Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2017 05:00 - ПИСМА НА ЛЮБОВТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 415 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 1 Йоан 4:7-16

„Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот.“ (Йоан 3:16)
  Съпругът ми почина преди9години. Отскоро започнах да си препрочитам писмата, които той ми пишеше преди 60 години. Когаато видях познатия почерк, се усмихнах, защото си спомних какво вълнение изпитвах при получаването им. Не ги четях за първи път, но все още чувствах радостта от факта, че съм обичана. През всичките години от нашия семеен живот, мъжът ми показваше по всякакъв начин огромната си любов към мен. Благодаря на Бога за това благословение.
  Библията е изпълнена с писма от Бога към хората. Те не са романтични, разбира се, но любовта, която носят, е толкова дълбока и силна, тя е вечна. В цялото Слово четем за Божията любов и милост, проявени първо към Божия народ, а после изявени напълно в лицето на Христос. В Неговия живот, в делото Му на земята, в смъртта и възкресението Му Божията любов се проявява истински и в пълнота. Нека се радваме, когато прославяме Бога и Му благодарим за Неговата любов!
  Прибрах писмата от съпруга си отново в кутията, за да ги съхраня. Библията обаче, е винаги в ръцете ми. Чета я всеки ден и получавам постоянно уверение в Божията любов към мен.
  Молитва: Благодарим Ти, Господи, за Твоите послания на любов, както и за жертвата на Исус, нашия Спасител. Амин.
  Мисъл за деня: Огледай се за многото свидетелства на Божията любов към теб и се опитай да носиш тази любов и на другите хора. 
  Автор: Джоан Хътчисън (Джорджия)
  Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СА ИЗГУБИЛИ БРАЧНИЯ СИ ПАРТНЬОР.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - И моите родители
24.08.2017 09:32
имаха щастлив брак. МАМА си отиде първа. Много ми допадна текста Ви.
цитирай
2. monbon245 - Мерси Розиела,
25.08.2017 02:56
но не съм го писала аз :) Аз също се възхищавам на дълги и устойчиви бракове, изпълнени с любов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472608
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930