Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.12.2012 05:35 - Виновни ли са родителите,че не учат децата си да фотосинтезират или нещо друго е сбъркано в цялата система?!
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
0



Автор: bgzemia

НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ПОСЯГА НА БЪДЕЩЕТО НИ  !!!!

Ако сте против майките да  отглеждат децата си с  35 лв. на месец ДЕТСКИ или децата до 18 годишна възраст да не са 100% държавно осигурени,
СПОДЕЛИ СПОДЕЛИ СПОДЕЛИ !!!!

image


По повод на задължителното вкарване на децата в предучилищна на 4 годинки от 2016 година ви предлагам ето тази много малка част от проекта за промяна на основите на образованието, който писахме преди няколко години,а точно тази точка е писана лично от нашия екип:
1. От основно и изключително важно значение е образованието да бъде съобразено с трите 7-годишни етапа от формирането на човешкия индивид.Тук задължително, трябва много добре да се осъзнае важността да се спазват тези етапи ,както и необратимите последици на несъобразяването на образователната програма с тях. В днешно време сме свидетели на огромен брой негативни последици именно по тази причина и никой не се замисля за връзката между причина и следствие,нито пък ще поеме отговорност за това. Само,че последиците ги плащаме всички.Етапите принципно са 3:

а) до 7-год. възраст;
б) от 7 до 14 години:
б) от 14 до 21 години

Въпреки,че в днешно време те са вече много индивидуални, поради многото промени настъпили на земята и съответно в човека, не би следвало да се игнорират и насилствено да се налага образователна програма,която е несъобразена с тези етапи, особено върху индивиди,които явно показват,че не са готови. Би следвало да се подготви една умерена програма,съобразена със стандартните етапи,като се даде възможност на всеки родител да прецени според индивидуалното развитие на детето си на каква възраст да го запише на училище,вместо да се налага задължителното записване ,че дори и наказание за неизпълнение,както се предвижда в новите наредби за 5 годишните.
Училищна зрелост се достига 7-мата година или преценено чрез индивидуален тест,това е времето когато детето с едната си ръка,премятайки я през главата може да достигне противоположно стоящото й ухо. Това са доказани методи* (* Рудолф Щайнер,Д-р Виктор Бот) за преценка,а не механично вкарване на детето в училище, просто защото няма места в детските градини. Въпросите трябва да се решават според това какво е полезно и градивно за индивида и да се търси начин да се реализират,а не по обратния ред,а именно да се гледа само как да се разреши икономически изгодно този въпрос,”няма места в детските градини,ами дай да ги вкараме в училище” И дали е полезно ,дали не е, никой не мисли и няма и да поеме отговорност за това си безумие.Някой от управляващите изтъкнаха като причина,че съвременните деца били различни,те работели с компютри и видите ли това е достатъчен факт. Само,че никой не разглежда въпроса,че заниманията с техника преди 14-тата година прави децата бездушни и никой не се старае да търси варианти как да прекрати това за да бъдем наистина полезни за тяхното развитие. Така,че нека началната възраст за училище да си остане 7 години,като всеки родител да може сам да решава според самото дете ,а не от натиска от глоба дали да запише детето си по-рано или не.
Същността на тези 3 етапа е че във всеки един от тях има неща,които задължително трябва да спазваме или задължително да не правим ,ако искаме да изградим едно физически и психически здраво поколение от децата. Всеки етап е една възможност да се „посади” нещо в индивида която не бива да се изпуска,защото втори шанс няма.Все едно да пропуснем пролетта да посеем пролетните семена,да направим това през зимата и да чакаме реколта.
- Като цяло възрастта от раждането до 7-мата година се характеризира с подражанието и не е уместно,даже е необратимо зловредно да се занимават децата с писане, с четене,и с всякаква друга мисловна дейност,която натоварва паметта на детето,защото се отклоняват важни етерни сили в организма,които в това време трябва да работят за изграждане на добро физическото тяло на индивида. Всяко отклоняване на тези сили води до здравословни проблеми в бъдеще*.След като системата откъсва децата от родителите в тази възраст, то би следвало средата за децата да е максимално близка до дома и майчините грижи. Позитивно любящо обкръжение което е идеален модел за подражание ,много игри елементарни,но развиващи въображението,рисуване и разбира се много музика. Това,както и природосъобразното хранене са задължителните и в същото време напълно достатъчни елементи в здравословното отглеждане и доброто възпитание на малките деца.
- Възрастта от 7-та до 14-та година е времето на развиване на астралното тяло. Тогава е времето на оформяне на чувствата при децата и е изключително важно всяко нещо поднесено в училище да предизвиква висши идеали и чувства,които да подтикват индивида към благородство, състрадание, почтеност, честност, справедливост и много други позитивни качества.”Вкарването” на грозни картини остава трайно в подсъзнанието и децата трябва да бъдат максимално предпазени от това. (неприятен е факта,че програмата не само,че не е съобразена със търсенето на естетически красивото,но предлага информация чрез учебници с изключително грозни картини,които действат потискащо) Това е време,когато е най-удачно учебния материал да бъде предаден все още чрез разкази и словесно рисуване на картини от преподавателите. Това е времето на развитие на паметта,но чрез стихове,песни,разкази и не бива да се изпуска,като в същото време не бива да се работи с логическото мислене на децата.Това отново би довело до здравословни проблеми в бъдещето. Именно в този етап трябва да се създадат най-добри условия за развитие на добродетелите и оформянето на красиви идеали и позитивно мислене. Тук е мястото на всички занимания,които развиват уменията и творческото мислене,работата със земята,много музика,рисуване,паневритмия и български народни танци като съществена част от хармоничното развитие на децата.
- Възрастта от 14-тата до 21 година .Едва в този етап е редно да се работи вече с логическото мислене и да се натоварват мисловно,защото това е естественото време,когато децата сами започват да се задълбочават в нещата,да анализират до безкрай, да могат да вникнат по-подробно и с разбиране в предмети като химия,физика,биология,математика и т.н. без това да се отрази зловредно,а напротив. По естествен начин всеки индивид ще се насочи към науката с нужното желание и ще се компенсира „щаденето” им преди това.
Като краен резултат с една построена по този начин програма, децата ще научат много повече и то с желание,като в същото време ще бъде съхранено физическото, психическото и душевното им здраве, което е възможно най-стабилната основа за развитие и гаранция за един наистина пълноценен живот. ѣѣѣ





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10042874
Постинги: 7901
Коментари: 3533
Гласове: 6344
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци