Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 23:12 - Аз и моята истина
Автор: cheris Категория: Тя и той   
Прочетен: 1477 Коментари: 7 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Искам да попитам жените.Случвало ли Ви се е да излезете с мъж на първа среща.Срещата да мине идеално ,мъжът да се държи супер възспитано ,да плати сметката ,да Ви целува и на другия ден да не Ви потърси?Но пък във Facebook да не Ви махне,а да продължава да Ви харесва снимки и всички постове?



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
15.12.2017 23:42
Нямам фейсбук, не излизам с мъже, защото все още съм мъж, но предполагам, че разбирам действията и отношението на този мъж.

Вероятно е изиграл и играл през срещата, а всъщност момичето или жената не му е допаднала.

Имал съм подобни срещи - за да не засегнеш момичето, поизиграваш дипломатично, макар че аз съм силно директен най-често.
цитирай
2. whitebarde - мда
16.12.2017 00:10
прав е германеца. Плащаме сметките от куртоазия, не защото ви харесваме. А харесването на постовете е харесване на постове, не на човек.
ама ти не се отчайвай, може просто да е бил зает.
цитирай
3. germantiger - ...
16.12.2017 09:00
Подбирам си познатите и любимите, както и те мен, така-че това с куртьоазията ми се е случвало вероятно само 3 пъти в живота ми, не се будалкам.

А сметки на момичета, жени и дами често плащам без да са ми "гаджета", защото е кавалерски.
цитирай
4. cheris - Съгласна съм, наистина може да не ...
16.12.2017 20:00
Съгласна съм,наистина може да не съм му допаднала.Но ,не е ли редно,когато някой не ти допадне след това да не разпитваш познатите и ,как е ,какво прави и излиза ли с някой?В смисъл много е противоречиво,не те искам ,ама те искам....И аз съм излизала с мъже,които не ми допаднат и им казвам директно,че са много мили и супер готини но няма да се получи,но след седмица не питам близките му приятели как е и излиза ли с някоя?
цитирай
5. germantiger - ...
16.12.2017 20:58
Съгласен съм с теб.

Всеки съди според своята камбанария или "покрив"

Аз не бих разпитвал, дори бих се дистанцирал, за да съм още по-ясен.

Предполагам си се досетила, че мъжа може и да има интерес към теб, дори силен такъв, а какви са причините да не прави стъпки може само да гадаем.
цитирай
6. cheris - Не знам защо, ние хората си играем с ...
17.12.2017 21:24
Не знам защо,ние хората си играем с другите?!?! Много сме смотани,вместо да бъдем коректни и директни въпреки всичко ,ние в повечето случаи се мишкарим и ни е страх да бъдем истински !
цитирай
7. germantiger - отговора е ясен
18.12.2017 09:22
Маса хора мишкарят защото така постигат повече

Аз НЕ мишкаря и често си плащам цената за това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cheris
Категория: Тя и той
Прочетен: 8552
Постинги: 3
Коментари: 9
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031