2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Протестиращи в Китай разрушават фасадата на японски мол. Снимка: Ройтерс |
Последните протести в Китай са стрували до този момент на производителите на автомобили от Япония около 250 млн. долара от пропуснати продажби. Експерти от IHS Automotive изчисляват загубата на продукция в континенталната част на страната до четвъртък на около 14 000 превозни средства, след като много фабрики затвориха производствените си линии заради демонстрантите, предава Ройтерс.
Загубите може да нараснат доста: Toyota и Honda са заявили, че някои от заводите им ще останат затворени. Nissan обаче е пуснал отново производствените си линии.
Още по темата Китай може да изсипе на пазара японски ДЦК за 230 млрд. долара Напрежението между Япония и Китай катурна азиатските индекси Китай и Япония не могат да си позволят островната криза да се задълбочи Canon и Panasonic затварят фабриките си в КитайКитай е най-големият пазар на автомобили в света. Toyota прави там единадесет процента от глобалните си продажби, Honda – 18%, а Nissan – цели 27%.
Китай и Япония спорят за група от необитаеми острови, за които се предполага, че крият големи находища на минерали. В събота и неделя в много китайски градове избухнаха антияпонски протести. Протестиращите поискаха дори обявяване на война. Представителство на Toyota в Жиндао бе подпалено. Китайци нападнаха и унищожиха японски автомобили, а в четвъртък ситуацията се поуспокои. Отношенията между двете страни са сложни още от времето на японската окупация през Втората световна война, когато милиони китайци са били убити.
Експертите се разминават в мненията си дали в дългосрочен план японските компании трябва да очакват по-ниски продажби. Коичи Сугимото от BHP Paribas заяви, че не би било изненадващо, ако китайците се обърнат към южнокорейски производители.
От друга страна, пазарният експерт Майкъл Дън от Хонг Конг смята, че напрежението между двете страни не са нещо ново. До този момент това не е възпирало китайците от закупуване на милиони японски коли. „Колкото и да обичат своя национален флаг, много повече те обичат парите си", казва той.
По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Петър Нейковhttp://www.investor.bg
Днес е денят на поражението на нацисткит...
Те това е любов!
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Български исторически календар
4. "Граждани на Райха"-"Reichsburger"
5. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
6. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
7. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
8. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
9. Забравеният д-р Янко Янев
10. Планът "Еврия"
11. Сайт с български бойни знамена
12. Исторически видеоблог
13. "Изгубената България" - исторически сайт
14. Владо Черноземски
15. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
16. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
17. Реалността днес и която идва...
18. Военное обозрение
19. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
20. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
21. РПЦ Царская Империя
22. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
23. Исторически ревизионизъм
24. Вечния Църковен Календар на Светите Отци