Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 08:47 - Алманаси или Шаренийки :-)
Автор: waterway Категория: Рецепти   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.09.2014 17:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Rene Aubry ~ Chaloupee 
1/ Професионален алманах :)

Като вляза в някои блогове, се чувствам като жената зад щанда :-) Реплики от аптеките - Дайте ми един глистер аналгин.
- Калиев сперманганат имате ли?
- Презервативи дурасел да ми дадете.
- Вагинални таблетки за през устата?
- Дай едно от ония, дето като го хвърлиш във вода вика "Фъш"!
- Какво е разписанието на това хапче?
- Да имате ежедневни превръзки на севъндейс?
- Обезчестяващ спирт!
- Дефлориращ сапун на Dove?
- Наливни превръзки?
- Вносни кърпи?
- Лекарство за центриране на главния мозък?
- Нещо от семейството на аналгина, да завършва на "форте".
- Ще искам едни хапчета за секс подагра.
- Колко струва гали премагали?
- Имате ли свещички? - За какво? - Как за какво? За гъ*а!
- Дайте ми един индезит от 10, ако може.
- Вие същата аптека ли сте, където я търся?
- Този аналгин където ми го дадохте, може ли да го развалите? (т.е. да вземат само един блистер - бел.ред.)
- Имате ли четка за зъби с 5360 косъма?
- Сироп на д-р Тайсън?
- Един противозащитен лосион?
- Аспирин протест?
- Колгейт макс грип?
- Зелени хапчета за епидемия?
- Паста за зъби плака луд?
- Тези хапове за изрусяването (има се предвид "оросяването" - бел.ред.) вече не ми вършат работа.
- Зиртек капки за очи имате ли? -Имаме Зиртек капки, но те не са за очи. -Знам, знам, аз ще си ги капя в носа...
- "Тирамифлу" вместо "терафлу".
- Може ли една валериана - от натуралната, ако може, защото другата не ми действа!
- Можете ли да ми поправите черчеветата на очилата?
- Копчета за хлебарки имате ли?
- Гле"й к"ви копчета си ми дал да гълтам!
- Обадете се на доктора, той ще гарантира за мен!
-Аспирин? -Колко? -За 80 кила чушки.
- А налагинчето колко струва вече?
- Бушони за уши имате ли?
- Километър за температура?
- Презерматив?
- Търнометър?
- Тулумба за клизма?
- Калиев хиперкомбинат?
- Дай две колдрекс макс фактор!
- Хайлол тот за простуда?
- Парацетамол на активия?
- Алка-зайцер?
- Воден кислород?
- Терминатор S2 на Vichy имате ли?



2/  Политически алманах

image


Изводи:

1/
Пази се от мъдрост, неспособна да плаче,
от философия, забравила смеха,
и от величие, което не се прекланя пред децата.

Халил Джубран

 

2/
“Човек трябва да може да смени пелена,
да планира настъпление,
(…) ,
да управлява кораб,
да проектира сграда,
да напише сонет,
да направи баланс на сметки,
да построи стена,
да намести кост,
да успокои умиращ,
да приема заповеди,
да дава заповеди,
да работи в екип,
да действа сам,
да решава уравнения,
да анализира нов проблем,
да разхвърля тор,
да програмира,
да сготви вкусно ястие,
да се бие ефективно,
да умре смело.
Специализацията е за насекомите.”

Робърт Хайнлайн



image:-)

 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2018008
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930