Постинг
22.08.2017 18:27 -
За "модернизирания" американски авиационен скрап
Автор: rumen221
Категория: Политика
Прочетен: 5428 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 06.06.2018 17:45
Прочетен: 5428 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 06.06.2018 17:45
Анализ на "Булгстратфорт"
.
Продължават опитите, на корумпирани гербаджийски партийци и генерали (ужким деполитизирани...), да ни “пробутват” "модернизиран" американски авиационен скрап на цената на диаманти…!!! И вече ясно се вижда кой в Н.С. е взел американския рушвет...!!!
.
Приятели,
Най-важното при превъоръжаването днес е офсетната програма…!!!
(Обратните инвестиции от производителя в България на същата стойност каквато са самолетите...).
- Тази програма може да се превърне в ИНДУСТРИАЛНА РЕВОЛЮЦИЯ В БЪЛГАРИЯ...!!!
В Унгария тази офсетна програма, само за шест самолета “Грипен”, днес дава 5% от БНП на Унгария..., същото, със същите “Грипен” е и в Чехия…!!!
(Днес Швеция е с най-висока производителност на труда в ЕС, а България с най-ниската...!!!), но… от такива сделки не може да се краде заради двойно държавния контрол…, значи Борисов по-скоро ще си пререже сънната артерия, вместо да направи добро на българския народ…!!!
Конкретно…:
1. Португалските Ф-16А блок-10 и 15 са ПОДАРЕНИ на Португалия от САЩ по програмата "Мир-ІІІ", произведени са преди 40 години и бракувани като негодни и опасни преди 20 години...
(..., но са съвършен скрап... По-страшното е, че Конгреса на САЩ забранява в България да се изнася модерно въоръжение..., въпреки, че ужким сме съюзници...!!!)
2. Италианските "Еврофайтър" са от ПЪРВАТА серия и имат опростено оборудване само за бойни действия денем в прости метеорологични условия... Италия не ги модернизира, защото с модернизацията излизат по-скъпи от новите...
(представлява нещо като осъвременен МиГ-19 от преди 50 години...)
3. Единствения съвременен самолет е "Грипен"С/Д или "NG" (Е), който тепърва започва да се произвежда...
(всецелеви, и по-съвършен от всичко което лети в момента...!!!)
4. За сравнение новите Ф-16С/Д са почти три пъти по-скъпи, капризни са към чистотата на летищата (камъче от 3 мм. "праща" двигателя за ремонт за 10 милиона долара), искат огромно и сложно (капризно) наземно оборудване за между полетна подготовка, имат тройно по-продължителна и четворно по-скъпа поддръжка за 1 летателен час...
5. Детска игра е, да се сравнят резултатите и ЦЕНАТА НА ЛЕТАТЕЛЕН ЧАС от използването на Грипен в Унгария и Чехия, новите Ф-16С/Д блок 60+ в Полша и бракуваните португалски Ф-16А в Румъния...
- Обаче...,
Корумпираните от американците мръсници А.Ангелов и Ненчев са си просто корумпирани мръсници... Сега “плачат” за "Рафал" и пак за... Ф-16 блок 50 (но произвежданите са блок 60, 60+ и 60++)..., значи пак говори за стари самолети и без офсетни/насрещни сделки...
- Е…:
1. Рафал и Ф-16 блок 60 са два, два и половина по-скъпи от Грипен, при еднакви оръжия.
- И…
2. Рафал е най-ненадеждния самолет и дори във Франция около 50% чакат различни ремонти и части... и никой друг не ги купува.
3. За придобиване на Ф-16 блок 60 и следващите модификации, се иска СПЕЦИАЛНО РЕШЕНИЕ НА КОНГРЕСА и се продават само на най-надеждните съюзници на САЩ, което е немислимо за България...
4. Цената на пролетян час от Рафал, Еврофайтър и Ф-16 блок 60 е от два до четири пъти по-висока от тази на Грипен.
5. Времето за междуполетна подготовка, при еднотипни задачи, при Грипен е от два до шест пъти по-малко...
6. Грипен е пригоден за къси и зле подготвени полоси и пътни участъци, а останалите "играчи", особено Ф-16 са крайно капризни към чистотата на полосите..., като цената за ремонтите на двигателите им започват от 10 милиона долара...
7. Само за Грипен се предлагат "Офсетни сделки" на 100% от инвестираните от България пари...
.
ДОРИ И САМО ЗАРАДИ т.7 ТРЯБВА ДА СЕ ИЗБЕРЕ ГРИПЕН...!!!
(...Другото са пари хвърлени на вятъра, както направи Гърция и... фалира. Около 50% от гръцкия дълг е за... бойни самолети и други оръжия купени БЕЗ ОФСЕТ/ОБРАТНИ ИНВЕСТИЦИИ...!!!)
.
Който има мозък да мисли, който няма да си грухти пред американската копанка...
.
ЕДИНСТВЕН начин да се навреди на България е да се купят самолети без офсетна сделка (обратни инвестиции)…
- За стари самолети Ф-16 и Еврофайтър никой не предлага Офсет (обратни инвестиции)..., а само баснословно скъпи основни ремонти… за наша сметка в завода производител…!!!
.
Продължават опитите, на корумпирани гербаджийски партийци и генерали (ужким деполитизирани...), да ни “пробутват” "модернизиран" американски авиационен скрап на цената на диаманти…!!! И вече ясно се вижда кой в Н.С. е взел американския рушвет...!!!
.
Приятели,
Най-важното при превъоръжаването днес е офсетната програма…!!!
(Обратните инвестиции от производителя в България на същата стойност каквато са самолетите...).
- Тази програма може да се превърне в ИНДУСТРИАЛНА РЕВОЛЮЦИЯ В БЪЛГАРИЯ...!!!
В Унгария тази офсетна програма, само за шест самолета “Грипен”, днес дава 5% от БНП на Унгария..., същото, със същите “Грипен” е и в Чехия…!!!
(Днес Швеция е с най-висока производителност на труда в ЕС, а България с най-ниската...!!!), но… от такива сделки не може да се краде заради двойно държавния контрол…, значи Борисов по-скоро ще си пререже сънната артерия, вместо да направи добро на българския народ…!!!
Конкретно…:
1. Португалските Ф-16А блок-10 и 15 са ПОДАРЕНИ на Португалия от САЩ по програмата "Мир-ІІІ", произведени са преди 40 години и бракувани като негодни и опасни преди 20 години...
(..., но са съвършен скрап... По-страшното е, че Конгреса на САЩ забранява в България да се изнася модерно въоръжение..., въпреки, че ужким сме съюзници...!!!)
2. Италианските "Еврофайтър" са от ПЪРВАТА серия и имат опростено оборудване само за бойни действия денем в прости метеорологични условия... Италия не ги модернизира, защото с модернизацията излизат по-скъпи от новите...
(представлява нещо като осъвременен МиГ-19 от преди 50 години...)
3. Единствения съвременен самолет е "Грипен"С/Д или "NG" (Е), който тепърва започва да се произвежда...
(всецелеви, и по-съвършен от всичко което лети в момента...!!!)
4. За сравнение новите Ф-16С/Д са почти три пъти по-скъпи, капризни са към чистотата на летищата (камъче от 3 мм. "праща" двигателя за ремонт за 10 милиона долара), искат огромно и сложно (капризно) наземно оборудване за между полетна подготовка, имат тройно по-продължителна и четворно по-скъпа поддръжка за 1 летателен час...
5. Детска игра е, да се сравнят резултатите и ЦЕНАТА НА ЛЕТАТЕЛЕН ЧАС от използването на Грипен в Унгария и Чехия, новите Ф-16С/Д блок 60+ в Полша и бракуваните португалски Ф-16А в Румъния...
- Обаче...,
Корумпираните от американците мръсници А.Ангелов и Ненчев са си просто корумпирани мръсници... Сега “плачат” за "Рафал" и пак за... Ф-16 блок 50 (но произвежданите са блок 60, 60+ и 60++)..., значи пак говори за стари самолети и без офсетни/насрещни сделки...
- Е…:
1. Рафал и Ф-16 блок 60 са два, два и половина по-скъпи от Грипен, при еднакви оръжия.
- И…
2. Рафал е най-ненадеждния самолет и дори във Франция около 50% чакат различни ремонти и части... и никой друг не ги купува.
3. За придобиване на Ф-16 блок 60 и следващите модификации, се иска СПЕЦИАЛНО РЕШЕНИЕ НА КОНГРЕСА и се продават само на най-надеждните съюзници на САЩ, което е немислимо за България...
4. Цената на пролетян час от Рафал, Еврофайтър и Ф-16 блок 60 е от два до четири пъти по-висока от тази на Грипен.
5. Времето за междуполетна подготовка, при еднотипни задачи, при Грипен е от два до шест пъти по-малко...
6. Грипен е пригоден за къси и зле подготвени полоси и пътни участъци, а останалите "играчи", особено Ф-16 са крайно капризни към чистотата на полосите..., като цената за ремонтите на двигателите им започват от 10 милиона долара...
7. Само за Грипен се предлагат "Офсетни сделки" на 100% от инвестираните от България пари...
.
ДОРИ И САМО ЗАРАДИ т.7 ТРЯБВА ДА СЕ ИЗБЕРЕ ГРИПЕН...!!!
(...Другото са пари хвърлени на вятъра, както направи Гърция и... фалира. Около 50% от гръцкия дълг е за... бойни самолети и други оръжия купени БЕЗ ОФСЕТ/ОБРАТНИ ИНВЕСТИЦИИ...!!!)
.
Който има мозък да мисли, който няма да си грухти пред американската копанка...
.
ЕДИНСТВЕН начин да се навреди на България е да се купят самолети без офсетна сделка (обратни инвестиции)…
- За стари самолети Ф-16 и Еврофайтър никой не предлага Офсет (обратни инвестиции)..., а само баснословно скъпи основни ремонти… за наша сметка в завода производител…!!!
Вълнообразно
В Канада приеха закон, позволяващ да се ...
АНТИЧНА ГЕРМАНИЯ БИЛА МНОГО БЕДНА СТРАНА...
Аз немам президент!
АНТИЧНА ГЕРМАНИЯ БИЛА МНОГО БЕДНА СТРАНА...
Аз немам президент!
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари