Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: samvoin
Категория: Политика
Прочетен: 9989651
Постинги: 7845
Коментари: 3424
Гласове: 6304
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Георги Раковски
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichs­bur­ger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
Постинг
21.07.2009 19:02 - Станишев дал 20 млн.за еврейските пиари?
Автор: samvoin Категория: Политика   
Прочетен: 2514 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2009 15:23


image
На изборите БСП беше “съсечена”

Поне 20 млн. лв. е прибрала израелската фирма GCS Issue Consulting от предизборната кампания на БСП с клиповете с брадвата, заради която социалисти искат оставката на Станишев от лидерския пост.
И управителят на фирмата Тал Зилберщайн, и шефката на пресцентъра на “Позитано” Жанет Пашалиева признават в пресата, че заплащането е уговорено според резултатите от изборите. На прост език това означава, че се плаща на спечелен глас за партията. Това е нормалната практика по света между другото. Никой не го обяснява публично, за да не ужаси електората със сметката. Ето каква е тя, според източниците на “ШОУ”. 748 147 гласа спечели Коалиция за България на парламентарните избори според официалните данни на Централната избирателна комисия. Между 15 и 18 евро на спечелен глас е тарифата на PR-фирмата. Това прави между 11 222 205 евро и 13 466 646 евро. Или между 20 827 626 и 24 993 152 лв.
Фирмата е консултирала соцпартията и на евроизборите. Там БСП спечели 476 618 гласа. По минималната тарифа това прави 7 149 270 евро или 13 268 544 лв. Ако теглим чертата,сумата за двата вота се очертава над 34 млн. лв. по ниската тарифа.


Направени са отстъпки, но Зилберщайн не се е съгласил на по-малко от 20 млн. лв., смятат информаторите ни. На колко ще се закръгли числото ако прибавим парите за излъчване на клиповете на столетницата по няколко пъти на вечер в най-гледаното време на трите национални телевизии, не ни се мисли.
Има обаче нещо още по-ужасяващо. Ако БСП бе победила в изборите, спечелвайки над 1,7 млн. гласа, както обещавали пиарите, те са щели да приберат два пъти повече пари плюс бонус. И тук идва въпросът – откъде са парите !

Интересно е, че в сайта на фирмата като неин клиент е посочен премиерът на България Сергей Станишев, а не Българската социалистическа партия. Той фигурира в раздела “Политически клиенти”, където има изписани и партии, не само имена на личности. Да не се окаже, че масрафът с брадвата е платен от българския данъкоплатец, питат се родни експерти.
Фирмата GCS Issue Consulting е регистрирана в Израел от израелеца Тал Зилберщайн и трима американци – Стенли Грийнберг, Джеймс Карвил и Боб Шръм. Компанията на последните трима в САЩ е известна като Greenberg Carville Shrum – GCS e абревиатура от първите букви на имената им. Те са работили за Бил и Хилъри Клинтън, дори за Барак Обама и куп други известни имена. БСП обаче е била обслужвана от израелската фирма и лично от управителя йТал Зилберщайн. Той се подвизава основно на Балканите и в Централна Европа.

Прословутата брадва в клиповете е дело лично на Тал Зилберщайн. Той обяснява нуждата от черен пиар в предизборните кампании така: “Трябва да казваш какво добро носи твоята партия, защо хората да гласуват за твоя клиент и в същото време да обясниш защо не бива да гласуват за конкурентите. Не знам дали това е негативна кампания, по-скоро е сравнителна”.
Другото, типично за кампаниите му е т.нар. war room – команден център, който денонощно следи действията на опонентите и реагира светкавично с контраудар.
Според запознати „командният център” в България се е намирал в квартал „Полигона”, но на практика хората на Зилберщайн движели нещата и на „Позитано”. Те използвали мрежата от анкетьори на фирмата “Афис” на социолога Юрий Асланов, но работели със собствена методика. Може и това да им е изиграло лоша шега, казват наши спецове, защото Асланов ползвал като анкетьори активисти на БСП, които по презумпция дават резултати, по-изгодни за партията им, отколкото действителните.

