Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991235
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
17.05.2012 01:25 - Писмо на палестинския затворник Thaer Halahleh до дъщеря му
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 908 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.05.2012 01:34


Независим националистически блог, призовава България и българският народ, за солидарност с натиканите по лагери и затвори палестинци и техните семейства!
В момента, в Израел бушува най - страшния апартейд и фашизъм, който е познат някога на планетата Земя!
Палестинците са задължени да ходят с определени дрехи и отличителни белези, в повечето територии от които са прогонвани!
Познато, нали?!
Наричахме хо "холокост", когато се касаеше за "богоизбрани", а даже за негрите от Африка - поне "апартейд"...




Автор:
irshad

Моя скъпа Ламар, прости ми!

 Моя обичана Ламар, прости ми, защото окупацията ме отведе далеч от теб, отне ми удоволствието да бъда с моето първородно дете, за което винаги съм се молел на Бог – да те видя, да те целуна, да бъда щастлив с теб. Това не е по твоя вина, такава е нашата съдба като палестински народ – нашият живот да бъде разделен от този на нашите деца, да бъдем раздалени един от друг и да имаме мизерен живот. Нищо не е цяло в нашия живот, заради тази несправедлива окупация, която дебне от всеки ъгъл на живота ни, животът ни е превърнат в непрекъснато преследване и мъчение. Въпреки факта, че не съм бил с теб и не съм чул гласа ти, че не съм видял как растеш и как ходиш из къщата, въпреки, че бях лишен от моята роля на баша на дъщеря ми, ти ми даваш цялата сила и надежда – когато видях снимката ти с майка ти, как седите в протестната палатка, ти беше толкова спокойна, гледаше в почуда хората и като че ли търсеше баща си, разглеждайки моите снимки, които те бяха закачили около палатката, сякаш питаше защо баща ми не се връща. Усетих, че си с мен, вътре в съзнанието и чуствата ми, като че ли си непоколебима част от сърцето ми, както и кръвта, която тече във вените ми, ти отвори всички врати за мен и видях ясно небе около мен, както и чух детински глас след това дълго мълчание.

 

image

Ламар и майка ѝ със снимката на баща ѝ

 

Ламар, моя любов, знам, че не си виновна и че все още не разбираш защо баща ти минава през тази битка, през гладната стачка вече 75 дни, но когато пораснеш, ще разбереш, че битката за свобода е и битка да се свържем с вас, така че аз никога да не мога да бъда отнет от теб отново, да не мога да бъда лишен от твоята усмивка и присъствие, да не може окупаторът да ме отвлече от вас.

Когато пораснеш, ще разбереш жертва на каква несправедливост е бил баща ти, както и хиляди други палестинци, които окупацията е вкарала в затвори и лишила от свобода, проваляйки живота им и бъдещето им без друга причина, освен стремежа им към свобода, достойнство и независимост. Ти ще разбереш, че баща ти не търпи несправедливост, че той никога няма да приеме обида и компромис, че той преминава през гладната стачка в знак на протест срещу еврейската държава, която иска да ни превърне в унижени роби без никакви права или патриотично достойнство.

Моя любима Ламар, държи главата си винаги изправена и се гордей с баща си, благодари на всички, които ме подкрепиха, които подкрепиха затворниците в борбата им, не се страхувай, защото Бог е винаги с нас, Бог никога не изоставя хората, които имат вяра и търпение. Ние сме праведни, а правото винаги надделява срещу несправедливостта.

Ламар, моя любов, този ден ще дойде, аз ще се реванширам за всичко и ще ти разкажа цялата история, и дните, които ще последват, ще бъде по-красиви за теб. Така че нека дните ти минават сега, носи най-хубавите си дрехи, тичай напред към градините на дългия си живот, върви все напред и напред, защото нищо не е зад теб, освен миналото, а аз чувам през цялото време твоя глас като мелодия на свободата.”

Писмо на палестинския затворник Thaer Halahleh до дъщеря му 

превод: ignoranceisnotanoption.wordpress.com




image
Палестинските затворници в гладна стачка се нуждаят от вашата подкрепа. Споделете този статус и картинка на вашите приятели, за да разпространим онова, което се случва в израелските затвори. Свидетели сме на най-голямата гладна стачка в историята...

Няколко смели палестински затворници продължиха борбата си, дори зад решетките и лишенията. Те обявиха гладна стачка и предизвикаха порой...

Билал Тиаб... 76 дни
Таер Халахле... 76 дни
Хасан Сафади... 70 дни
Омар Абу Шалал... 68 дни
Мохамед Ал-Тадж... 60 дни
Махмуд Сарсак... 54 дни
Фарис Ал-Натур... 47 дни
Джа`фар Езз Ал-Дин... 53 дни
Абдаллах Ал-Бархути... 32 дни
и повече от 2 000 затворници.... 27 дни


Посетете
http://samidoun.ca/
или следвайте в Twitter новините за гладната стачка с хаштаг #palhunger image
bg-bg.facebook.com/bulgaria.support.palestine.independence




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене