Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991893
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
30.09.2011 01:00 - Милиционерският терор заради една НЕбългарска телевизия и НЕбългарска водеща - провокаторка излиза извън контрол! Нещо нечувано в сочените ни като "диктато
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1244 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 30.09.2011 01:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
рски" държави: Ченгета привикват хора от Facebook - група срещу Миролюба Бенатова Публикувана от novini.bg в България
Дата: 2011-09-29 12:26:00, видяна 6258 пъти

 

image Собственикът на строителна фирма “Коректстрой” в Благоевград инж. Калоян Ерделски е бил задържан във II РУП - Благоевград със заповед за 24 часа заради включването му в една от групите във Фейсбук, сформирала се срещу журналистката на bТV Миролюба Бенатова, с обвинение, че едностранчиво е отразила убийството в с. Катуница и е взела страната на циганския Цар Киро. В заповедта за ареста на бизнесмена е цитиран чл. 325, ал. 1 от НК, който е “за извършени непристойни действия, грубо нарушаващи обществения ред и изразяващи явно неуважение към обществото”, пише в. Струма. Наказанието по него е лишаване от свобода до 2 г. или пробация и обществено порицание.

Двама полицаи са открили Ерделски в 13.00 часа в собствения ми цех, единият - Любомир Джоров, ми връчи заповед за задържане и ми обясни, че е за дискриминация срещу циганите. Докато ме караха в колата към I РУП да давам обяснения дали обичам циганите, или не и къде почасово съм бил през последните 3 денонощия, останах с впечатление, че ме смятат за участник в протеста срещу бруталното убийство на младежа от Катуница, който се проведе в понеделник пред общината в Благоевград. Аз обаче не бях на протеста, защото следобед бях на боксова среща и до мен седяха кандидат-кметът на ЕКИП Владимир Елезов, Петър Байкушев и Костадин Хаджигаев. Дори предложих на полицаите да ги извикат тримата като свидетели, разказва пред Струма Ерделски.

Полицаите са ходили в дома на Ерделски  да връчат заповед за 24-часово задържане и на брат му Георги, който от 10 години живее в Испания. Аз не съм расист и доказателство за това е, че в цеха ми работят 3-ма роми, за мен обаче е недопустимо някой, било то циганин или българин, да прегази на улицата нарочно 19-годишен младеж. Недопустимо е и прибирането ми в полицията за това, че съм посмял да изразя в интернет гражданската си позиция, разказва благоевградчанинът.

Взето от:news.data.bg

Както виждаме, "диктаторските режими" като този в Сирия, НЕ ЗАКАЧАТ "Фейсбук" и групите там, разпалващи размирици и въоръжени бунтове срещу законната власт, но пък за сметка на това - у нас сайта на Сорос, дава на своите управляващи "чеда" информация за своите потребители и картбланш на бъдат преждевременно тероризирани от тукашния режим, само заради своето обществено отношение към една медия, отдавна провокираща българите и Източното Православие!
Хора, не вярвайте на "Фейсбук", там не е свободна зона, каквато ви изглежда!
Подайте колективен иск, че този сайт злоупотребява с вашите данни и ви подлага на политически репресии!

Забележете в кой град са били "привиквани" от ченгетата хора - градът в който НЯМАШЕ етническо насилие, но българи и роми казаха заедно "НЕ" на сегашния режим!




Гласувай:
1


Вълнообразно


1. mercy - Бахти гнусната циганка е тази на ...
30.09.2011 13:01
Бахти гнусната циганка е тази на снимката, Миромраза Диктатурова.
цитирай
Търсене