Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9990907
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
10.10.2011 02:49 - Алипи Деянов - Джими:Аз и Цар Киро направихме Найден Зеленогорски кмет
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1432 Коментари: 0 Гласове:
1



Алипи Деянов - Джими:

 

Аз и Цар Киро направихме Найден Зеленогорски кмет

 

 

image

 Джими направи сензационни

 разкрития пред медиите, сн. авторът

Вяра ЦЕНОВА

Найден Зеленогорски е станал кмет през 1999 г. благодарение на циганските гласове в Буковлък. Това потвърди на пресконференция участникът в събитията и главен "виновник" Алипи Деянов, по-известен като бате Джими, чиято работа от години е свързана с ромските малцинства.

"По някаква случайност през 1999 г. Кирил Рашков ме откри и ми предложи да издигне моята кандидатура за кмет на община Плевен от името на неговата партия "Свободна България". Аз се съгласих, защото дългогодишната ми работа е свързана с този етнос", разказва Деянов. Кандидатурата е регистрирана, плакатите и бюлетините отпечатани. Два дни преди изборите обаче Алипи Деянов изтегля кандидатурата си от РИК. Причината - среща в централата на СДС в Плевен, на която са присъствали Кирил Рашков, Иван Костов (тогава премиер), Надежда Михайлова, Теодосий Симеонов. "Рашков ми каза: Злато мое, сега ще видиш какво ще стане...", разказва Деянов. Костов попитал Цар Киро какви условия поставя, за да си оттегли Деянов кандидатурата за кмет и да работи за Найден Зеленогорски. "Аз, като един човек, който никога не съм мислил да ставам кмет, се съгласих. Те какво са правили, какво са договаряли, това е техен проблем (според неофициална информация Рашков е взел от СДС 3 млн. тогавашни лева - б. р.). Те бяха близки, аз не съм бил между тях. Аз съм едно момче, което изпълнява. Работя в областна администрация вече четвърти мандат с различни областни управители. Ако някой ми каже: ще лобираш за еди кого си, не мога да не го направя", коментира Алипи Деянов.

Хората били учудени: "Бате Джими, твоята кандидатура е силна, ти много добре работиш с малцинствата, а те не са малко. Ако събереш тези гласове, нищо чудно да отидеш и на балотаж". Деянов обаче тогава заявява на пресконференция: За пръв път този град от червен ще посинее. И тръгва като емисар да пропагандира синята идея.

Най-впечатляваща за него е била срещата с ромите в Буковлък. "Отиваме с Кирил Рашков и с Найден Зеленогорски в Буковлък, а там се събрала тълпа от близо 2 000 човека - яйце да хвърлиш, на човек ще падне. Българският Павароти Джаго вече пееше там. Знаете, че тези хора ги събира само тъпанът. А дали ще гласуват, зависи как ще ги мотивираш. Започна да говори Рашков, после Зеленогорски, но той не беше познат човек, не беше публичен. След това дадоха думата на мене и тогава всички започнаха да ръкопляскат. А аз им казах: Това е нашият кмет, ще гласувате за него. Така ми беше казано в централата на СДС. После им хванах ръцете, вдигнах ги и казах: Това са шампионите", обяснява случката от 1999 г. Деянов. Следващата спирка била в Тръстеник, където "братята" били мотивирани с каси бири и софри с кебапчета. Цар Киро обаче бързал да се върне в Плевен, където в една от ложите на театъра го чакал Йордан Соколов. "Рашков му каза: видяхте ли, г-н Соколов, какво мъжко момче имам - моето плевенско злато", разказва бате Джими. 

Материалът е от новия брой на BG Север.





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене