Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991000
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
22.08.2012 03:27 - Професор Александър Джеров: ДС и Луканов създадоха СДС
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1146 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
BLITZ - 17 Август 01:16 През 1990 година влязох в СДС и дадох всичко от себе си. Впоследствие обаче разбрах, че това е била една партия, създадена от ДС и Луканов, за да излъже хората, категоричен е бившият заместник-председател на парламента професор Александър Джеров в интервю за в. “Уикенд”. По негови думи в момента нито една партия в България не заслужава уважение. “Няма чиста партия, всички са родени от един корен. Имат едно и също скрито ръководство, в което аз не мога да намеря своето място и не е редно. Дори и на СДС не мога да симпатизирам”, казва Джеров и подчертава, че именно поради тези причини се е оттеглил от политиката.

На въпроса дали се е разбирал с Луканов, той отговаря, че се е срещал с него в кулоарите на парламента. “Той ме уважаваше, поне така го изразяваше външно”, са думите му.

Той споделя, че е бил обявен за враг на народа, защото семейството му било заможно.

“Първо ми беше забранено да мина през стажа като юрист. В университета, слава Богу, не знаеха, че съм заклет враг на народа и успях да завърша. След това в министерството обаче явно са стигнали до това чий син съм и забраниха да положа стаж в съда. Благодарение на това, че много хора познаваха баща ми, ме приеха в един колектив и минах стажа си доста формално. Това беше голям удар. Да не говоря за изселването на семейството ми и уволнението от Григор Стоичков. Бях семеен с дете и отидох на улицата. Седем години бях без работа. Препоръчаха ми да вляза в някое ТПК в провинцията”, разказва той.

Джеров твърди, че в хотел “Славянска беседа” Тодор Живков сам изготвял списъците на хората, които трябвало да изчезнат в 6 часа на следващата сутрин.

По думите му носталгия към соца изпитват единствено хората, които са свързани с привилегиите, кадрите на ДС и партийните активисти.


http://novini.dir.bg



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене