2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Адвокатите на Асандж, който разгневи /още подробности вижте тук/правителството на САЩ с публикуването на хиляди тайни дипломатически грами на Вашингтон на сайта си1 както и за зверствата в Афганистан и Ирак, заявиха, че той няма да получи честен процес в Швеция.
Асандж заяви, че ще обжалва решението на британския съд.
Процедурата по обжалване пред Върховния съд в Лондон трябва да започне в рамките на 40 дни. Съдът обаче може да удължи срока „в интерес на справедливостта“.
Ако и на тази инстанция се потвърди присъдата, тя може да се обжалва пред Върховния съд на Обединеното кралство – най-високопоставената съдебна институция. Там обаче се допускат дела, само когато са от „общ обществен интерес“. С присъдата на този съд се изчерпва възможността за обжалване.
В случай, че продължи потвърждаването на присъдата и адвокатите на Асандж не обжалват на което и да е от следващите две нива, австралиецът трябва да бъде екстрадиран в рамките на 10 дни.
———————————————————————————
Коментар на читателя на Дневник gradinko.bg: Преди години пак британски съд отказа екстрадирането на диктатора Пиночет за Чили, където той да бъде съден за хилядите избити, изтезавани и безследно изчезнали по време на кървавия му режим.
Като си го налапал американския до дръжката, трудно е да видиш нещата в перспектива…
dnevnik.bg
Взето от: emanuilova.blog.bg
През последните години се забелязва нова тенденция в Холивуд: тайните общества са в центъра на филмовите интриги.
Някои могат и да намират това за изненадващо тъй като тайните общества би трябвало да са... тайна. Много хора от филмова индустрия са част от тези братства, така че какъв е смисъла на всичко това?
Ще погледнем какъв мит се опитва да създаде Холивуд, като изследваме филма „Съкровището”.
Преди десет години филмите за фримасонството или илюминати бяха рядкост (тук можете да видите списък с филми в които масонството се споменава http://freemasonry.bcy.ca/fiction/cinema.html).
В последните десет години обаче се забелязва голям поврат. Публиката по целия свят вижда големи „блокбъстъри”, в които тези братства са в центъра на историята.
Техните екзотерични символи (за масовата публика) се прожектират в изобилие и дори тяхната история се обяснява.
· Защо тези общества се показват на обикновените филмови фенове, които в по-голямата си част дори не подозират за тяхното съществуване?
· Не е ли тайната - част за оцеляването на тези общества?
Смятам че комуникационната стратегия на тези елитни общества в момента претърпява сериозна промяна.
Настъпването на дигиталната ера, в която всеки човек може да създава и публикува, прави опазването в тайна на подобни организации невъзможно. Сайтове, книги, документални филми, DVD и други медии разкриват много от тайните на масонството и други подобни общества. Информация, която по принцип може да се намери само в някои редки и ексклузивни книги, сега е само на едно google-търсене разстояние.
Тъй като дигиталната промяна е необратима, окултните общества са адаптирали тяхната стратегия към новите условия
Стратегията е:
„Ако трябва да знаят за нас, ние ще им кажем какво да знаят”.
Чрез Холивуд и книгите бестселъри, тайните общества се показват на обикновения човек в изкривен, романтичен вид.
В популярната култура се насажда митичност около тайните общества. Те се асоциират със запленяващи символи, лов на съкровища и екзотични приключения. Зрителите вярват че действително научават факти за фримасонството и илюминати и напускат кинозалите с чувство на почуда, очарование и възхищение. Тези чувства обаче се базират на напълно измамни факти, съмнителни обяснения и разказване на чудодейни приказки.
След като гледат тези филми, зрителите имат положителна нагласа относно тези общества и биват по-малко склонни да изследват или да вярват в разкритията свързани с тях.
„Съкровището”
Този приключенски филм е произведен от Дисни Пикчърс – марка която гарантира семейни забавления.
Така че родителите могат да доведат техните деца и да се насладят на една прекрасна цялостна масонска дезинформационна сесия. Филмът се върти около лов на съкровище на базата на следи оставени от видни масони в Декларацията за Независимост на САЩ.