Израелският екип бил многоброен. Те организирали десетки т.нар. фокус групи в цялата страна – това е метод, чрез който през избрани групи от избиратели се тестват послания, поведение, лого и дори клипове. На ден се правели по четири такива групи. Цената на едно такова мероприятие, дори в евтина България, е минимум 1500 лв., казват запознати.
Израелски консултанти контактували само с ограничен кръг хора в соцпартията. Държали се покровителствено с “туземците”, понякога даже презрително. Това е и една от причините доста висши социалисти да се чувстват обидени. Добромир Гущеров дори сподели в интервю, че на всички въпроси им отговаряли, че еврейската фирма знае всичко и не е необходимо членовете на Националния съвет на БСП да дават акъл.

Освен от Тал Зилберщайн Станишев е бил съветван и от друг, много известен специалист – американецът Артър Финкелщайн. И той обявява в CV-то си, че в списъка с клиентите му е българският премиер. Как точно е станало това, не е ясно. Финкелщайн, за разлика от Зилберщайн, никак не обича да се афишира. Дори в САЩ са малко хората, които са го виждали. Едно от малкото неща, които се знаят за него е, че е гей и в края на 2004 г. е сключил гей брак, а с патньора си имат и две осиновени деца. Зложелателите тук вече ехидничат – и евреин, и гей – ясно е как са се намерили със Станишев – явно напомняйки намеците за особената сексуалност на бившия премиер.

Тамошните вестници писаха, че тарифата му само за да присъства на една-две оперативки с клиент е 1 млн. евро. От социалдемократическия премиер Калин Попеску Търичану Зилберщайн прибрал 4 млн. евро. След скандал Търичану официално признава за 3.3 млн. леи, което е около 500 000 евро. Но сегашният министър на транспорта Раду Берчану потвърждава за 4 млн.

Обиден бил дори Кирил Добрев, защото израелците не одобрили клипа с трамвая, каран от Сергей Станишев, който той направи за последния партиен конгрес през ноември. Консултантите рекли, че е старомоден и Добрев много се засегнал.

Твърди се, че Станишев се е запознал със Зилберщайн на някой от форумите на Социнтерна и двамата много бързо са се сприятелили. Израелецът предложил на соцлидера да му помага в лично качество, но по-късно сътрудничеството прераснало на партийно ниво. Зложелателите на бившия премиер говорят, че връзката е станала всъщност по еврейска линия, имайки предвид произхода на Сергей по майчина линия.

Израелецът свързан със скандалния Шевес.

Съдружник на Зилберщайн в румънска консултантска фирма е израелският лобист Шимон Шевес, заради когото през 2006 г. в България се вдигна грандиозен скандал. Намесено беше и името на президента Георги Първанов. По негова препоръка министерството на външните работи беше подготвило договор с Шимон Шевес да лобира за приемането на страната в ЕС. Той трябваше да получи1.5 млн. лв. или близо 560 евро на час. Оказа се, че Шимон Шевес е подал декларация с невярно съдържание за чисто съдебно минало. Оказа се, че е съден в Израел за търговия с влияние по времето, когато е ръководил кабинета на премиера Ицхак Рабин. Така далаверата се разсъхна.

БЛИЦ




Евреи са виновни, другари. Заедно с турци July 23rd, 2009 · Post your comment (No Comments) image image
image
Калин Руменов
Съветски гражданин наел евреи за ремонт на имиджа си. И те му построили кампанията върху сделка с участието на други евреи. А накрая изкарали виновен за всичко един българин. Така започва модерната история на комуникационния антисемитизъм. Който трябва да послужи за алиби на партийния провал. Той е причинен от евреи и със съдействието на турци. А bg социализмът продължава да е облечен в бяло и нелайняно.
Може би защото съм по-малко социалист и повече расист – но не бих наел евреин за задължителната след участие във властта позитивна кампания. Освен ако не се казва Едуард Бернайс и не беше толкова мъртъв. От всеки евреин не произлиза Бернайс. Както и от всеки безработен Сергей не става добър премиер. Дори след цял мандат заради житейската и професионалната си наивност от него става само лековерен клиент на класическата еврейска пропаганда. Тя ще му прибере парите, за да произведе черни и бели образи на злодея и жертвата. Злодеят в случая беше обичайният заподозрян Костов, който „го направи с „Балкан”. Какво точно направи Костов, не се обясни. Но се внуши, че е било крайно шибано. Припомнянето нямаше за цел да убеждава с аргументи, а да предизвика първосигнални реакции и да заклейми. Каквито и да ги е свършил Костов с „Балкан” – в „правенето” е участвал и Гад Зееви от Израел. Чиято роля обаче е обезпаразитена от съмнения. Разобличеният гад е единствено Костов. А евреинът по презумция не може да бъде гад дори когато се казва така.

Изпратете сметка на Гад Зееви, защото е несправедливо тази кампания да бъде плащана от БСП. Тя дори не беше представена като жертва, въпреки че се превърна в такава заради еврейския креатив. Ако някой получи bg пари заради него – те ще бъдат за много лошо свършена работа. Която не може да се нарече дори черен PR. Нейното истинско име е платено съобщение. Което медиите съобщиха без угризения, защото наистина беше много добре платено. Великите еврейски специалисти нямаше да могат да пробутат концепцията си за доброто и злото, ако клиент им беше търговска, а не политическа марка. Щеше да им попречи Законът за защита на конкуренцията. Който забранява увреждане на името и доверието към конкурентите. „Елате в нашия ресторант – в съседния готвачът пикае в шкембето и е комбина със сервитьора, който лъже в сметката”. Не само, че не можете да поръчате подобна реклама, но и после никой няма да ви я излъчи. Забраненото за брандовете обаче е разрешено за партиите. И от това се възползват чуждестранните мозъчни тръстове на политическия маркетинг. Които срещу добри пари пробутват рециклираните си идейни отпадъци на местните туземци.

Общественото ни туземско мнение е превърнало плаката на СДС с черепите отпреди 19 години във фетиш на комуникационния PRовал, довел и до провал на изборите. Което не пречи на френския му автор Сегела да го нарича „символ на напредващата свобода”. И да твърди, че никога негов афиш не е имал подобен успех. Твърде вероятно е и гостите от Израел да мислят същото за секирата на Костов. Разминаването в оценките се нарича културни различия. От които един друг евреин (Саша Коен) направи цяло състояние, успявайки с героя си Борат да ги обясни най-достъпно и оригинално. Поне този филм предполагах, че сте гледали, другари. Иначе в другите ми очаквания не ме подведохте.
Когато „Под игото” спечели „Голямото четене” – бях сигурен, че учебникът на Вазов за националните стереотипи ще остане непрочетен от тесните PR специалисти и социалисти. Тогава те се вълнуваха повече от слуха за извънбрачното бащинство на Цветан Цветанов. По план копелето трябваше да се роди в предизборната кампания, но така и не го видяхме. Вместо него ГЕРБ ни показаха речта на Доган в Кочан. Чийто ефект нямаше да бъде убит от едно новородено, но донякъде можеше да бъде размит. Когато обаче обещаваш на публиката сапунени сюжети, трябва и да ги реализираш. Трябва наистина да има бременност и наистина от нея да се появи VIP копеле за снимка. Иначе конкуренцията ще те смачка с исторически клишета от Априлското въстание. Които след 8 години на ДПС във властта работят повече от успешно.
Записът на Доган беше камионът с лайна във вентилатора на БСП. И след него трябваше много бързо да се дезинфекцира. Дали заради усещането, че социализмът и без това е пътник – но еврейският щаб не демонстрира елементарни усилия да замаже положението. Което в стратегически план му подели вината с ДПС. Ако питате БСП защо се издъниха, другарите ще кажат – заради лоша кампания (на евреи) и заради лоша компания (с турци). Други виновници не се посочват, иначе вече да са си подали оставките.


Източник:Новинар





Тагове:   пиар,   НАШИ,   лъжа,   Станишев,


Гласувай:
0



1. samvoin - И подробноста е че тези 20 000 000 са ...
21.07.2009 19:03
И подробноста е че тези 20 000 000 са пари на българската държава, не на БСП или техния интернационал, а респективно НАШИ или на родителите ни пари, заработени от тях!
Защото дори да е от някой частен спонсор, близък до БСП, от къде са взети тези пари според вас, та не от разорението и източването на българската държава, заради което дойде и днешния геноцид над нас?
Нашата държава не може да разбере че вече десетилетия наред изхранва не само евреите – паразити, които ни лишиха вече и от залъка хляб от устата ни, но и паразитната им геноцидна държава и нейните майка и татко – САЩ и Великобритания, чиято костелива ръка се крие зад Световна банка, МВФ, НАТО, ЕС и останалите институции-гарант за прецизния геноцид над нас!
Това става под различни форми и прикрития разбира се.
цитирай
Търсене