Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9991185
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
30.11.2010 11:54 - Докога ще ни ограбват
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 1323 Коментари: 2 Гласове:
2



 Скъпи приятели , ето поредния гаф на Виваком ! Източват разплащателните сметки на възрастни хора , защото се надяват , че няма да бъдат санкционирани :

Здравейте, Уважаеми Господа!През месец октомври 2010г,абонат на Виваком №1093350000 /  - моята майка, която наближава 90 годишна възраст/, сключи двугодишен договор с Мобил Тел, тарифен план Voice Box Basic.Повече от месец ползуваме услугата без никакви проблеми с техниката и качеството на звука.Проблемът е, че продължават да идват фактури от Виваком,които се осребряват по банков път от разплащателната сметка на моята майка.От Виваков твърдят,че при тях услугата все още е активна,а в Мобил Тел,че са извършили всички необходими действия за уведомяване на Виваком за дезактивиране на услугата. На практика стария телефон е без сигнал, т.е. е дезактивиран и не се ползува.Телефонният номер по новия договор с Мобил Тел е същият.Как може да бъде решен този проблем и съответно фактурите,които неясно по какъв начин са съставени, да бъдат сторнирани и сумите по тях да бъдат възстановени на ощетения абонат.Пиша Ви аз ,синът й  по понятни причини. Не е коректно да разхождам майка си до клиентските центрове на Дружествата и да не  получавам никакъв отговор за решаване на възникналия проблем.
С уважение:

http://panazea.blog.bg/


Тагове:   ОГРАБВАТ,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. panazea - Благодаря , войне!
30.11.2010 17:27
:))
цитирай
2. samvoin - :))Няма защо. Такива информации, ...
01.12.2010 02:30
panazea написа:
:))
Няма защо.
Такива информации, като например защо са дошли еврейските фирми - оператори в България, трябва да излизат!
Май са дошли, за да на прават онова, дето направиха с "Балкан"?
цитирай
Търсене