Филмът започва с главния герой (представен от Никалъс Кейдж) докато е още малко момче, което търси информация за семейната си история. Дядото на момчето пристига и му дава (както и на зрителите) – тотално изкривена история за Рицарите Тамплиери и фримасоните.
Ето и някои от твърденията:
· Рицарите Тамплиери намерили под Храма на Соломон голямо съкровище, което било изгубено за хиляда години. Те донесли съкровището обратно в Европа. Казано е че Тамплиерите са притежавали изключително редки религиозни артефакти. Били ли са те намерени под Храма на Соломон? Легендата казва – да. Филмът обаче описва съкровището като златни монети, статуи и т.н.
· Тамплиерите решават да пренесат тайно съкровището в САЩ и променят своето име на фримасони.
Тук всичко се разпада. Тамплиерите не са си сменяли името на фримасони в зората на американската цивилизация.
Тамплиерите на практика изчезват през 1312 г., което е повече от 400 години преди създаването на САЩ.
„Изглеждащи недосегаеми за почти два века, Тамплиерите се сгромолясали грандиозно. През 1307 г., всички Тамплиери във Франция били арестувани с обвинения за ерес, хомосексуализъм, отричане на кръста и дяволско поклонение. Орденът е забранен от Папата през 1312 г. и Жак дю Моле, последният Велик Майстор, е бил изгорен като еретик две години по-късно.”
- Шон Мартин – „Рицарите Тамплиери”
Фримасоните не са всеобща американска институция както се опитва да внуши филма.
Те са европейско тайно общество от средновековието, което отваря ложи в Северна Америка за да увеличи своето влияние. Целта на масонството не е да „пази великото Тамплиерско съкровище”. Това е древен орден на строители, които са възприели през годините ученията на Тамплиерите, Розенкройцерите и илюминатите.
Тамплиерите са били окултен орден, който е водел битки по време на кръстоносните походи (уж) на страната на Църквата (а всъщност - против църквата и против християнството). По време на техния престой в Близкия Изток, те придобили окултни (сатанински) познания от източните мистици (от евреите - талмудисти) и да донесли това познание в Европа. Те стават банкери - лихвари и строители на катедрали (в които включвали окултни символи). Те практикували кабала, много форми на магия и черни изкуства (и се кланяли на фигура, наричана "Бафомет", идентична с рисунките на дявола - с кози крака и рога, които познаваме от християнските книжки).
Техните конфликтни интереси с католическата църква (лихварство, масово заробване на длъжниците, разврат и масонска организация) довеждат до тяхното преследване и унищожение...
„За да осигури голяма популярност на шотландския орден, Исак Лонг прави директна връзка с Тамплиерите чрез мистериозна легенда.”
Доменико Маргиота 33°, Адриано Леми ... (все евреи - юдомасони)
Така „образователната” част на филма дава една митична и романтична история на фримасонството.
Някои зрители могат да видят това изкривяване като факт, а други ще асоциират всичко масонско с детски приказки. Важното е че истината за Фримасонството е скрита зад завесата на митологията.
Показателен избор за смяна на кадрите между лицето на дядото, който разказва историята и пирамидата в Гиза.
Неговите очи се превръщат във ВСЕВИЖДАЩОТО ОКО НА ВЕЛИКИЯ АРХИТЕКТ (дявола - техния бог).
Езотеричното значение на филма
Масонски паметник във Вашингтон – „Каквото отгоре - такова отдолу”
Факелът представлява луциферианската (дяволска) доктрина на американското масонство оглавявано през 19-ти век от евреина - Албърт Пайк.
В най-високите степени, масоните научават че Луцифер е „носителят на светлината” Бога на "доброто", който показва пътя към просветлението.
Никалъс Кейдж с факела на Луцифер
"В най-горните нива на религията на Шотландския орден съществува манихейско нео-гностическо учение според което божествеността е дуалистична и че Луцифер е равен на Адонай като Луцифер се представя за Бога на "Светлината и Добротата" (Енки?) който се бори за човечеството срещу Адонай – Бога на Тъмнината и Злото" (Енлил?) - така масоните наричат - човеколюбеца Христос, за да оправдават и прикриват злодейската си същност.
Обратно към историята на филма.
Бен Гейтс (приликата с името на Бил Гейтс не е случайна), със своя луцифериански факел намира пътя към просветлението и постига достъп до безкрайния източник на познанието. По време на сцената в която героите търсят съкровището в стаята, те намират много значими предмети: свитъци от библиотеката в Александрия, египетски статуи и други артефакти от античността. Всички тези предмети се отнасят към окултното познание, което се предавало през вековете чрез тайните общества.
В края на филма, Бен Гейтс говори с инспектор от ФБР и го моли да не го праща в затвора. Показвайки масонския си пръстен представителя на закона казва че „някой трябва да отиде в затвора” заради кражбата на Декларацията за Независимост. Следващата сцена показва как биват арестувани „лошите момчета” (не-масоните), въпреки че в действителност те не са го направили. Тук недвусмислено виждаме, как масонската клетва стои над законите. Агентът на ФБР съзнателно игнорира закона за да помогне на своя брат по ложа.
Масонски пръстен на инспектор от ФБР
Краят на филма показва героите богати и щастливи. Просто, показване на масонството и масоните, като положителни герои, в сантименталния стил на Дисни.
Оригинален източник: VigilantCitizen Website http://vigilantcitizen.com/
Превод: Alien
Летището Денвър
Новото летище Денвър е построено през 1995 година. Със своите 137 кв. км и повече от 4 милиарда и половина долара, необходими за неговото изграждане,си остава едно от най-загадъчните летища на света! Местоположението, по неизвестни за нас причини не е удачно за такова летище,каквото би трябвало да бъде предназначението му.. Особено ветровито място избрано, факт, който често води до отстраняването и отклоняването на много полети.Казват,че се получават магнитни вихри над летището.Голяма част от комплекса също остава неизползвана. Плана на летището е особено любопитен,меко казано,защото погледнато отвисоко-представлява една -СВАСТИКА!
.
На главният вxод-мрамотен камък със символа на масоните и компас!
Послание към населението на Денвър,което ще се отвори през 2094 година???
Ot New World COMMISION???
масонски знаци по пода..
и този ,,красив" звяр...какво ли иска да ни каже??
Никой не може наистина да обясни причината за присъствието им tyk.....
Подът
Тези снимки са от странен набор от символи, от южния край на Голямата зала на ниво 5 и към северната част на Голямата зала.
Обърнете внимание на черен диск, който е occulting слънцe.
Дали това е препратка към на черно слънце ,na кoeто се поклониха нацистите?
Това са само някои от особеностите, които правят този комплекс злокобен, но истинският интерес се крие в интериора, особено в серия от строителни работи, които ще имат за задача да декорират различните зали. Художника Лео Тангума е искал да представи темата: " Сънят на децата за световен мир", и е искал да представи опустошенията на войната и надежда за бъдеще в мир и братство. В действителност, тези картини са тревожно злокобни, и това чувство усещат много от посетителите, които се намират пред тях. Композицията се състои от четири части.
Представете си! Отивате да се качите на самолета и...
Влизате в залата и виждате три отворени ковчега-с три мъртви деца!! Едно африканче,едно индианче и едно русо християнче,което държи в ръката си библия..И до нея ...звездата на Давид....Заобиколени от от други 6 деца и животни..Отзад се вижда град в пламъци-сцени на опустошение и разрушение..
Птици в клетки..
А зад ковчезите, момиченце държи в ръцете си изобразен символ за падането на Петото Слънце ,според учението на маите в момента на планетарен катаклизъм,прехода към друга епоха,събитието,което маите прогнозират за 2012 година !!!
Тази картина няма нужда от коментар.. Нацистки офицер(?),забол гълъба на мира на върха на ятагана си,отвсякъде разрушение,деца спят на тухли по улиците( или са убити??),хиляди плачещи майки с мъртви деца на ръце...
Мистериозна дъга на небето..Кемтраилс??? Той нали е с противогаз??!!
Прекрасно послание за мир-нали??
Долу пред убитият гълъб се вижда едно писмо.То е с истински текст,писано от едно 14 годишно момиченце,умряло в газовите камери на Аушвиз..на 18.12.1943г текста..е с преводач но горе долу гласи така:
"Аз отдавна бях малко дете, което копнееше за други светове, но вече не съм дете, защото съм известен страх се научих да мразя колко е трагична, а после, на които е младежки живее с враговете, с бесилката въжета. И все пак, аз все още вярвам Аз само сън днес, че не мога да се събудя, дете отново, и да започнa да се смее и да играе. "
Hama Herchenberg
14 години, почина на 18-ти декември 1943 концентрационния лагер Аушвиц
Малко тревожно ???
Аушвиц е скандален c използването на токсичен газ.!!
В тази картина темата малко се променя.. деца от всички националности,носят в ръцете си водещите видове оръжия по света,но в средата само едно Баварче кове от тях палешник за рало с огромен чук??Каква е символиката?Защо баварче?
Бившият войник сега лежи безжизнен !Cцена, доминирана от група деца.
Интересното е, че детeto, участващо в унищожаването на германското оръжие показва много,, силен " железен юмрук.....НОВИЯТ СВЕТОВЕН РЕД!
тези две картини,макар да са на различни стени..са свързани като тематика със сливащата дъга(облак)Отново Кемтреилс??!!
Друго позоваване на нов световен ред, с едно правителство и една армия. Но защо е германското момче в центъра на всичко? Има толкова много намеци за Германия и нацизма в това летище, няма начин тo да бъде съвпадение!!
И в тази сцена децата заобиколени от много животни,празнуват -нещо като свещен ритуал ! Символ на НОВАТА ЕРА?
Вижте цветето-ГМО???
Кой празнува,когато е унищожена по голямата част от населението на света с токсичен газ?
Празнуват около генетично модифициранo растение..разбира се!!!разбира се! Щастливи ,хората от цял свят неудържимо вървят към тази идея , някои почти летят към нея!!!
Те се чувстват много по-добре сега, че има много по-малко хора на земята Животните са щастливи и ви благодаряt за умиранеto. Хората вече могат да използват високи нива на научни знания, за да живеят в състояние на синтезиранo щастие, предоставенo от генетично модифицирани растения. Добре е за тях.
Ако се вгледате внимателно в бебето тигри, те са c лица на човешки деца. Мai е доста странно. всички тези изроди ca част от генетичната модификация и магия.
Накратко, c тези стенописи ясно се призовава за нов световен ред:!!
интерeсното е,че в тези стенописи се корегират и променят цветовете през няколко години..
Вижте пожарите на заден фон,птиците в клетка..да ви прилича на природно равновесие?Някои ни смятат за глупаци..А може би сме..?
Е,най-после Нов живот на земята,нови растения,нови закони...и някои ни гледа от небето! Не ми прилича на Бог! А на вас?
Е трябвало да бъде "роден" изкуство, представляващи майката земя?
Това ме кара да мисля за житните кръгове по някаква причина.
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ...
mileidi46.blog.bg
2. Тефтерчето на Васил Левски
3. Инициатива за референдум за излизане на България от ЕС и безпартийно ВНС без хора били досега във властта
4. Български исторически календар
5. "Граждани на Райха"-"Reichsburger"
6. Дегенерацията и дегенератите от първоизточника - Григорий Климов
7. Сайт, посветен на големия Български политик - професор Богдан Филов
8. "Лихвата е кражба!" от покойния Владимир Свинтила
9. Сайт за националистическите движения преди 1944 - а година и техни документи
10. Забравеният д-р Янко Янев
11. Планът "Еврия"
12. Сайт с български бойни знамена
13. Исторически видеоблог
14. "Изгубената България" - исторически сайт
15. Владо Черноземски
16. Европейския съюз - новият Съветски съюз? /БГ субтитри/
17. "Шест милиона – изгубени и намерени" oт Ернст Цундел
18. Реалността днес и която идва...
19. Военное обозрение
20. КРИЗАТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ от архимандрит Борис
21. Отворено писмо-МАНФРЕД РЬОДЕ
22. РПЦ Царская Империя
23. Григор Симов: Нека не си затваряме очите
24. Исторически ревизионизъм
25. Вечния Църковен Календар на Светите Отци