Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.03.2015 05:34 - СТАНДАРТ НА ЖИВОТА В ГЕРМАНИЯ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 1278 Коментари: 0 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                 ЖАЛКА И СРАМНА РАБОТА



image

                                                                                                                                                         

Той е световен и европейски шампион с Германия. Той е трикратен европейски шампион с Байерн Мюнхен. Четири пъти печели Бундеслигата и четири пъти купата на Германия.

Става световен клубен първенец и носител на КНК. Играе 20 години в Байерн. Три пъти е избиран за Футболист №1 на Германия. Той е митичният вратар Сеп "Котката" Майер, но днес 71-годишният ветеран живее изключително скромно, получавайки пенсия от 280 евро.

"Плащах минималната вноска. Бившият мениджър на Байерн Роберт Шван ми беше казал, че няма нужда да плащам повече от това, защото пенсията няма да ми трябва", разкрива Майер пред списание "Шпорт Билд".


"И днес получавам пенсия в размер на 280 евро, която не ми стига, за да живея нормално. Вече не получавам пенсия от германската футболна федерация, защото тя важи само за националните треньори."


"Ще ми отпуснат тази пенсия едва тогава, ако изпадна в беда. Но аз никога не съм водил разточителен живот. Целта ми занапред? Да доживея до 100 години", добавя бившата звезда.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net/blog

 



Тагове:   лукс,   успех,   пари,   богатсво,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190569
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575