2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. djani
8. metaloobrabotka
9. iw69
10. rosiela
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichsburger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Държа да споделя с всички измамата, на която станах жертва. Желанието на някои хора да печелят на гърба на хората стана прекалено и това стана повод, да ме изпързалят по-най-тъпия начин в магазин на ХЕНДИ ТЕЛ. Директно публикувам жалбата към тях и към М-тел, за да видите за какво става въпрос:
Уважаеми дами и господа,
В сряда - 09.02.2011г. в магазин "Витоша 4", от веригата Хенди Тел, пожелах да преподпиша договора си към номер +359........ Като желанието ми бе да премина към новият пакет "Сърф" за неограничен интернет към същия номер. Заедно с това, пожелах да закупя телефон на лизинг към М-тел.
След обаждане на *88 на следващия ден, разбрах, че договорът, който са ми дали да подпиша е с нов номер.
Обадих се в магазина, да попитам, защо са ми дали нова сим-карта, без да ми кажат, че пакета за интернет е към нов номер и ще се наложи да плащам две месечни такси. От там ми казаха, че стария бил активен, просто трябвало да бъде така. Отново се обадих на сътрудник на *88 и той ми препоръча, да отида в магазина и да помоля продавачките да напишат обяснение към М-тел и след това, пакета щял се прехвърли към старият ми номер, както пожелах при закупуването на телефона на 09.02.
От магазина обещаха, в понеделник-14.02, да пуснат обяснението. Такова все още няма и до днес- 21.02. Говорих отново с консултантките в магазина, днес вече те твърдят, че са ми казали условията за новият номер, което е доста далеч от истината, защото ако беше така, никога нямаше да сложа подписа си!
Договорът, който получих няма номер /Прим. Договор №.../ нито данни на служителката, която ме обслужи – само две имена, които не ми говорят нищо. Печатът на веригата не е на правилното място. Това, което прилича на договор няма никаква юридическа стойност. Никъде в него не се споменава за нов абонат, а само за нов тарифен план!
Моля, за съдействие. Желая въпросният нов номер да бъде спрян, а тарифният план, заедно с лизинга да мине към старият ми номер ........!
Сърдечно Ви благодаря предварително!
Надявам се, молбата ми да бъде удовлетворена, тъй като желая да остана Ваш лоялен клиент!
С уважение:
М. Маринчева
Това се случи с мен! Двете момичета т.нар.”консултанти”, очевидно решиха умишлено да не разберат за какво съм влязла в магазина и да ми пробутат още една сим-карта. Късмет бе, че реагирах още на следващият ден! Силно се надявам от Хенди Тел и от М-тел, да се размърдат и да се заемат с този случай, а и не само с този, а по принцип с всички пострадали, защото не са малко.
Глупавото от моя страна бе, че в началото се опитах да се отнеса човешки с въпросните госпожици в магазина и да ги помоля да решим нещата на локално ниво, без разправии с жалби и юристи. Те обаче, решиха, че тарикатлъка им изнася повече и не направиха нищо.... Е, сложиха си таралеж в гащите. Такива като мен не мълчат! Успях да стигна до техния работодател и ще се постарая да им изстинат местенцата. Защото така не се печелят пари!
Питам се, до кога ще ни лъжат??? Ами ако беше някоя възрастна женица??? Щяха да й пробутат втора карта и тя да се чуди как да отдели от мизерната си пенсийка, пари за две такси, без да се усети, че са я излъгали в магазина!
До колкото разбрах има доста хора „опарени” от такива „доброжелателни” консултанти. Вчера в предаването на БТВ Екшън „Хрътките” бе изложен същия казус.
Моля се и се надявам всички, които са пострадали от подобна измама да не оставят нещата така, а да се борят!
mikino.blog.bg