Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.03.2012 23:15 - ВЯТЪРА НА ИСТИНСКАТА ПРОМЯНА
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
1



Автор: misbis

Какво общо забелязвам,както у мене си,така и у много хора по света,свързано с процеса на излекуване от празитите ни. Разбирайте енергийните такива, както и създадени от хора за хора. Мога да кажа от собствени наблюдения,че вятъра на истинската промяна са обърна и духа в наша полза.Обаче ние всички сме толкова добре травмирани и имащи опит да изживяваме само деструктивност, във всяко помръдване в живота си,че някакси не можем да повярваме и се отпуснем на вятъра. Или -все лошото очакваме първо. Но ако се вгледате внимателно,ще установите,че всъщност тече процес,в който ние всички имаме възможност да се оттърсим от тези разрушителни програми.Най-масовите такива са- разбити семейства,непоносими отношения между родители и деца,парализиращ страх от нещо или нищо конкретно.Ако си в категорията на събудилите се, може да забелязвате т.н. атаки,събития,случки,нещо,което да ви провокира някакси тези травми и дръпне надолу.
Масово,ама масово се е практикувало “разбий семейството“или “дръж човека изолиран“. Освен мъката по разбито семейство,кариера и пр. ,човек страда от чувство за вина.Не съм добър син/дъщеря,родител...(о,колко ми са познати тези мантри.) Проумей,че това са общи програми срещу нас. И колкото духът ти е по-силен,толкова по-силна е разрушителната програма срещу теб.Само този факт трябва да те прави горд-ИМАШ сила от която се страхуват манипулаторите.И понеже те са достра страхливи,нямат доблестта да се борят с теб открито,а с удари под кръста те парализират.

Е,да,ама НЕ. Веднъж разбрал,че това ти се причинява от вън,манипулира се съзнанието ти,би трябвало да се поозлобиш здравословно и кажеш-НЕ. И аз имам право на живот,не само вие.И аз искам живот. Тук искам да отворя скоба и поясня,че не става въпрос за жертвеното извинение,че нищо не зависи от мен и съм безсилен.Не можем да отречем,че врагът ни е мощен.Те използват нечувани технологии,които ние няма как да идентифицираме и се предпазим. Но това,че си оцелял,че си тук и сега,че търсиш,че питаш,значи,че не си жертвата,въпреки стореното срещу теб,а силен дух,който не спира да търси пътя и решението.Разбира се,отговорността да си поправим щетите от стореното е в наши ръце. Самонаблюдение,контрол на мисловния процес,разбиране на програмите срещу теб....вече си на прав и половината път към изцелението и свободата.

Окей,все още сме слепи и не виждаме изхода за нас. Не е зле да се почне с това силно решение-край,не искам повече по старому.И се обърни към вселената,към главния юзър ли, към както го разбираш и му кажи-помагай.Аз искам промяна,но не зная как.Страх те е да не останеш без пари,без дом...сметките...децата...ами ти,главен юзър си за това.Покажи ми,научи ме.Ако трябва чудеса да станат-нека станат.Нека не мисля повече за пари,за оцеляване-това предавам на теб.Покажи ми.Аз искам само да не се тревожа,да ми е спокойно на душата,да се радвам на живота,да си имам дружка за душата,да ме кефи всеки момент от престоя ми тук. Как ще стане-ти знаеш по-добре. Искам да кажа,че сега е времето да искаме това,което ни е липсвало и да мечтаем нашия рай.
Те,паразитите ни,манипулаторите ни, нямат вече същата сила,играта им свършва.
Спомни си детството,спомни си младостта,спомни си кой беше ти преди травмата и хаоса на последните години.
СЕГА Е НАШЕТО ВРЕМЕ






Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 10039843
Постинги: 7893
Коментари: 3529
Гласове: 6343
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци