за такъв обем, е необходимо огромно количество дървесина, която в сух и обезлесен район, като Акамбаро, винаги е била много скъпа. А и подобна мащабна дейност е невъзможно да остане незабелязана.
http://www.tribak2007.com/mystery/akambaro.htm
Доказателства за автентичност
Чак в 1955 година от колекцията се заинтересувал младият учен Чарлз Хепгуд. По това време той бил професор по история и антропология в университета Ню-Хемпшир. Когато пристигнал в Акамбаро, се договорил с местния шериф, майор Алтимерино и получил разрешението му да разкопае пода в една от стаите на жилището му. На дълбочина около 2 метра, открил 43 статуетки, аналогични по стил на тези в колекцията на Джулсруд. Тъй като било добре известо, че домът на шерифа бил построен през 1930 година, находката на Хепгуд отхвърляла автоматично всякакви твърдения, че колекцията е изготвена по времето на Джулсруд. През 1968 година Хепгуд изпратил за анализ няколко образци в лабораторията за изотопни изследвания в Ню-Джърси. Ето резултата от тези изследвания:
I-3842: 3590 +/- 100 години (1640 +/- 100 г. пр.Хр.)
I-4015: 6480 +/- 170 години (4530 +/- 170 г. пр.Хр.)
I-4031: 3060 +/- 120 години (1100 +/- 120 г. пр.Хр.)
През 1972 година Артър Янг изпратил две статуетки в Пенсилванския музей за термо-луминисцентен анализ, чрез който била определена възрастта им - 2700 г. пр.Хр. Всеки образец бил тестван 18 пъти. Решаващ прелом в признаването на колекцията на Джулсруд, настъпил благодарение деятелността на американските изследователи - антрополога Денис Суифт и геолога Дон Патън. През 1999 година те посетили Акамбаро пет пъти. При тези посещения, направили около 20000 снимки на образци от колекцията. Благодарение публикацията на снимките и активната им дейност, местните власти били принудени да открият специален музей и част от колекцията била изложена най-после, като постоянна експозиция. Така днес, изложените образци вече са достъпни за широката публика. Но кой е техният автор и къде е видял обектите, които е изобразил, остава загадка.
nestinar.blog.bg
Взето от: grigorsimov.blog.bg
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichsburger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци