Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.05.2013 10:03 - БОРБАТА за ВЛАСТ и КРЪСТА си НОСИ на ARCH ENEMY (БГ ПРЕВОД)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1876 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От албума "Машината на Страшния съд" - 2005 . В мой художествен превод - Дж. Б. Салвадор, 2009 г. Плюс целият албум.
image
Carry  The  Cross  Носи кръста си   Ние вървим през вековете, Светът е върху нашите плещи, Едно бреме ние носим До мрачния край на своите дни, Хиляди двойки очи наблюдават Всяка стъпка, която направим, Очаквайки да видят Как борим се, как страдаме – И нашият провал ....   И когато сме пребити (като псета от живота), Този кръст повлича ни надолу – Аз чувам, как присмива ни се той, И ни подминава ...   Ти носиш своят кръст покорно И от загубите страдаш – много; Чуй мойта изповед признание - Това е Вечното проклятие ...:   Прераждане = Вечно кръвопролитие. Болката живот е, и в нея се възстановяваш; Само ТЯ ми дава ... устойчивост и сили; Затова отново своят кръст вдигни И продължавай да го носиш – Далече и надолу .., отново и отново, Колелото се върти – и преобръща ...    И когато сме пребити (като псета от живота), Този кръст повлича ни надолу – Аз чувам, как присмива ни се той, И ни подминава ...   Ти носиш своят кръст покорно И от загубите страдаш – много; Чуй мойта изповед признание - Това е Вечното проклятие ...:
MACHTSKAMPF (БОРБАТА ЗА ВЛАСТ)
Летейки високо на почернели крила Отмъщението в моите очи, По-студено от стомана, напълно истинско, (Като) нов енергиен поток протича и се влива в мен ...   Опитвам се да докосна нещо, Знаейки, че е там – някъде ...

Всичко, което аз бил съм, Всичко, което аз дадох, Не е ли достатъчно? Ти взе, Ти получаваш, Никога нищо обратно не връщаш ...

  Всички мостове, които мислех, че съм прекосил, Трябва да премина отново, един по един, Тези пътеки, които водят доникъде, Се подиграват с мен през целия ми живот...

Промени се,
Счупи оковите,
Промени се,
Приключи тази игра ...

Отмъщението в моите очи -
(Като) нов енергиен поток Протича и влива се - в мене...




Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9630729
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!